Mijn adblocker had zich na een update weer op Fok ingeschakeld.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die wordt bij mij groen onderstreept.
Ik kan wel een diner in elkaar draaien dat kwa kostprijs van de ingredienten alleen al boven de 80 euro per gang isquote:
O, dat zou kunnen. Ik zie diverse woorden groen worden, dingen als koelkast, laptop, etc... Werkt allemaal.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn adblocker had zich na een update weer op Fok ingeschakeld.
Dat je bent besneden.quote:
Geen last vanquote:Op donderdag 10 december 2020 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Asvertenties over tekst heen zijn fucking irritant.
Of niet..quote:Op donderdag 10 december 2020 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht heb je weer volop kansen.
Reclame op YT is irritant.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Asvertenties over tekst heen zijn fucking irritant.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht heb je weer volop kansen.
Jij blijquote:Op donderdag 10 december 2020 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier was het flink zonnig
Nee sowieso nietquote:Op donderdag 10 december 2020 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het is heel rustig hier. Zal wel niet op slot komen...
Rustig nachtje gehad?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enhancer for youtube werkt redelijk
Ook mobiel, adblocker gebruik ik op mijn laptop voor youtube enzquote:Op donderdag 10 december 2020 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enhancer for youtube werkt redelijk
op mobiel gebruik ik alleen adblockplus, noscript en video background play fixquote:Op donderdag 10 december 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook mobiel, adblocker gebruik ik op mijn laptop voor youtube enz
I like it.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 10 december 2020 17:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vanacht maar weer ff bolken
Nja ik ook maar dat werkt niet op youtube appquote:Op donderdag 10 december 2020 17:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
op mobiel gebruik ik alleen adblockplus, noscript en video background play fix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |