Als het een type is die vreemdgaat voor de spanning, geef je haar op die manier wel de spanning ja. Het blijft wel haar keuze om vreemd te gaan of niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
De jij bent degene die het over stiekeme en spannende afspraakjes hebt wanneer je tegen je vriendin zegt dat je het niet toestaat dat ze iemand gaat zien met wie Ze dag en nacht aan het chatten is.
Hell, überhaupt je vriendin toestaan dat ze continu met een ander in contact is.![]()
![]()
![]()
Het zijn geen spelletjes. Hij laat haar gewoon vrij. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 12 december 2020 08:23 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ze is geen klein kind, en ook geen puber. En TS ook niet dus zulke kinderachtige spelletjes spelen gaat niet werken.
We kunnen altijd nog zondags naar de kerk om onze zonden te laten vergeven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon heel erg stoer dat je zoveel eigenwaarde hebt dat je met vrouwen waarvan je weet dat ze in een relatie zitten spreekt terwijl hun partner niet eens op de hoogte is van jullie spannende praatjes.
Ik had de hoop dat "stoer" voldoende voor je was maar blijkbaar was dat iets te beknopt om het begrijpelijk te houden voor jou. Mijn fout.
En dan zie je vanzelf wel hoe iemand als persoon daadwerkelijk is (of ze gaat afspreken en wat daar nog meer uit gaat komen).quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Godshand het volgende:
Het zijn geen spelletjes. Hij laat haar gewoon vrij. Zoals het hoort.
Hij geeft eerder netjes zijn grenzen aan, waar zij blijkbaar schijt aan heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Godshand het volgende:
Het zijn geen spelletjes. Hij laat haar gewoon vrij. Zoals het hoort.
Je vertrouwt haar gewoon niet. Waarom wil je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Beste leden,
Ik heb al meer dan een jaar een erg fijne en stabiele relatie. Mijn vriendin en ik passen heel goed bij elkaar en we hebben bijna nooit conflicten. Toch heb ik nu een heftige ruzie met haar gehad en het is maar de vraag of het nog goed komt. Ik wil graag van jullie weten of ik juist/verkeerd heb gehandeld.
Mijn vriendin praat soms met anders jongens. Niks mis mee. Ik praat ook af en toe kort met meiden via die ik uit het verleden ken. We vertrouwen elkaar en ik wil mijn vriendin ook absoluut niets verbieden. Mijn vriendin praat echter al <heel veel woorden om te zeggen dat je haar niet vertrouwt>
Vinden jullie dat ik juist heb gehandeld? Of is het echt normaal om tijdens een relatie zo intensief met iemand van tinder te praten en zelfs te willen afspreken?
Je vertrouwt haar niet terwijl ze een ander neukt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je vertrouwt haar gewoon niet. Waarom wil je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?
Als je denkt dat ze dat doet, moet je het gewoon uitmaken want vertrouwen is toch wel echt de basis van een relatie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vertrouwt haar niet terwijl ze een ander neukt.
Dat deed TS toch ook.quote:Op zondag 13 december 2020 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze dat doet, moet je het gewoon uitmaken want vertrouwen is toch wel echt de basis van een relatie.
Hij heeft het niet uitgemaakt, hij heeft gezegd dat zij het maar uit moet maken als ze koffie wil drinken met die jongen.quote:Op zondag 13 december 2020 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat deed TS toch ook.
Verder bullshit, als je zo graag je aandacht geeft aan een ex neuker, dan rot maar op.
In dat geval, eens ja.quote:Op zondag 13 december 2020 00:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft het niet uitgemaakt, hij heeft gezegd dat zij het maar uit moet maken als ze koffie wil drinken met die jongen.
Als je je vriendin niet vertrouwt, kun je het maar het beste uitmaken.
Als iemand vreemd wil gaan doet diegene dat toch wel, daar gaat het verbieden om contact te hebben echt niks aan veranderen.
Weg, gecucked door de voormalige tinderdate van zijn vriendin.quote:
waarom zou je het verbieden?quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
De jij bent degene die het over stiekeme en spannende afspraakjes hebt wanneer je tegen je vriendin zegt dat je het niet toestaat dat ze iemand gaat zien met wie Ze dag en nacht aan het chatten is.
Hell, überhaupt je vriendin toestaan dat ze continu met een ander in contact is.![]()
![]()
![]()
Zeg het nou maar, pesterquote:Op zondag 13 december 2020 21:31 schreef K.loon het volgende:
[..]
Je kunt dan wel behoorlijk ingewikkelde dingen doen
Is dit ook weer zo'n typische fok diagnose net als borderliner en narcist?quote:Op zondag 13 december 2020 21:35 schreef sp3c het volgende:
doe dan als Dven en zeg 'ja hallo, ik ben hier te onzeker voor, doe maar niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |