abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 23:13:59 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196716054
met alles, dan ga ik wel ff op de tafel ja

wijzen en alles
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196716063
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 23:13 schreef sp3c het volgende:
met alles, dan ga ik wel ff op de tafel ja

wijzen en alles
Hoe bedoel je?
Vakman pur sang
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 23:17:14 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196716108
gewoon juichen toch?

met monopoly of schaken ofzo, als ik dan gewonnen heb ben ik wel echt 10 minuten de winnaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196716340
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 23:17 schreef sp3c het volgende:
gewoon juichen toch?

met monopoly of schaken ofzo, als ik dan gewonnen heb ben ik wel echt 10 minuten de winnaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet wat je zeggen wilt?
Vakman pur sang
pi_196716358
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Beste leden,

Ik heb al meer dan een jaar een erg fijne en stabiele relatie. Mijn vriendin en ik passen heel goed bij elkaar en we hebben bijna nooit conflicten. Toch heb ik nu een heftige ruzie met haar gehad en het is maar de vraag of het nog goed komt. Ik wil graag van jullie weten of ik juist/verkeerd heb gehandeld.

Mijn vriendin praat soms met anders jongens. Niks mis mee. Ik praat ook af en toe kort met meiden via die ik uit het verleden ken. We vertrouwen elkaar en ik wil mijn vriendin ook absoluut niets verbieden. Mijn vriendin praat echter al een paar maanden lang vrij intensief met 2 jongens, een van hen heeft ze in het verleden ontmoet via tinder en met hem is ze ook 2 keer op een date geweest voordat ze mij kende. Ze praat soms zo intensief met hem dat ze tot 1 of 2 uur ’s nachts non stop online is. De hele avond. Ik heb haar meerdere malen aangegeven dat ik het niet erg vind dat ze soms met jongens praat, maar dat ik het niet fijn vind dat ze zo intensief en tot zo laat in de nacht met ze praat. Ik heb het gevoel dat ze dat wel begrijpt, maar na een maand of twee gebeurt het toch weer opnieuw.
Nu ging het de afgelopen 2 maanden gewoon weer heel erg goed tussen ons. Totdat ze mij gisteren uit het niets vroeg of ik het goed vind dat ze met de jongen die ze via tinder kent koffie gaat drinken. Ondanks dat ik het natuurlijk waardeer dat ze dit aan mij vraagt, was ik enorm verbaasd hierover. Ik ben namelijk van mening dat je in een relatie niet afspraakjes gaat inplannen met jongens/meiden waarmee je in het verleden op date mee bent geweest en alleen via tinder kent. Ik heb dan ook netjes aangegeven dat ik het niet fijn vind als ze dat doet, maar dat het haar eigen keuze is.
Ik snap ook niet dat ze dit aan mij vraagt. Een maand geleden vroeg iemand aan mij of ik samen met haar wilde koken, omdat ik af en toe met haar recepten uitwissel. Ik ken haar al meer dan 6 jaar en ik heb ooit met haar in de klas gezeten. Ik heb toen uit mezelf tegen haar gezegd dat ik dit niet ga doen omdat ik een relatie heb. Voor mij is zoiets vanzelfsprekend. Ondanks dat het mij gezellig lijkt om met haar te koken, heb ik geen behoefte om tijdens mijn relatie af te spreken met andere meiden.
Begrijp me niet verkeerd. Als mijn vriendin een medestudent of een collega van haar werk toevallig tegenkomt en koffie met hem drinkt dan heb ik daar geen problemen mee. Maar afspreken met een voormalige tinderdate met wie ze soms tot 2 uur ’s nachts appt vind ik gewoon te ver gaan. We hebben nu heftige ruzie, omdat we het hierover niet eens zijn geworden. Zij vind het blijkbaar echt normaal om dit tijdens een relatie te doen en ze wil dat ik concessies doe of compromissen met haar sluit. Ik heb aangegeven dat ik dat absoluut niet van plan ben te gaan doen. Ik heb gezegd dat ze het uit moet maken als ze wil afspreken met voormalige tinderdates en dat ik haar voorlopig niet hoef te spreken.

Vinden jullie dat ik juist heb gehandeld? Of is het echt normaal om tijdens een relatie zo intensief met iemand van tinder te praten en zelfs te willen afspreken?
hoe zou jou vriendin het vinden als je tot 2 of 3 uur 's nachts met andere wijven zit te appen?
Moet je voor de gein eens doen alsof.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 08:15:00 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196718169
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Snap niet wat je zeggen wilt?
dat ik wel (soms wat te) graag mag winnen of overwinnen of whatever maar dat dat in 'de liefde' in mijn ogen niet van toepassing is

lijkt me iig een hele nare, cynische manier om er tegenaan te kijken tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196718214
quote:
83s.gif Op maandag 14 december 2020 08:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat ik wel (soms wat te) graag mag winnen of overwinnen of whatever maar dat dat in 'de liefde' in mijn ogen niet van toepassing is

lijkt me iig een hele nare, cynische manier om er tegenaan te kijken tbh
Je zal wel moeten, in mijn ogen doen vrouwen dit om te “testen” dat je wel voor ze gaat. Keihard afstraffen vinden ze fijn al geven ze dit niet toe.
Vakman pur sang
  maandag 14 december 2020 @ 08:22:57 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196718218
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha wat is dit nou voor nieuwerwets slappe washandjes gedoe. :')
Slappe washandjes?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196718257
Ik dacht hoe kan zo'n heldere OP...

(@TS: dit stinkt aan alle kanten. Ik zou dit principieel te maken. Koffie met die gast of een relatie met jou.)

...nog zo veel pagina's aan topic opleveren. Maar na het lezen van de laatste pagina heb ik mijn verklaringen.
pi_196718366
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je zal wel moeten, in mijn ogen doen vrouwen dit om te “testen” dat je wel voor ze gaat. Keihard afstraffen vinden ze fijn al geven ze dit niet toe.
:')

Deze kennis heb je uit een boekje zeker, gelezen op je zolder?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 09:11:02 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196718621
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je zal wel moeten, in mijn ogen doen vrouwen dit om te “testen” dat je wel voor ze gaat. Keihard afstraffen vinden ze fijn al geven ze dit niet toe.
ja hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196718981
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja hoor _O-
Dit is wel een beetje gechargeerd ja. :P
Vakman pur sang
  maandag 14 december 2020 @ 09:36:13 #188
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196719004
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je zal wel moeten, in mijn ogen doen vrouwen dit om te “testen” dat je wel voor ze gaat. Keihard afstraffen vinden ze fijn al geven ze dit niet toe.
Als mensen je gaan "testen", dan is het sowieso tijd om los te laten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 14 december 2020 @ 09:41:40 #189
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_196719095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Totdat ze mij gisteren uit het niets vroeg of ik het goed vind dat ze met de jongen die ze via tinder kent koffie gaat drinken
Dat zal dan ben hem thuis worden gezien je nergens even lekker kan zitten omdat alles dicht is.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_196719263
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Als mensen je gaan "testen", dan is het sowieso tijd om los te laten.
Hahahaha zeker geen vrouw in je leven? :D
Vakman pur sang
  maandag 14 december 2020 @ 09:56:53 #191
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196719295
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hahahaha zeker geen vrouw in je leven? :D
Als ze spelletjes denkt te gaan moeten spelen om je te testen in een relatie kan je er beter afscheid van nemen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196719386
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:56 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als ze spelletjes denkt te gaan moeten spelen om je te testen in een relatie kan je er beter afscheid van nemen.
Dat doet ze wel, onbewust misschien en niet op een slinkse manier. Maar je moet altijd blijven laten zien dat je DE MAN voor haar bent.
Vakman pur sang
  maandag 14 december 2020 @ 10:25:31 #193
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196719759
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je zal wel moeten, in mijn ogen doen vrouwen dit om te “testen” dat je wel voor ze gaat. Keihard afstraffen vinden ze fijn al geven ze dit niet toe.
Wat?

Hmmzzz, nee
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 10:26:42 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196719777
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje gechargeerd ja. :P
dat hoop ik want het ruikt wel een beetje naar 'ze zei nee maar ze wilde echt wel'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 december 2020 @ 11:16:38 #195
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196720502
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hahahaha zeker geen vrouw in je leven? :D
Zeker wel en die speelt geen kinderachtige spelletjes.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 14 december 2020 @ 11:20:26 #196
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196720558
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat doet ze wel, onbewust misschien en niet op een slinkse manier. Maar je moet altijd blijven laten zien dat je DE MAN voor haar bent.
Zulke moet je gewoon twee samsonites cadeau doen onder de kerstboom.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196720999
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."

Je hebt goed gehandeld @TS, als je vriendin toch ermee doorgaat dan is het wel duidelijk dat ze niet zoveel waarde hecht aan jouw mening.
pi_196721087
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:45 schreef Brede_meneer het volgende:
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."

Je hebt goed gehandeld @:TS, als je vriendin toch ermee doorgaat dan is het wel duidelijk dat ze niet zoveel waarde hecht aan jouw mening.
TS lijkt te druk hebben met zijn vriendin om zich over jouw post druk te kunnen maken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 14 december 2020 @ 12:22:32 #199
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196721998
quote:
4s.gif Op maandag 14 december 2020 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

TS lijkt te druk hebben met zijn vriendin om zich over jouw post druk te kunnen maken...
geregistreerd op: donderdag 10 december 2020 @ 10:13
laatste bezoek: 2 dagen, 22 uur geleden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196739984
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef K.loon het volgende:

[..]

Eensch, bij mij was ze meteen wel klaar geweest.. Met zo'n vraag zaag je in één keer het vertrouwen van je partner in tweeën voor zover dat er nog was nadat zijn vriendin al tijden volcontinu zit te appen met een ander.. Sudden death verhaal, dus meteen die stekker eruit en wegwezen ermee :W

Je kunt natuurlijk ook als een volleerde sufferd blijven zitten wachten tot het zich daadwerkelijk voor je ogen voltrekt, maar ik was er meteen klaar mee geweest. Kan ze mooi naar die knakker toe, jij kunt verder, zij krijgt geen RSI en hoeft niet stiekem te gaan doen. Wins all around, en dooorrr..
[..]

Da's beter als een T-shirt met "naïeve sukkel".
Het pijnpunt zit het hem vooral erin dat het nog niet is gebeurd, maar de kans dat het gaat gebeuren aanzienlijk is. En wanneer het niet gebeurt, het bij een ander contact weer kan gebeuren, want voor de vriendin van TS is de relatie het net niet of ze heeft een ander moreel kompaas wat betreft relaties. Ik zou er zelf ook niet op wachten tot het online contact zicht ontwikkelt tot in het geniep afspreken, al kan ik wel begrijpen waar het idee vandaan komt om niet rigoreus de relatie te willen afbreken, want het vreemdgaan heeft nog niet letterlijk plaatsgevonden op dit moment. Ik ben wel net als jou van mijn mening dat iemand met een beetje eigenwaarde dit gewoon niet accepteert, zich eruit trekt en de uitkomst van dit whatsapp contact op zijn beloop laat gaan, ongeacht wat daar nou uit gaat komen bij zijn ex-vriendin. Dat is haar zaakje, niet zijn dillemma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')