abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200173444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoorde net in de podcast van bnr, dat zij toentertijd vonden dat Kaag niet perse goed uit de docu kwam. Ze vroegen zich af of haar team wel wat te zeggen had over de beelden. Zo slecht vonden ze het beeld dat er naar voren kwam. Maar goed. In sommigen hoofden is het NPO66 en dat zal er niet meer uit gaan.
Ze kwam een stuk beter uit de docu dan uit de formatie tot nu toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200173609
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze kwam een stuk beter uit de docu dan uit de formatie tot nu toe.
Onzin. Ze komt tot nu toe juist heel goed uit de formatie, de partijleiders die tot nu toe geen beste beurt maken zijn Rutte en vooral Hoekstra.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_200173645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Onzin. Ze komt tot nu toe juist heel goed uit de formatie, de partijleiders die tot nu toe geen beste beurt maken zijn Rutte en vooral Hoekstra.
Ze komt helemaal niet goed uit de formatie. Hoe kan deze complete debiel uberhaubt de politiek inrollen. Wat een bak stront is dit mens zeg.
pi_200175637
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het is inmiddels wel erg opzichtig geworden. In het verleden hadden ze tenminste nog het fatsoen om het een beetje verdekt te doen :D
Al die vaginaschwalbes maken het er ook niet beter op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200179913
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:59 schreef Hanca het volgende:
Die Telegraaffans met hun "mediakartel" zijn wel erg vermoeiend. Bedenk gewoon dat er in elke Telegraaf meer leugens dan waarheden staan. En toch wordt die onzin gewoon toegelaten en mag een voormalig "hoofdredacteur" van dat blad gewoon een omroep binnen de Publieke Omroep beginnen met WNL. Een 100% waterdicht bewijs dat er geen kartel is en dat er eerder te weinig controle is op de NPO.
Wat een onzin. Ik vind de Telegraaf geen prettige krant, maar het is algemeen bekend dat deze krant wel de meeste feitelijke berichtgeving heeft van alle kranten.

Bij de zogenaamde kwaliteitskranten zoals NRC en Volkskrant worden de feiten altijd bedekt onder een laag van opvattingen en meningen van de vooringenomen redacteurs en verslaggevers.
pi_200179979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik vind de Telegraaf geen prettige krant, maar het is algemeen bekend dat deze krant wel de meeste feitelijke berichtgeving heeft van alle kranten.

Bij de zogenaamde kwaliteitskranten zoals NRC en Volkskrant worden de feiten altijd bedekt onder een laag van opvattingen en meningen van de vooringenomen redacteurs en verslaggevers.
Nou, geef daar eens een voorbeeld van bij NRC of de Volkskrant? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
pi_200179998
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, geef daar eens een voorbeeld van bij NRC of de Volkskrant? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Je kunt gewoon elk willekeurig artikel nemen.
pi_200180034
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:25 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je kunt gewoon elk willekeurig artikel nemen.
Oh. Dus het weerbericht ook?
pi_200180040
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh. Dus het weerbericht ook?
Hahaha, nee dat niet.
pi_200180049
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Hahaha, nee dat niet.
Ok, dus niet ieder artikel.

En dit: https://www.volkskrant.nl(...)te-trekken~bc2cb999/
pi_200180080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus niet ieder artikel.

En dit: https://www.volkskrant.nl(...)te-trekken~bc2cb999/
Dat artikel is vrij feitelijk aan de buitenkant. Maar de boodschap is vooral: er zijn te weinig woningen en er moet bijgebouwd worden. Geen woord over de oorzaken van de woningnood (migratie), die moeten verzwegen worden.
pi_200180089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 00:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat artikel is vrij feitelijk aan de buitenkant. Maar de boodschap is vooral: er zijn te weinig woningen en er moet bijgebouwd worden. Geen woord over de oorzaken van de woningnood (migratie), die moeten verzwegen worden.
Tja, dan denk ik dat het probleem toch echt bij jou zit.
pi_200180924
quote:

[..]

Tja, als je dat denkt ben je wel erg ver heen in je bubbel. En dat blijkt ook uit je latere voorbeeld, want migratie heeft natuurlijk gewoon niks met het woningtekort te maken. Het zijn namelijk zo goed als 100% arbeidsmigranten en die wonen helemaal niet in permanente woningen, maar bij elkaar gepropt in zogenaamde Polenhotels. Maar goed, dat lees je dus niet in de Telegraaf, want daar verdienen de geldschieters van dat pulpblaadje hun inkomen mee.
En vervolgens bouwen die arbeidsmigranten de huizen voor de Nederlanders, er werken nauwelijks Nederlanders meer in de bouw.

Kom eens uit je bubbel en ga een goede krant als NRC (ook rechts, dus zou je moeten aanspreken) lezen ipv de leugens van De Telegraaf.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_200181057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 07:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Tja, als je dat denkt ben je wel erg ver heen in je bubbel. En dat blijkt ook uit je latere voorbeeld, want migratie heeft natuurlijk gewoon niks met het woningtekort te maken. Het zijn namelijk zo goed als 100% arbeidsmigranten en die wonen helemaal niet in permanente woningen, maar bij elkaar gepropt in zogenaamde Polenhotels. Maar goed, dat lees je dus niet in de Telegraaf, want daar verdienen de geldschieters van dat pulpblaadje hun inkomen mee.
En vervolgens bouwen die arbeidsmigranten de huizen voor de Nederlanders, er werken nauwelijks Nederlanders meer in de bouw.

Kom eens uit je bubbel en ga een goede krant als NRC (ook rechts, dus zou je moeten aanspreken) lezen ipv de leugens van De Telegraaf.
Telegraaf lees ik niet en heb ik nooit gelezen.

NRC wel vroeger. Maar de stinkende linkse saus die overal overheen wordt gegoten, maakt elk artikel onverteerbaar.
pi_200181534
Een paar vragen stellen is niet hetzelfde als bemoeien met het verhaal wat de documentaire maker wil vertellen.

twitter
  zaterdag 3 juli 2021 @ 11:10:37 #291
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200182524
quote:

[..]

Telegraaf en Volkskrant zijn allebei een beetje biased hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200188149
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef potjecreme het volgende:
Een paar vragen stellen is niet hetzelfde als bemoeien met het verhaal wat de documentaire maker wil vertellen.

[ twitter ]
Haha, de documentaire over de grote Kaag is dus gemaakt door twee kleine Kaagjes. Dat maakt veel duidelijk.
  zondag 4 juli 2021 @ 09:56:56 #293
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200197003
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 17:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Haha, de documentaire over de grote Kaag is dus gemaakt door twee kleine Kaagjes. Dat maakt veel duidelijk.
Omdat het onzin is wat je zegt?
Antifa
  zondag 4 juli 2021 @ 10:08:15 #294
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_200197129
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef potjecreme het volgende:

[ twitter ]
Dat hele interview leest hilarisch weg. De kronkels waarin het kromme wordt rechtgeluld is geniaal. Dit soort stukken zorgen alleen maar voor meer verbazing en onvrede, en terecht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 4 juli 2021 @ 11:34:22 #295
436222 Japepk
Padvinder
pi_200198178
Je kunt van Rutte zeggen wat je wil, maar dit soort domme schandalen heeft hij gelukkig nooit. Hij doet ook verkeerde dingen, maar dat gaat altijd over het werk zelf. Niet over die futiliteiten er omheen waardoor je denkt 'en dat moet ons land regeren'.
't Echte en 't ware!
pi_200198219
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 11:34 schreef Japepk het volgende:
Je kunt van Rutte zeggen wat je wil, maar dit soort domme schandalen heeft hij gelukkig nooit. Hij doet ook verkeerde dingen, maar dat gaat altijd over het werk zelf. Niet over die futiliteiten er omheen waardoor je denkt 'en dat moet ons land regeren'.
Rutte heeft niet veel vijanden.
  zondag 4 juli 2021 @ 15:33:39 #297
436222 Japepk
Padvinder
pi_200201644
quote:
1s.gif Op zondag 4 juli 2021 11:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Rutte heeft niet veel vijanden.
Mwah, volgens mij heeft hij ook gewoon een veel nuchterdere insteek van, 'dat soort dingen moet je allemaal niet willen.' De 'normaal is gek genoeg' mentaliteit. Je ziet Rutte ook nooit gaan schaatsen voor de campagne of dat soort dingen. Die fiets naar zijn werk en zelf het bekertje koffie opruimen is natuurlijk wel een beetje aangezet voor de buhne, maar ik geloof niet dat dat een act is.
't Echte en 't ware!
pi_200204713
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 15:33 schreef Japepk het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij heeft hij ook gewoon een veel nuchterdere insteek van, 'dat soort dingen moet je allemaal niet willen.' De 'normaal is gek genoeg' mentaliteit. Je ziet Rutte ook nooit gaan schaatsen voor de campagne of dat soort dingen. Die fiets naar zijn werk en zelf het bekertje koffie opruimen is natuurlijk wel een beetje aangezet voor de buhne, maar ik geloof niet dat dat een act is.
Alleen zo jammer dat hij al zo jong Alzheimer heeft :P
pi_200205349
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat hij al zo jong Alzheimer heeft :P
Vind het meer Korsakov bij hem.
pi_200394458
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: