abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196714668
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:11 schreef 01100101 het volgende:
Ik snap niet waarom het vertrouwensaspect bij de TS wordt gelegd. Zodra je vriend/vriendin actief aan de slag gaat met een crush is er geen enkele reden meer toe vertrouwen te hebben in de relatie. Het enige wat je dan nog kunt doen is de eer voor jezelf te houden en verdergaan. Verliefd zijn overkomt je, je crush whatsappen of daar mee zoveel mogelijk in contact willen staan, omdat je ergens wilt zien waar het gaan stranden, is een bewuste keuze. Je houdt jezelf alleen maar voor de gek door te beredeneren dat vertrouwen loslaten van de ander is en diegene weer terugkomt door de vrijheid die gegeven wordt. Loslaten van de ander houdt ook in dat jouw deel van de relatie met de ander wordt losgelaten en jij ook weer de vrijheid hebt om je eigen weg te gaan.
Ze is 2 keer met die jongen op date geweest, blijkbaar vonden ze elkaar dus niet leuk genoeg om verder te daten/een relatie aan te gaan maar blijkbaar kunnen ze het wel goed met elkaar vinden en is er een vriendschap uit voortgekomen. Als ze een crush op de jongen zou hebben en die jongen ook op haar, waren ze na 2 dates niet gestopt met daten. Dus ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen er hier vanuit lijken te gaan dat die twee op een andere manier dan vriendschappelijk geïnteresseerd in elkaar zouden zijn. Als dat zo zou zijn, zouden ze het niet bij 2 dates gelaten hebben neem ik aan.
pi_196714671
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Is dit ook weer zo'n typische fok diagnose net als borderliner en narcist?
Het zegt wel ook genoeg over de vriendin van TS dat ze bij een 'ik vind het niet leuk wat je doet, maar ik ben geen controlfreak en kan het je niet verbieden' gewoon vrolijk doorgaat whatsappen. Dan heb je gewoon geen respect meer voor de relatie en TS. Dit onzekerheid noemen. ;(
  zondag 13 december 2020 @ 21:55:40 #153
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196714722
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:39 schreef Amee het volgende:

[..]

Durf je niet :+
Nee ;(
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196714767
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is 2 keer met die jongen op date geweest, blijkbaar vonden ze elkaar dus niet leuk genoeg om verder te daten/een relatie aan te gaan maar blijkbaar kunnen ze het wel goed met elkaar vinden en is er een vriendschap uit voortgekomen. Als ze een crush op de jongen zou hebben en die jongen ook op haar, waren ze na 2 dates niet gestopt met daten. Dus ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen er hier vanuit lijken te gaan dat die twee op een andere manier dan vriendschappelijk geïnteresseerd in elkaar zouden zijn. Als dat zo zou zijn, zouden ze het niet bij 2 dates gelaten hebben neem ik aan.
De mate van contact is vrij intensief en opmerkelijk te noemen voor iemand waar het puur vriendschappelijk ligt. Wellicht ben ik daar minder ruimdenkend in, maar het zou raar op mij overkomen en een reden zijn om te concluderen dat iemand op zijn minst zijn opties openhoudt en de relatie met mij niet serieus neemt. Ik vind het niet gek dat de TS stopt met de relatie.
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 22:06:32 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196714873
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Is dit ook weer zo'n typische fok diagnose net als borderliner en narcist?
geen idee wat de standaarden zijn maar als je je vriendin er al uittrapt omdat ze met een gozer zit te chatten dan lijkt het me een prima labeltje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196714903
quote:
9s.gif Op zondag 13 december 2020 21:52 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Het zegt wel ook genoeg over de vriendin van TS dat ze bij een 'ik vind het niet leuk wat je doet, maar ik ben geen controlfreak en kan het je niet verbieden' gewoon vrolijk doorgaat whatsappen. Dan heb je gewoon geen respect meer voor de relatie en TS. Dit onzekerheid noemen. ;(
Precies. Zo ga je niet om met je vriend.
  zondag 13 december 2020 @ 22:08:52 #157
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196714909
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:58 schreef 01100101 het volgende:

[..]

De mate van contact is vrij intensief en opmerkelijk te noemen voor iemand waar het puur vriendschappelijk ligt. Wellicht ben ik daar minder ruimdenkend in, maar het zou raar op mij overkomen en een reden zijn om te concluderen dat iemand op zijn minst zijn opties openhoudt en de relatie met mij niet serieus neemt. Ik vind het niet gek dat de TS stopt met de relatie.
Eensch, bij mij was ze meteen wel klaar geweest.. Met zo'n vraag zaag je in één keer het vertrouwen van je partner in tweeën voor zover dat er nog was nadat zijn vriendin al tijden volcontinu zit te appen met een ander.. Sudden death verhaal, dus meteen die stekker eruit en wegwezen ermee :W

Je kunt natuurlijk ook als een volleerde sufferd blijven zitten wachten tot het zich daadwerkelijk voor je ogen voltrekt, maar ik was er meteen klaar mee geweest. Kan ze mooi naar die knakker toe, jij kunt verder, zij krijgt geen RSI en hoeft niet stiekem te gaan doen. Wins all around, en dooorrr..

quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee wat de standaarden zijn maar als je je vriendin er al uittrapt omdat ze met een gozer zit te chatten dan lijkt het me een prima labeltje
Da's beter als een T-shirt met "naïeve sukkel".
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 22:09:59 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196714924
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef K.loon het volgende:

[..]

Da's beter als een T-shirt met "naïeve sukkel".
das het andere uiterste
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 december 2020 @ 22:11:00 #159
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196714941
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

das het andere uiterste
Nee man, dat is wat eraan zit te komen als je dat zo door laat lopen..
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196715007
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee wat de standaarden zijn maar als je je vriendin er al uittrapt omdat ze met een gozer zit te chatten dan lijkt het me een prima labeltje
Of je hebt maar half gelezen, he. Het lijkt wel meer te zijn dan een onschuldige chat en zo niet, is dat ook niet een manier om je geliefde te behandelen.
Bovendien is er niets mis met onzeker zijn als de ander je die reden geeft. Het is normaal om bang te zijn om je vriend of vriendin aan een ander te verliezen als die zich op die manier gedraagt. Het zegt dat ze hem niet onverschillig laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2020 22:15:35 ]
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 22:17:41 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196715053
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 22:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Of je hebt maar half gelezen, he. Het lijkt wel meer te zijn dan een onschuldige chat en zo niet, is dat ook niet een manier om je geliefde te behandelen.
Bovendien is er niets mis met onzeker zijn als de ander je die reden geeft. Het is normaal om bang te zijn om je vriend of vriendin aan een ander te verliezen als die zich op die manier gedraagt. Het zegt dat ze hem niet onverschillig laat.
of ik heb het niet over TS
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 december 2020 @ 22:18:29 #162
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196715069
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

of ik heb het niet over TS
TR gemacht wegens offtopic. :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196715120
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

of ik heb het niet over TS
Nee, maar die persoon had het wel tegen TS en dus die situatie
pi_196715221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Ik wil graag van jullie weten of ik juist/verkeerd heb gehandeld.


Mijn eerste gedachte bij het lezen van de topictitel en tot aan hier, is: volgens mij is je vriendin de enige die hier iets van mag vinden. Onze mening doet er niet toe. Je hebt met haar te dealen, dus vraag het haar. Dan kom je denk ik het verst met elkaar.
Somebody that I used to know
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 22:25:53 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196715226
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 22:20 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee, maar die persoon had het wel tegen TS en dus die situatie
dat was het hele punt van het argument dan ook niet

punt is dat als TS iets wel of niet wil dan moet hij dat duidelijk aangeven zoals bv Dven ipv om de hete brei heen te draaien en dan kwaad worden als zijn vriendin een beslissing neemt die hij niet leuk vind
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196715271
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat was het hele punt van het argument dan ook niet

punt is dat als TS iets wel of niet wil dan moet hij dat duidelijk aangeven zoals bv Dven ipv om de hete brei heen te draaien en dan kwaad worden als zijn vriendin een beslissing neemt die hij niet leuk vind
Ja, weet ik. Maar waarom ik je quotte was wat je erachteraan toevoegde: lacherig over onzekerheid
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 22:29:11 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196715285
lacherig niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196715303
Okay dan.
  zondag 13 december 2020 @ 22:56:30 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196715740
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee wat de standaarden zijn maar als je je vriendin er al uittrapt omdat ze met een gozer zit te chatten dan lijkt het me een prima labeltje
Je bent niet goed bij je hoofd man.

Dat mokkel heeft een kerel leren kennen via Tinder. Er is sprake van seksuele aantrekkingskracht. Inmiddels zijn ze ook nog eens dag en nacht aan het chatten en krijgt TS geen aandacht meer. Wil ze vervolgens ook nog met die kerel afspreken. En jij wil het dan doen voorkomen dat je dat allemaal maar te accepteren hebt en dat het de normaalste zaak van de wereld is. Ja. Als je een open relatie hebt :') Dat soort overspelige mokkels worden kletsnat bij de gedachte aan het hebben van zo'n naïef en goedgelovig vriendje.

Maar goed, je laat die kronkel van je de laatste maanden wel vaker zien dus dit is in principe niet verbazingwekkend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196715794
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte bij het lezen van de topictitel en tot aan hier, is: volgens mij is je vriendin de enige die hier iets van mag vinden. Onze mening doet er niet toe. Je hebt met haar te dealen, dus vraag het haar. Dan kom je denk ik het verst met elkaar.
Dat is waar, maar zijn vraag is denk ik van het moralistisch type. Hij wil weten wat de mores in dit land in zulke situaties zijn en zo zijn geweten kunnen kalmeren.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 23:08:33 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196715948
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent niet goed bij je hoofd man.

Dat mokkel heeft een kerel leren kennen via Tinder. Er is sprake van seksuele aantrekkingskracht. Inmiddels zijn ze ook nog eens dag en nacht aan het chatten en krijgt TS geen aandacht meer. Wil ze vervolgens ook nog met die kerel afspreken. En jij wil het dan doen voorkomen dat je dat allemaal maar te accepteren hebt en dat het de normaalste zaak van de wereld is. Ja. Als je een open relatie hebt :') Dat soort overspelige mokkels worden kletsnat bij de gedachte aan het hebben van zo'n naïef en goedgelovig vriendje.

Maar goed, je laat die kronkel van je de laatste maanden wel vaker zien dus dit is in principe niet verbazingwekkend.
welke kronkel?

en waar liet ik het nog meer zien :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196715995
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee wat de standaarden zijn maar als je je vriendin er al uittrapt omdat ze met een gozer zit te chatten dan lijkt het me een prima labeltje
Haha wat is dit nou voor nieuwerwets slappe washandjes gedoe. :')
Vakman pur sang
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 23:12:24 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196716029
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha wat is dit nou voor nieuwerwets slappe washandjes gedoe. :')
ja nee ze moet eigenlijk een hoofddoek om natuurlijk he .. al die vuige mannen overal

das een mooie ouderwetse manier van doen idd _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196716040
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja nee ze moet eigenlijk een hoofddoek om natuurlijk he .. al die vuige mannen overal
Nee, maar als man toon je toch wat overheersing hoop ik?
Als meisjes dat doen is dat een teken dat ze harder aangepakt willen worden.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 23:13:24 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196716045
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, maar als man toon je toch wat overheersing hoop ik?
alleen als ik gewonnen heb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')