Verstandige mensen met voetbalverstand hadden dit al verwacht.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:40 schreef TheGentleman het volgende:
Haha, iedereen was weer veel te positief, ik zag dit echt wel aankomen
Mwoa, toen was ajax wel echt een tandje minder. Ze hebben het ook niet echt getroffen met Atalantaquote:Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef TheGentleman het volgende:
Voor dat jaar halve finale was t jarenlang eigenlijk bijna elk jaar dit soort gezeik. Ja ok die finale europa league dan.. maar dat was met heel veel geluk wmb. Maargoed. Dit is weer t ajax in europa zoals ik t ken
Klopt. Was wel beter geweest voor de coëfficiënt want Feyenoordgoden gaan er weer uit tegen een paar bakkers en slagers.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is terechter dus echt veel had het niet uitgemaakt.
PSV.quote:
Nee wordt 0-5quote:Op woensdag 9 december 2020 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Was wel beter geweest voor de coëfficiënt want Feyenoordgoden gaan er weer uit tegen een paar bakkers en slagers.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef Mani89 het volgende:
In een Champions League die verkocht is aan die kut italianen wil ik niet eens voetballen. Liever de europa league winnen, kom maar op!
En wat is jouw club dan kneusquote:Op woensdag 9 december 2020 20:45 schreef hanns het volgende:
Ho ho Ajax is nog heel groot in de Mickey mouse competitie...vlak ze niet uit....muhahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |