Dit jaquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Weet je, opzich snap ik het wel. 9 minuten is een beetje onzinnig, maar van die halve stasi in de bouwmarkt of andere winkel kan ik me ook goed aan irriteren.
Als iemand geen mondkapje draagt weet je niet waarom dat is. Je kunt ook even met je mondkapje een stap opzij zetten, maar je bent geen politieagent, dus doe normaal.
Ik begrijp niet wat je bedoelt ?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Deze komt niet overeen met je plaatje (landkaart) van net. Welke klopt er niet?
De Kapitein +1quote:
Ja, dat is dus onzin. Het echte probleem is dat die medewerkers het virus weer verder kunnen verspreiden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef Fred het volgende:
[..]
Het argument was dat medewerkers het loodje zouden leggen en de kans is nou eenmaal groter dat ze het loodje leggen in de auto op weg naar werk.
Moet je deze onzin elke keer weer herhalen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En ondertussen blijven ze benoemen dat we solidariteit naar de zorg moeten tonen. Het voor hun doen. Maar ondertussen weigeren ze de stappen te nemen die gunstig zullen gaan zijn voor de zorg. Maar gelukkig zijn de restaurants en sportverenigingen dicht.
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook tegen de mondkapjes verplichting, is ook nergens voor nodig. Maar zij is gewoon labiel. Als je geen mondkapje draagt en iemand spreekt je erop aan dan moet diegene dat toch zelf weten? Dan kun je vertellen wat je denkt en dan loop je door, maar ga je niet jankend een filmpje uploadenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ze zal wel een muilkorf angst hebben. Maar dat gedrag van die man die haar aanspreekt omdat ze geen kapje draagt. Ook kansloos.
Tsjongejonge wat ben je toch een ongelofelijke drammer. Dat je niet moe wordt van jezelf.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Leuk, jouw afbeelding, maar daar kun je niet goed onderscheid maken tussen jouw suggestie en de realiteit: namelijk dat het griepsseizoen al afgelopen was vr de lockdown en er dus geen of hooguit een beperkte relatie is tussen die twee.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ficieel-voorbij.html
(4 maart)
(Voor de duidelijkheid: de R van covid-19 was op 4 maart nog 1,84)
Op het eind zegt ze. Echt niet tof meneer den haag. Haha proest.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Kapitein +1![]()
2200 in de plus, daar kan je mee aankomen in Europa
Vrijheid van meningsuiting en zo. Dus ja, ik post lekker doorquote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Moet je deze onzin elke keer weer herhalen?
Grens tussen intimiderend overkomen en aanspreken is op dit vlak heel klein...mensen die geen kapje dragen zullem vast daar een reden voor hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook tegen de mondkapjes verplichting, is ook nergens voor nodig. Maar zij is gewoon labiel. Als je geen mondkapje draagt en iemand spreekt je erop aan dan moet diegene dat toch zelf weten? Dan kun je vertellen wat je denkt en dan loop je door, maar ga je niet jankend een filmpje uploaden
Je herkent die losers over het algemeen vrij gemakkelijk maar inderdaad, lekker laten gaan joh. Zij blij omdat ze zulke lekkere zelfstandige denkers zijn die zich niet laten foppen door de MSM en roverheid en de rest kan blij zijn omdat het grootste gedeelte van de mensen gelukkig wl normaal is.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Weet je, opzich snap ik het wel. 9 minuten is een beetje onzinnig, maar van die halve stasi in de bouwmarkt of andere winkel kan ik me ook goed aan irriteren.
Als iemand geen mondkapje draagt weet je niet waarom dat is. Je kunt ook even met je mondkapje een stap opzij zetten, maar je bent geen politieagent, dus doe normaal.
Heb je 't filmpje gekeken? Die man wees naar zn mondkapje en ze negeerde 't. Maar die man bleef 'r volgen en haar erop aanspreken. Ik kan me voorstellen dat dat intimiderend overkomt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook tegen de mondkapjes verplichting, is ook nergens voor nodig. Maar zij is gewoon labiel. Als je geen mondkapje draagt en iemand spreekt je erop aan dan moet diegene dat toch zelf weten? Dan kun je vertellen wat je denkt en dan loop je door, maar ga je niet jankend een filmpje uploaden
Ik vind het lastig om 9 minuten lang naar zo'n labiel iemand te kijken, maar die man wees toch alleen een paar keer naar zijn mond?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Grens tussen intimiderend overkomen en aanspraken is op dit vlak heel klein...
Nee bleef achter haar aanlopen tot 2 keer toe. Hoe kinderachtig...quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om 9 minuten lang naar zo'n labiel iemand te kijken, maar die man wees toch alleen een paar keer naar zijn mond?
Dus je hebt een klein stukje gekeken en je oordeel erover gegeven? Niet heel netjes, vind je ook niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om 9 minuten lang naar zo'n labiel iemand te kijken, maar die man wees toch alleen een paar keer naar zijn mond?
In Nederland niet, nee. Tja, ik denk bewust, omdat het teveel gelazer zou hebben opgeleverd, bijvoorbeeld voor scholen. Nu is er wel een soort algemeen adviesje gegeven om te 'zorgen dat de ventialtie in orde is', maar niemand weet wat genoeg is. Maar ook in andere moderne gebouwen is het natuurlijk huilen met de pet op als het om daadwerkelijke frisse lucht gaat.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het grote probleem en het is jammer dat er niet misschien wat meer/duidelijkere tests mee zijn gedaan. Als dit duidelijk was onderzocht en het een grote vorm van verspreiding is had het natuurlijk vermindert kunnen worden door voorlichting. Nu horen we er niets over.
https://www.who.int/emerg(...)ventilation-covid-19
Wat is normaal? Ik vind het anders vrij absurd te noemen dat we ons massaal laten sluieren. 1) er is nog steeds geen wetenschappelijk bewijs dat een mondkapje echt actief bijdraagt in het voorkomen van verspreiding. 2) zelfs het RIVM staat niet achter zo’n verplichting.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Je herkent die losers over het algemeen vrij gemakkelijk maar inderdaad, lekker laten gaan joh. Zij blij omdat ze zulke lekkere zelfstandige denkers zijn die zich niet laten foppen door de MSM en roverheid en de rest kan blij zijn omdat het grootste gedeelte van de mensen gelukkig wl normaal is.
Nee ik heb niet het hele filmpje gekeken omdat ze veel praat maar weinig zegt, in combinatie met veel onnodige emotie, dat verhaal had ze ook best in 1-2 minuten kunnen vertellen. Al die krokodillen tranen ookquote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je 't filmpje gekeken? Die man wees naar zn mondkapje en ze negeerde 't. Maar die man bleef 'r volgen en haar erop aanspreken. Ik kan me voorstellen dat dat intimiderend overkomt.
Misschien is ze inderdaad labiel, maar misschien is er wel wat gebeurd. Mensen die mishandeld zijn of verkracht zijn lijken last te hebben van een PTSS om dit soort dingen. Die raken inderdaad helemaal in de stress, en dat snap ik best goed.
Leven en laten leven.
Typisch dat dit nsb gedrag goed gepraat wordt van die man. Zij is super labiel en niet de slimste. Maar daarom vroeg ik de vraag. In wat voor maatschappij zijn we beland dat we boos zijn op mensen omdat ze geen kapje dragen wat niks doet.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus je hebt een klein stukje gekeken en je oordeel erover gegeven? Niet heel netjes, vind je ook niet?
Je had ook gewoon duidelijker kunnen schrijven dat je het over het najaar hebt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsjongejonge wat ben je toch een ongelofelijke drammer. Dat je niet moe wordt van jezelf.
[ afbeelding ]
De verdeling is compleet, inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Typisch dat dit nsb gedrag goed gepraat wordt van die man. Zij is super labiel en niet de slimste. Maar daarom vroeg ik de vraag. In wat voor maatschappij zijn we beland dat we boos zijn op mensen omdat ze geen kapje dragen wat niks doet.
Dit filmpje van dat goed samen. 2020 in een notendop.
Dankje dankje.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef _serial_ het volgende:
Verder nog een grafiek op verzoek van @:vomy mbt de aantallen die per dag ouder zijn dan tot 5dagen, tot 10 dagen en ouder
[ afbeelding ]
Ik heb zulke figuren ook wel 's op de snelweg gehad. Dan rij je net te hard op de linkerbaan, ga je weer naar rechts, komt er iemand voor je rijden. Diegene die dan voor je komt rijden gaat met alarmlichten seinen, wat afremmen en dat soort dingen. En waarom? Omdat hij vond dat je te hard reed. Net als mensen die de vluchtstrook op draaien op het moment dat er politie over de vluchtstrook komt, omdat ze het asociaal vinden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Je herkent die losers over het algemeen vrij gemakkelijk maar inderdaad, lekker laten gaan joh. Zij blij omdat ze zulke lekkere zelfstandige denkers zijn die zich niet laten foppen door de MSM en roverheid en de rest kan blij zijn omdat het grootste gedeelte van de mensen gelukkig wl normaal is.
En ondertussen heeft die vent in al z'n superioriteit met zijn ophef meer druppels verspreid dan een mondkap ooit kan tegenhouden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je 't filmpje gekeken? Die man wees naar zn mondkapje en ze negeerde 't. Maar die man bleef 'r volgen en haar erop aanspreken. Ik kan me voorstellen dat dat intimiderend overkomt.
Misschien is ze inderdaad labiel, maar misschien is er wel wat gebeurd. Mensen die mishandeld zijn of verkracht zijn lijken last te hebben van een PTSS om dit soort dingen. Die raken inderdaad helemaal in de stress, en dat snap ik best goed.
Leven en laten leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |