Of snel door scrollen ook klaarquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Als mensen er last van hebben of krijgen dan maar in een spoiler plaatsen
Kan ookquote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of snel door scrollen ook klaar
Vond die plaatjes van dat fruit net ook meer dan goor. Gewoon snel scrollen en hoppaaaaaquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog steeds. 125 meter zicht.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Je deed je naam eer aan gistermorgen. Koekoek
quote:
SPOILER: oogaids!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrsLquote:Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Moenie![]()
![]()
Gaat wel snel met topics
Ga je daar posten?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MrsL![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn geen 20 topics meer per dag maar gaat alsnog best snel.
Top 2000 topic zal straks wel eventjes sneller gaan
Wel in een spoilerquote:
We moeten ons niet laten inhalen door de top 2000quote:Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MrsL![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zal je mij niet zienquote:Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MrsL![]()
![]()
![]()
![]()
Oh daar kom ik niet, dus geen idee hoe snel dat het daar gaatquote:Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MrsL![]()
![]()
![]()
![]()
Done.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel in een spoilerSnap wel dat sommige er last van hebben. En door scrollen gaat niet altijd
Ik heb hem zelf als mijn whatsapp foto
Dat is er maar 1quote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon alle punten van vandaag aftrekken.
Misschien wel. Ben wel benieuwd hoe snel het echt gaat. Las dat steeds hier dat je daar post en ze alweer paar pagina’s verder zijnquote:
Eensquote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We moeten ons niet laten inhalen door de top 2000
Ik zie er de lol niet zo van, die hele top 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien wel. Ben wel benieuwd hoe snel het echt gaat. Las dat steeds hier dat je daar post en ze alweer paar pagina’s verder zijnNiet bij te houden
Nee het blijft gewoon zoals nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ook geen punten aftrek, heb er best veel voor mij doen
En ik maar denken dat hij het fijn vindt als je wat ik je krijgtquote:
Dan luister je gewoon niet. Doe ik ook nietquote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie er de lol niet zo van, die hele top 2000.
Mooi toch.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ook geen punten aftrek, heb er best veel voor mij doen
Ditquote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan luister je gewoon niet. Doe ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |