Ik hoop het.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht heb je weer volop kansen.
Jij blijquote:Op donderdag 10 december 2020 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier was het flink zonnig
Nee sowieso nietquote:Op donderdag 10 december 2020 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het is heel rustig hier. Zal wel niet op slot komen...
Rustig nachtje gehad?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enhancer for youtube werkt redelijk
Ook mobiel, adblocker gebruik ik op mijn laptop voor youtube enzquote:Op donderdag 10 december 2020 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enhancer for youtube werkt redelijk
op mobiel gebruik ik alleen adblockplus, noscript en video background play fixquote:Op donderdag 10 december 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook mobiel, adblocker gebruik ik op mijn laptop voor youtube enz
I like it.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 10 december 2020 17:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vanacht maar weer ff bolken
Nja ik ook maar dat werkt niet op youtube appquote:Op donderdag 10 december 2020 17:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
op mobiel gebruik ik alleen adblockplus, noscript en video background play fix
Die heb ik ook niet op mijn telefoon staan. Ik heb gewoon een firefox als browser en dan in een 2e tabblad draai ik youtube.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik ook maar dat werkt niet op youtube app
Ah dat is ook handig ja..quote:Op donderdag 10 december 2020 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet op mijn telefoon staan. Ik heb gewoon een firefox als browser en dan in een 2e tabblad draai ik youtube.
Op die manier heb je ook niet het telkens de zelfde playlist.
Voor mij ook.quote:
Haha, je mist dan wel sommige leuke berichten, had hem eerst wel uit staan maar weer aangezetquote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef devzero het volgende:
Maar goed dat ik die ticker bar niet uit had gezet
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Ik heb vandaag mijn hondje (13) moeten laten inslapen, dus heb ik wel wat troost nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |