abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196656518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Nee ik heb niet het hele filmpje gekeken omdat ze veel praat maar weinig zegt, in combinatie met veel onnodige emotie, dat verhaal had ze ook best in 1-2 minuten kunnen vertellen. Al die krokodillen tranen ook :')
Samenvattend: Je hebt het filmpje niet gekeken, maar wel je oordeel over het -niet gekeken- filmpje gegeven, omdat je toch even aan wilde geven dat die vrouw een domme doos was. Vat ik het zo goed samen?
pi_196656525
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Typisch dat dit nsb gedrag goed gepraat wordt van die man. Zij is super labiel en niet de slimste. Maar daarom vroeg ik de vraag. In wat voor maatschappij zijn we beland dat we boos zijn op mensen omdat ze geen kapje dragen wat niks doet.

Dit filmpje van dat goed samen. 2020 in een notendop. Het jaar dat goed de samenleving samen vat. Volkomen verrot. Totaal geen compassie en medeleven meer met mekaar. Onnodig angst en hetze dit hele corona gebeuren.
Als ik je 100 punten kon geven dee ik het. Angst doet zo een bizarre zaken met mensen. Dit jaar is een mindfuck van jewelste. En mensen blijven bang. Bang gemaakt door de lieve overheid die alles goed met ons voor heeft.
pi_196656555
De sluiting van de horeca werkt onzettend goed aldus de dagcijfers. Waarom is dit de eerste plek waar wij ingrijpen? Bij iedere stijging juich ik, het is eigenlijk prachtig dat de heren in Den Haag er een puinzooi van maken en voortborduren op beleid wat niet werkt. Alleen jammer dat ze ermee wegkomen met ons de schuld geven en veel mensen hier gewoon in meegaan en geen enkele kritische vraag hierover stellen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196656559
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef galantis het volgende:

[..]

En ondertussen heeft die vent in al z'n superioriteit met zijn ophef meer druppels verspreid dan een mondkap ooit kan tegenhouden.
Exact ;)
pi_196656573
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef galantis het volgende:

[..]

En ondertussen heeft die vent in al z'n superioriteit met zijn ophef meer druppels verspreid dan een mondkap ooit kan tegenhouden.
Maar hij heeft wel even zn deugstaaf gepolijst, en dat is ook belangrijk.
pi_196656575
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De sluiting van de horeca werkt onzettend goed aldus de dagcijfers. Waarom is dit de eerste plek waar wij ingrijpen? Bij iedere stijging juich ik, het is eigenlijk prachtig dat de heren in Den Haag er een puinzooi van maken en voortborduren op beleid wat niet werkt. Alleen jammer dat ze ermee wegkomen met ons de schuld geven en veel mensen hier gewoon in meegaan en geen enkele kritische vraag hierover stellen.
Zonder de horeca sluiting was de situatie nog veel erger geweest. ;)

Hoeven anderen hem niet te counteren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 15:55:13 ]
  donderdag 10 december 2020 @ 15:55:03 #257
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196656578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb zulke figuren ook wel 's op de snelweg gehad. Dan rij je net te hard op de linkerbaan, ga je weer naar rechts, komt er iemand voor je rijden. Diegene die dan voor je komt rijden gaat met alarmlichten seinen, wat afremmen en dat soort dingen. En waarom? Omdat hij vond dat je te hard reed. Net als mensen die de vluchtstrook op draaien op het moment dat er politie over de vluchtstrook komt, omdat ze het asociaal vinden.

Daar kan ik echt slecht tegen..
Normaal van die compleet gefrustreerde middelbare figuren zonder nog enige zin in het leven die het gevoel hebben van alles hebben gemist en zichzelf gewoon langzaam van dag tot dag het graf inwerken. De wereld zit er vol mee :') Die frustratie borrelt op tot het moment van overkoken en moet dan even ontgast worden ofzo door de grote jan uit te hangen ten opzichte van anderen en daardoor juist zelf een gevaarlijke factor in het spel te worden.

Mensen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 10 december 2020 @ 15:55:16 #258
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196656582
quote:
Dan post je hier 1000 berichten en dan nog snap je er dus nog steeds helemaal geen donder van. Bewonderenswaardig.
Antifa
pi_196656583
quote:
Klopt. Zelfs journalisten stellen geen kritische vragen naar moedertje overheid. Dat is iets van vroeger. Ze willen alleen maar meer maatregelen de journalisten want dat verkoopt lekker.
pi_196656600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef JosMert het volgende:

[..]

Als ik je 100 punten kon geven dee ik het. Angst doet zo een bizarre zaken met mensen. Dit jaar is een mindfuck van jewelste. En mensen blijven bang. Bang gemaakt door de lieve overheid die alles goed met ons voor heeft.
Best grappig dat mensen die kennelijk bang zijn om corona op te lopen toch de confrontatie opzoeken met iemand die geen mondkapje draagt en zo een hogere kans hebben om besmet te raken, je kan beter diegene negeren. Blijkt maar weer dat het puur een gedragsexperiment is.
pi_196656603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef JosMert het volgende:

[..]

Klopt. Zelfs journalisten stellen geen kritische vragen naar moedertje overheid. Dat is iets van vroeger. Ze willen alleen maar meer maatregelen de journalisten want dat verkoopt lekker.
Er is ook niet echt ruimte voor hele kritische vragen als vragen vooraf moeten worden goedgekeurd/worden ingezien door Rutte en co.
pi_196656606
quote:
Het is voor sommigen hier misschien een wereldschokkend concept, maar simpelweg zeggen dat 'X niet helpt' omdat het aantal gevallen stijgt is een onjuiste gevolgtrekking omdat je niet weet hoe hard het aantal gevallen gestegen was zonder X.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 10 december 2020 @ 15:56:38 #263
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196656609
Must-read draad over het coronadebat van gisteren, specifiek de vragen die Asscher en Marijnissen stelden aan De Jonge en de motie die daarop volgde.

Analyse waar imo geen speld tussen te krijgen is.
quote:
In deze situatie gaat het OMT dus geen advies geven, want ze volgt al de opdracht. Het kabinet gaat geen nieuwe opdrachten geven, omdat ze vinden dat het OMT al de juiste opdracht heeft gekregen tav indammen.

Wat dus niet zo is. En ondertussen kwakkelen we door.

Het lijkt me een goed plan als de Kamer de motie aanneemt: het is niet meer dan het OMT om advies vragen over hoe we zo snel mogelijk bij niveau 1 komen. Een advies vragen, daar is toch niemand op tegen?

Of ontdekken we dan dat de strategie nog steeds gecontroleerd uitrazen is?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196656635
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is voor sommigen hier misschien een wereldschokkend concept, maar simpelweg zeggen dat 'X niet helpt' omdat het aantal gevallen stijgt is een onjuiste gevolgtrekking omdat je niet weet hoe hard het aantal gevallen gestegen was zonder X.
Iedere minimale daling wordt geprezen als gevolg van de maatregelen. Laten we dat andersom dan ook eens doen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196656638
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Samenvattend: Je hebt het filmpje niet gekeken, maar wel je oordeel over het -niet gekeken- filmpje gegeven, omdat je toch even aan wilde geven dat die vrouw een domme doos was. Vat ik het zo goed samen?
Ik heb ongeveer 3-4 minuten gekeken van verschillende delen van het filmpje. Dus het is niet zo dat ik niks heb gekeken :)
pi_196656657
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zonder de horeca sluiting was de situatie nog veel erger geweest. ;)

Hoeven anderen hem niet te counteren.
Dan was er niemand meer over om op FOK te posten.
pi_196656658
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef Gretzl het volgende:
Must-read draad over het coronadebat van gisteren, specifiek de vragen die Asscher en Marijnissen stelden aan De Jonge en de motie die daarop volgde.

[ afbeelding ]
Koop jij even een nieuwe scrollknop voor me?
I'll give you something to do
pi_196656661
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er is ook niet echt ruimte voor hele kritische vragen als vragen vooraf moeten worden goedgekeurd/worden ingezien door Rutte en co.
Bron dat dat zo is? Ik denk meer vanwege bad news sells ;)
pi_196656672
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Iedere minimale daling wordt geprezen als gevolg van de maatregelen. Laten we dat andersom dan ook eens doen.
Het andersom doen betekent dat je bij stijgingen van gevallen direct na maatregelen causaliteit gaat concluderen.

Ik stel vooral voor dat we dat zwakzinnigenniveau hier achterwege laten, maar het tiert weer welig in de loopgravenoorlog hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196656674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

Stel dat je ingrijpt wanneer er 100.000 besmettelijke mensen rondlopen. Dan is de kans dat je door iemand besmet raakt een stuk groter dan wanneer er 50.000 besmettelijke mensen rondlopen. Hoe kleiner de groep mensen die besmettelijk is, hoe kleiner de kans dat je het oploopt.

Verspreiding onder kinderen (vooral kleine kinderen) lijkt vooralsnog laag te zijn. In allerlei onderzoeken denken ze dat dat komt doordat ze vooral asymptomatisch zijn. Je kan daarnaast ook denken aan dingen als dat kinderen een stuk kleiner zijn, dus de druppels die ze uitgooien niet zomaar bij een ander in 't gezicht komen, je wordt niet op je tenen besmet tenslotte ;)
Laten we maar even achterwege dat mijn schattige dochter van 4 me regelmatig iets wil komen vertellen, en dan ook maar gelijk me vol in me gezicht hatsjoet :') :D
pi_196656677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer 3-4 minuten gekeken van verschillende delen van het filmpje. Dus het is niet zo dat ik niks heb gekeken :)
Dat scheelt, dan heb ik niets gezegd, excuus :) Dan verschillen we gewoon van mening.
pi_196656687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:59 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Laten we maar even achterwege dat mijn schattige dochter van 4 me regelmatig iets wil komen vertellen, en dan ook maar gelijk me vol in me gezicht hatsjoet :') :D
Mijne van 20 maanden ook, maar dat doet ze alleen bij mij en mn vrouw, niet bij iedereen ;)

Afentoe lijkt ze het zelfs expres te doen. Draait 'r gezicht je kant op, mikt en hoest je even vol onder.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 16:00:34 ]
pi_196656698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef JosMert het volgende:

[..]

Bron dat dat zo is? Ik denk meer vanwege bad news sells ;)
Afgelopen dinsdag suggereerde Mark nog dat ie de vragen van tevoren al weet. En ik meen dat een user hier dat ook bevestigde.
pi_196656699
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:28 schreef capricia het volgende:
https://www.ad.nl/oosterh(...)ensvreugde~a5f52234/
[..]

:{
Okay. Wouw. Je familie zal er maar zitten.
Die postte ik eerder al. Is in overleg met familie gedaan. En gezien de omstandigheden de enige logische keuze. Alternatief is isoleren waar die mensen niks van gaan begrijpen.
pi_196656708
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom werkt dit argument dan wel de andere kant op? Toen de cijfers daalden was het WEL het effect van de horeca, dat kon echt niet anders hoor. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')