Een scrub is geen drama. Als het tijdens de lancering fout gaat, dan hebben ze pas echt een probleem. Dan ligt alles een paar maanden stilquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:59 schreef beantherio het volgende:
Scrub inderdaad. Geen geweldige dag voor SpaceX vandaag.
Hoop dat het niet een al te lange setback is. Als er structureel iets niet klopt aan die standaard kan het wel even duren voor we weer actie zien. SN10 staat tenslotte ook op zo’n zelfde ding.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een risico dat je in een fabriek maar voor lief neemt. Maar goed, soms gaat er ergens wat mis.
Als er direct aantoonbaar "structural damage" is dan wordt SN9 gesloopt voor onderdelen waarschijnlijk. Blijkt dat niet dan wordt het wel duidelijk tijdens de testen en dat is geen probleem omdat tijdens de testen toch al geen mensen in de buurt aanwezig mogen zijn. SN9 kan je in dat opzicht niet gelijkstellen aan bijv. een passagiersvliegtuig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:03 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Dat zou wel echt kut zijn.
Maar ook dat is wel waar. Overleden lijkt me een beetje overdreven maar er is altijd schade. En ook plekken die geen schade lijken te hebben moet je onderzoeken. Veel werk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:03 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Wat een allemachtig geweldige awesome foto is datquote:
Ik heb 'm als wallpaper op het lockscreen van m'n telefoon.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat een allemachtig geweldige awesome foto is dat![]()
oehhh dat is een goed ideequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb 'm als wallpaper op het lockscreen van m'n telefoon.
Ziet er best ernstig uit op deze foto. Er zit een flinke deuk in de buik. Lijkt erop dat hij is verbogen door zijn eigen gewicht. Heb even een cirkeltje gezetquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:03 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Dat kan ook een weerspiegeling zijn? Als het ingedeukt was zou het aan de andere kant zijn zou je denken tovhquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ziet er best ernstig uit op deze foto. Er zit een flinke deuk in de buik. Lijkt erop dat hij is verbogen door zijn eigen gewicht. Heb even een cirkeltje gezet
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gelijk hebt, heb even een foto van Bocachicagal wat lichter gemaakt:quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ziet er best ernstig uit op deze foto. Er zit een flinke deuk in de buik. Lijkt erop dat hij is verbogen door zijn eigen gewicht. Heb even een cirkeltje gezet
[ afbeelding ]
Als hij met de neus tegen de wand is gekomen is dat juist een hele logische plek om te knikken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat kan ook een weerspiegeling zijn? Als het ingedeukt was zou het aan de andere kant zijn zou je denken tovh
Ah, stuk duidelijker zo idd! Dan vrees ik dat het RIP SN9 is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, heb even een foto van Bocachicagal wat lichter gemaakt:
[ afbeelding ]
[..]
Als hij met de neus tegen de wand is gekomen is dat juist een hele logische plek om te knikken.
Lekker veilig werkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:24 schreef Coelho het volgende:
Als zoiets gebeurt, zou in NL ook de arbeidsinspectie langskomen. Dit is wel het type ongeval dat potentieel voor dodelijke slachtoffers kan zorgen.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef puzziepie het volgende:
'Bluto' to the rescue?
Of lijkt het alsof hij beweegt![]()
[ afbeelding ]
SN9 staat recht... de rest staat scheefquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:53 schreef puzziepie het volgende:
SN9 staat een beetje scheef![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 00:53 schreef Starhopper het volgende:
Voor degene die gisteren commentaar had op de enthousiaste reacties van oa EA en NSF:![]()
Niet alles, de landing ging ietsje harder dan geplandquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]En blijkbaar wordt alles toch als een succes gezien!
Het was ook een heel groot succesquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]En blijkbaar wordt alles toch als een succes gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |