Da's onbetaalbaar man.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zoek een vrouw erbij.. Samen trio wonen.. genoeg keuze over..
Ontzettende BS dit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:43 schreef colivo het volgende:
Als er al geen vertrouwen is en de een bang is dat de ander vreemd gaat. Dan is het voor de ander een zeer kleine stap om vreemd te gaan, waarom het niet doen als je partner toch al denkt dat je het doet?
Dit vind ik overigens wel de verkeerde kant op doorslaan. Jij spreekt dus niet meer met iemand van het vrouwelijk geslacht af omdat je een relatie hebt..quote:Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Een maand geleden vroeg iemand aan mij of ik samen met haar wilde koken, omdat ik af en toe met haar recepten uitwissel. Ik ken haar al meer dan 6 jaar en ik heb ooit met haar in de klas gezeten. Ik heb toen uit mezelf tegen haar gezegd dat ik dit niet ga doen omdat ik een relatie heb.
Openingspost is net van een dagje terug, dus hij reageert misschien nog wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:21 schreef warp995 het volgende:
Als iemand constant online is kan het overigens ook zijn dat ze aan het (video)bellen zijn.
Gaan we overigens nog wat van je horen, TS?
Dit inderdaad. Want dan is het TS zijn besluit geweest (en gebeurt het afspreken waarschijnlijk toch stiekem). Alsof TS toestemming moet geven...quote:Op donderdag 10 december 2020 10:21 schreef jigggy het volgende:
Ik snap je frustratie maar ik zou toch proberen het los te laten en dr dr gang te laten gaan, geef haar dat vertrouwen en als ze er misbruik van maakt is dat haar verlies
Maar echt verbieden geloof ik niet zo in
Inderdaad. Als je gaat verbieden of dingen zegt als: "Ik heb liever niet dat je met die gast gaat afspreken!" wordt het voor haar juist spannender. Dan gaat ze stiekem afspreken met smoesjes als: "Ff naar een vriendin". Of "Ik ga bij een collega thuis werken/samen studeren". En op een dag zegt ze dat het gevoel weg is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Want dan is het TS zijn besluit geweest (en gebeurt het afspreken waarschijnlijk toch stiekem). Alsof TS toestemming moet geven...
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mannen die niet in een relatie zitten en veel tijd en energie investeren in een vrouw doen dat doorgaans niét omdat ze alleen maar een platonische relatie willen.
Dat zijn de tijden waarop de kleertjes vaak uit gaan enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:01 schreef PzKpfw het volgende:
Zelfs tot 1 a 2 uur 's Nachts... Heb zelf in het verleden weleens een periode gechat met een meid in een relatie waarbij het we niet onregelmatig tot dit tijdstip brachten. En daarbij ging het niet over koetjes en kalfjes
Je laat je toch niet cucken? TS geeft gewoon zijn grens aan. En het is aan die griet daar wat mee te doen. Of niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je gaat verbieden of dingen zegt als: "Ik heb liever niet dat je met die gast gaat afspreken!" wordt het voor haar juist spannender. Dan gaat ze stiekem afspreken met smoesjes als: "Ff naar een vriendin". Of "Ik ga bij een collega thuis werken/samen studeren". En op een dag zegt ze dat het gevoel weg is.
Zeg gewoon "Joh, veel plezier, doe hem de groeten maar van mij!". Ik weet niet of ze samen wonen maar als dat zo is, dan bij thuiskomst gewoon vragen "Was het gezellig?”. Uiteraard geen opmerkingen van: "En, lekker geneukt?". Want dan kan het weer ontploffen.
Als ze Tinderdate toch liever wil gebeurt dat vroeg of later toch wel. Bij toe staan kan het juist gebeuren dat de lol er af gaat en ze bedenkt hoe lief haar vriend is dat hij haar gang laat gaan.
Maar hoeft niet.
Ze is geen klein kind, en ook geen puber. En TS ook niet dus zulke kinderachtige spelletjes spelen gaat niet werken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je gaat verbieden of dingen zegt als: "Ik heb liever niet dat je met die gast gaat afspreken!" wordt het voor haar juist spannender. Dan gaat ze stiekem afspreken met smoesjes als: "Ff naar een vriendin". Of "Ik ga bij een collega thuis werken/samen studeren". En op een dag zegt ze dat het gevoel weg is.
Zeg gewoon "Joh, veel plezier, doe hem de groeten maar van mij!". Ik weet niet of ze samen wonen maar als dat zo is, dan bij thuiskomst gewoon vragen "Was het gezellig?”. Uiteraard geen opmerkingen van: "En, lekker geneukt?". Want dan kan het weer ontploffen.
Als ze Tinderdate toch liever wil gebeurt dat vroeg of later toch wel. Bij toe staan kan het juist gebeuren dat de lol er af gaat en ze bedenkt hoe lief haar vriend is dat hij haar gang laat gaan.
Maar hoeft niet.
Precies. Zij is ook de relatie met TS aangegaan dus is ook verantwoordelijk ervoor om het in stand te houden. En als ze dat niet wilt door deze acties (waarbij het gevoel voor TS weg kan gaan) dan is dat haar eigen verantwoordelijkheid en blijkbaar is ze dan niet betrouwbaar in relaties.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar hoeft niet.
Stoer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:01 schreef PzKpfw het volgende:
Zelfs tot 1 a 2 uur 's Nachts... Heb zelf in het verleden weleens een periode gechat met een meid in een relatie waarbij we het niet onregelmatig tot dit tijdstip brachten. En daarbij ging het niet over koetjes en kalfjes
Zo van: "Ha, ik heb gewonnen! Dat gore wijf wilde eigenlijk vreemdgaan maar onder ik het toegestaan heb is het niet gebeurdquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar hoeft niet.
Zit de keutel je alweer dwars jongen?quote:
Dat is natuurlijk bullshit. En wie zegt dat ze vreemd gaat? Als ze betrapt wordt zittend op de paal van die gozer, ja dan kan je het uit maken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo van: "Ha, ik heb gewonnen! Dat gore wijf wilde eigenlijk vreemdgaan maar onder ik het toegestaan heb is het niet gebeurd"
Een pyrrusoverwinning zou nog een te waardige benoeming zijn.
De jij bent degene die het over stiekeme en spannende afspraakjes hebt wanneer je tegen je vriendin zegt dat je het niet toestaat dat ze iemand gaat zien met wie Ze dag en nacht aan het chatten is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bullshit. En wie zegt dat ze vreemd gaat? Als ze betrapt wordt zittend op de paal van die gozer, ja dan kan je het uit maken.
Nee hoor. Ik vind het gewoon heel erg stoer dat je zoveel eigenwaarde hebt dat je met vrouwen waarvan je weet dat ze in een relatie zitten spreekt terwijl hun partner niet eens op de hoogte is van jullie spannende praatjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zit de keutel je alweer dwars jongen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |