quote:#889 by Nomadd on 11 Dec, 2020 22:23
Why don't they ever teach you anything useful in school, like "Always keep food in the house in case a spaceship falls over and the giant crawler crane sent to rescue it gets to the road and stops, blocking the only way out?"
Tsja, misschien is ie flauwgevallen na het zien van de dodelijke smak die SN8 heeft gemaaktquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
SN9 durfde gewoon niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
Nomadd zit onvrijwillig in lockdown in Boca Chica.
[..]
[ twitter ]
"Ik weet niet wat jij doet, maar ik ga er even bij liggen."quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
SN9 durfde gewoon niet meer.
[ afbeelding ]
Al die lasnaden die nu heel lijken kunnen net zo goed kleine scheuren hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ziet er best ernstig uit op deze foto. Er zit een flinke deuk in de buik. Lijkt erop dat hij is verbogen door zijn eigen gewicht. Heb even een cirkeltje gezet
[ afbeelding ]
Door zijn concurrent Jeff Bezos in ieder geval wel en dat is veelzeggendquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]En blijkbaar wordt alles toch als een succes gezien!
quote:https://www.instagram.com/p/CImF2runz0j/
jeffbezos
Anybody who knows how hard this stuff is is impressed by today’s Starship test. Big congrats to the whole @SpaceX team. I’m confident they’ll be back at it soon.
#GradatimFerociter
Nice! Das collegiaal! De eerste keer dat ik zo'n compliment van Bezos ziequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:39 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Door zijn concurrent Jeff Bezos in ieder geval wel en dat is veelzeggend
[..]
SN8, SN9 en SN10 maken dezelfde. Gezien het grote succes van SN8 is lijkt het idd geen probleem om SN9 te skippen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ging SN9 specifiek iets testen wat SN10 niet gaat testen? Aangezien SN10 toch sowieso al af is maakt het ook niet echt uit als ze SN9 skippen.
Ik dacht dat die nog 'heel veel' hops zouden moeten gaan maken? Of is dat ook alweer overboord?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SN8, SN9 en SN10 maken dezelfde. Gezien het grote succes van SN8 is lijkt het idd geen probleem om SN9 te skippen.
Grote kans dat ze SN10 skippen als SN9 een succesvolle vlucht maakt. Net als SN5 en SN6 die met vervroegd pensioen zijn gegaan.
Het plan was dat ze alle twee nog 1 hop zouden maken. Een dag na de SN6 hop maakte Elon bekend dat ze met pensioen gaan. Er zou geen nieuwe data meer komen uit een 2e hop.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat die nog 'heel veel' hops zouden moeten gaan maken? Of is dat ook alweer overboord?
Als de highbay al niet beschadigd is.... Hopelijk valt de schade aan de structuur van de highbay mee. Zou een drama zijn als ze hem deels moeten afbreken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:50 schreef beantherio het volgende:
Weer een avondje een Starship stream aan![]()
Ze moeten trouwens oppassen dat ze de high bay en de kraan niet beschadigen met deze poging.
Oh, dat ie aan het eind ontplofte maakt helemaal niets uit?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SN8, SN9 en SN10 maken dezelfde. Gezien het grote succes van SN8 is lijkt het idd geen probleem om SN9 te skippen.
Grote kans dat ze SN10 skippen als SN9 een succesvolle vlucht maakt. Net als SN5 en SN6 die met vervroegd pensioen zijn gegaan.
Weinigen rekenden op een geslaagde landing. Daarvoor zat de test te vol met dingen die ze voor het eerst deden. Dingen die trouwens sowieso niemand eerder gedaan had.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh, dat ie aan het eind ontplofte maakt helemaal niets uit?
Lijkt me niet zo handig voor wat ooit een bemand voertuig moet worden.
Yeahhhquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:26 schreef Starhopper het volgende:
NSF is live ivm de "reddingsactie" van SN9:
Je moest eens weten hoeveel motoren geëxplodeerd waren voor ze de Saturnus 5 op orde hadden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh, dat ie aan het eind ontplofte maakt helemaal niets uit?
Lijkt me niet zo handig voor wat ooit een bemand voertuig moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |