Ben je al weg?quote:
Jup, zat er nog steeds opquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die muntjes? Wel toen wij hem weglegden in Anderen iig!
Ben je al onderweg?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Afwachten wat de volgende lokatie wordt.
Ik vind het best als jullie 'm halen - als 'ie maar eventjes in het noorden blijft. Waar precies maakt me niet uit.quote:
dat gaan ze toch niet doen..quote:Op woensdag 23 december 2020 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het best als jullie 'm halen - als 'ie maar eventjes in het noorden blijft. Waar precies maakt me niet uit.
Dat wel, maar deze plaats/lokatie is niet heel groot.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef iamredleader het volgende:
Beetje lastig, met alleen dit ene plaatje
Je hebt stokkie?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De tijdelijke inwoner bleek alweer vertrokken inderdaad. Volgende keer beter.
Nee, hij lag er niet meer.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef iamredleader het volgende:
Beetje lastig, met alleen dit ene plaatje
Niemand.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Oei, stokkie zal toch wel ergens veilig zijn? Wie o wie heeft stokkie tussen middernacht en vanochtend opgehaald?
Ligt 'ie daar nu dan ? In Noord-Holland dus?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:19 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Heb het bord binnen 1 minuut gevonden.
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ligt 'ie daar nu dan ? In Noord-Holland dus?
Dat weet ik niet, maar volgens mij is zijn bericht duidelijk:quote:Op donderdag 24 december 2020 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dago is gisteravond helemaal van Groningen naar Noord-Holland gereden?![]()
Toch niet enkel om de stok?
quote:Toen maar een andere locatie, en door...
Als NOORD-Holland vol is komt ie wel wat meer naar het noorden hoor
Je weet toch dat ik een plaatsnaambordheld ben?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:19 schreef Stokslag12 het volgende:
Heb het bord binnen 1 minuut gevonden.
Ja, je hebt hier een reputatie die je waarschijnlijk nog lang zal achtervolgen.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een plaatsnaambordheld ben?paar topics geleden ook al, lekker handige actie van mij
Dus een klein beetje hulp wordt op prijs gesteld
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Alhoewel ik nu wel iets denk te hebben gevonden. Kan het kloppen dat er een Gamma, McDonalds en PostNL ding vlak bij zitten? Althans, volgens het plaatje wat ik op GoogleMaps heb gevonden?
Goed bezig! Richting Nijmegen dat dingquote:
Nou, had dat eerder gezegd! Mijn vrouw was dinsdag nog in Nijmegenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:45 schreef Houniet het volgende:
Goed bezig! Richting Nijmegen dat ding.
Leg 'm alsjeblieft weg. Zie DMquote:Op donderdag 24 december 2020 10:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, had dat eerder gezegd! Mijn vrouw was dinsdag nog in Nijmegen![]()
Als jullie het goed vinden, houden we de stok tot maandag. Dan rijden we tot voorbij Eindhoven...
Of we geven dat ding zometeen een plekkie in 020
doe maar 020 plekkie. Ik ben vanmorgen niet gegaan omdat jij met je kids wat wilde doen en over het algemeen niet zo ver gaatquote:Op donderdag 24 december 2020 10:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, had dat eerder gezegd! Mijn vrouw was dinsdag nog in Nijmegen![]()
Als jullie het goed vinden, houden we de stok tot maandag. Dan rijden we tot voorbij Eindhoven...
Of we geven dat ding zometeen een plekkie in 020
Ja, was heerlijk onder het gespetter van de regen en in het duister van de nacht, voetbal op de radio. Voor het eerst sinds maanden ook weer eens lekker met 130 door het land rijden.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dago is gisteravond nog helemaal van Groningen naar Noord-Holland gereden?![]()
Toch niet enkel om de stok?
Ga je alle borden van Amstelveen af?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, nieuwe plek!
Amstelveen (ja, alweer):
Ik hoef niet eens te Googlen.quote:Succes, hij is niet moeilijk te vinden
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:46 schreef Stokslag12 het volgende:
Ga je alle borden van Amstelveen af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |