abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196687264
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:

[..]

De jij bent degene die het over stiekeme en spannende afspraakjes hebt wanneer je tegen je vriendin zegt dat je het niet toestaat dat ze iemand gaat zien met wie Ze dag en nacht aan het chatten is.

Hell, überhaupt je vriendin toestaan dat ze continu met een ander in contact is. :') :') :') :')
Als het een type is die vreemdgaat voor de spanning, geef je haar op die manier wel de spanning ja. Het blijft wel haar keuze om vreemd te gaan of niet.

Ik zeg niet: als mensen hun partner contact met een ander verbieden gaat de partner automatisch vreemd. Er is geen causaal verband.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 08:23 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Ze is geen klein kind, en ook geen puber. En TS ook niet dus zulke kinderachtige spelletjes spelen gaat niet werken.
Het zijn geen spelletjes. Hij laat haar gewoon vrij. Zoals het hoort.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 12 december 2020 @ 12:13:54 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196687298
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het gewoon heel erg stoer dat je zoveel eigenwaarde hebt dat je met vrouwen waarvan je weet dat ze in een relatie zitten spreekt terwijl hun partner niet eens op de hoogte is van jullie spannende praatjes.

Ik had de hoop dat "stoer" voldoende voor je was maar blijkbaar was dat iets te beknopt om het begrijpelijk te houden voor jou. Mijn fout.
We kunnen altijd nog zondags naar de kerk om onze zonden te laten vergeven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196692879
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Godshand het volgende:

Het zijn geen spelletjes. Hij laat haar gewoon vrij. Zoals het hoort.
En dan zie je vanzelf wel hoe iemand als persoon daadwerkelijk is (of ze gaat afspreken en wat daar nog meer uit gaat komen).
pi_196692944
Ja, de portemonnee bijvoorbeeld. Zij had met een jongen die de hele tijd achter haar aanrende. Zij vond hem ook wel leuk. Ze gingen samen eten, samen klef klef doen. Maar de wat oudere personeelsleden zagen al heel gauw dat de portemonnee met alle jonge vakkenvullers dat deed. Toen die jongen waar ze 'officieel' een relatie mee had werd gevraagd of hij het niet erg vond zei hij: ze mag doen wat ze wilt ze zijn vrienden. Ja, vrienden als je loopt te tongen met een ander... Hij geloofde het niet totdat hij het een keer met zijn eigen ogen zag. En de portemonnee? Haar deed het niets dat hij verdriet had want zij had gewoon plezier met een ander.
pi_196696591
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Godshand het volgende:
Het zijn geen spelletjes. Hij laat haar gewoon vrij. Zoals het hoort.
Hij geeft eerder netjes zijn grenzen aan, waar zij blijkbaar schijt aan heeft.
pi_196699145
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Beste leden,

Ik heb al meer dan een jaar een erg fijne en stabiele relatie. Mijn vriendin en ik passen heel goed bij elkaar en we hebben bijna nooit conflicten. Toch heb ik nu een heftige ruzie met haar gehad en het is maar de vraag of het nog goed komt. Ik wil graag van jullie weten of ik juist/verkeerd heb gehandeld.

Mijn vriendin praat soms met anders jongens. Niks mis mee. Ik praat ook af en toe kort met meiden via die ik uit het verleden ken. We vertrouwen elkaar en ik wil mijn vriendin ook absoluut niets verbieden. Mijn vriendin praat echter al <heel veel woorden om te zeggen dat je haar niet vertrouwt>

Vinden jullie dat ik juist heb gehandeld? Of is het echt normaal om tijdens een relatie zo intensief met iemand van tinder te praten en zelfs te willen afspreken?
Je vertrouwt haar gewoon niet. Waarom wil je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?
pi_196699209
Is dit zo’n topic dat TS al lang weg is?
Vakman pur sang
  zaterdag 12 december 2020 @ 23:56:39 #133
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_196699232
Waar is TS?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_196699245
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je vertrouwt haar gewoon niet. Waarom wil je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?
Je vertrouwt haar niet terwijl ze een ander neukt.
Vakman pur sang
pi_196699486
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je vertrouwt haar niet terwijl ze een ander neukt.
Als je denkt dat ze dat doet, moet je het gewoon uitmaken want vertrouwen is toch wel echt de basis van een relatie.
pi_196699494
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 00:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je denkt dat ze dat doet, moet je het gewoon uitmaken want vertrouwen is toch wel echt de basis van een relatie.
Dat deed TS toch ook.

Verder bullshit, als je zo graag je aandacht geeft aan een ex neuker, dan rot maar op.
Vakman pur sang
pi_196699697
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat deed TS toch ook.

Verder bullshit, als je zo graag je aandacht geeft aan een ex neuker, dan rot maar op.
Hij heeft het niet uitgemaakt, hij heeft gezegd dat zij het maar uit moet maken als ze koffie wil drinken met die jongen.

Als je je vriendin niet vertrouwt, kun je het maar het beste uitmaken.

Als iemand vreemd wil gaan doet diegene dat toch wel, daar gaat het verbieden om contact te hebben echt niks aan veranderen.
pi_196702135
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 00:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij heeft het niet uitgemaakt, hij heeft gezegd dat zij het maar uit moet maken als ze koffie wil drinken met die jongen.

Als je je vriendin niet vertrouwt, kun je het maar het beste uitmaken.

Als iemand vreemd wil gaan doet diegene dat toch wel, daar gaat het verbieden om contact te hebben echt niks aan veranderen.
In dat geval, eens ja.
Vakman pur sang
pi_196702301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:56 schreef hmmmz het volgende:
Waar is TS?
Weg, gecucked door de voormalige tinderdate van zijn vriendin.
Nu is zijn zolderkamer verruild voor zijn kruipruimte en is zijn plek ingenomen door de voormalige tinderdate.
pi_196714007
Ik snap niet waarom het vertrouwensaspect bij de TS wordt gelegd. Zodra je vriend/vriendin actief aan de slag gaat met een crush is er geen enkele reden meer toe vertrouwen te hebben in de relatie. Het enige wat je dan nog kunt doen is de eer voor jezelf te houden en verdergaan. Verliefd zijn overkomt je, je crush whatsappen of daar mee zoveel mogelijk in contact willen staan, omdat je ergens wilt zien waar het gaan stranden, is een bewuste keuze. Je houdt jezelf alleen maar voor de gek door te beredeneren dat vertrouwen loslaten van de ander is en diegene weer terugkomt door de vrijheid die gegeven wordt. Loslaten van de ander houdt ook in dat jouw deel van de relatie met de ander wordt losgelaten en jij ook weer de vrijheid hebt om je eigen weg te gaan.
pi_196714061
Pff, liefde is zo ingewikkeld
  zondag 13 december 2020 @ 21:21:07 #142
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196714162
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:15 schreef Amee het volgende:
Pff, liefde is zo ingewikkeld
Als je op mummies valt wel O-)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196714234
quote:
3s.gif Op zondag 13 december 2020 21:21 schreef K.loon het volgende:

[..]

Als je op mummies valt wel O-)
Dan juist niet.
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 21:27:02 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196714262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:

[..]

De jij bent degene die het over stiekeme en spannende afspraakjes hebt wanneer je tegen je vriendin zegt dat je het niet toestaat dat ze iemand gaat zien met wie Ze dag en nacht aan het chatten is.

Hell, überhaupt je vriendin toestaan dat ze continu met een ander in contact is. :') :') :') :')
waarom zou je het verbieden?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 december 2020 @ 21:31:15 #145
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196714321
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan juist niet.
Je kunt dan wel behoorlijk ingewikkelde dingen doen :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196714336
quote:
3s.gif Op zondag 13 december 2020 21:31 schreef K.loon het volgende:

[..]

Je kunt dan wel behoorlijk ingewikkelde dingen doen :7
Zeg het nou maar, pester :s)
  Moderator zondag 13 december 2020 @ 21:35:37 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196714389
ow en ja TS dit was jouw fout, jij hebt ergens problemen mee en je brengt het alsof het haar probleem is ofzo

'je moet het zelf weten hoor, ik zou je nooit iets verbieden hoor, doe maar wat je zelf wil hoor'
vervolgens doet ze waar ze zin in heeft en ga je zitten sippen

doe dan als Dven en zeg 'ja hallo, ik ben hier te onzeker voor, doe maar niet'

dan doet ze het niet meer als het goed is en als het niet goed is dan weet je ook hoe laat het is maar nu geef je haar de keuze en ga je ruzie zitten maken als hij je uiteindelijk niet bevalt ... die snapt er ook geen reet meer van nu :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 december 2020 @ 21:38:13 #148
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196714430
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:32 schreef Amee het volgende:

[..]

Zeg het nou maar, pester :s)
Twee keer de heflt?

~O>
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196714451
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:38 schreef K.loon het volgende:

[..]

Twee keer de heflt?

~O>
Durf je niet :+
pi_196714522
quote:
83s.gif Op zondag 13 december 2020 21:35 schreef sp3c het volgende:

doe dan als Dven en zeg 'ja hallo, ik ben hier te onzeker voor, doe maar niet
Is dit ook weer zo'n typische fok diagnose net als borderliner en narcist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')