Yupyup, 2-ploegendienst.quote:
Ze werkt hier pas sinds kort en heeft nooit avonddiensten gehad.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
want normaal sliep ze voor haar avonddienst?
A heb wel met haar te doen. Zo goede opleiding hebben en dan dit te moeten doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, 2-ploegendienst.
De ene week steeds om 5 uur 's ochtends opstaan en de andere week steeds om half 1 's nachts of zo thuis komen.
Oh heerlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleurtjes mag je er ff zelf bij verzinnen.
nu al UI zettenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Mijn dank is groot
Knippergenot!
Ik heb nog nooit een panda zo actief zien doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:11 schreef mazaru het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 december 2020 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gevonden!
[ afbeelding ]
wat voor ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
ja jammer hequote:
ik vond het wel een leuke uitdaging voor jequote:
Nou enorm.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke uitdaging voor je
je was er alweer bijnaquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A heb wel met haar te doen. Zo goede opleiding hebben en dan dit te moeten doen.
Voor dit soort plaatjes werden ook wel eens bans uitgedeeld.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:32 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gelukkig maar. die stress kan je er niet bij gebruikenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar maakte ik mij ook niet druk om.
Meen je niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor dit soort plaatjes werden ook wel eens bans uitgedeeld.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig maar. die stress kan je er niet bij gebruiken
Jep.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef m1st1g het volgende:
Waarom is @:murp uit de scorelijst ?
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef m1st1g het volgende:
Het is geen tubgirl...quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel scrollen en het is weg.quote:
Omdat het niet teltquote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef m1st1g het volgende:
Vreemd idd.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef m1st1g het volgende:
quote:
Was nog een discussie over de avatar van murp.quote:
Hij heeft hem nog steeds dus mag wel denk ik dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Was nog een discussie over de avatar van murp.
Mij ook niet. Scrollen scrollen scrollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |