GMTAquote:Op woensdag 9 december 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
waarom komt er stront uit die kroketten
Omdat dat paul dat schijnbaar lekker vindquote:Op woensdag 9 december 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
kroketquote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dat paul dat schijnbaar lekker vind
Zwaar getafeld gisteren?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
Net dus patat en kroketten gehaald. Hierbij een foto van de kroketten van @:mrsloveable
Smakelijk!
[ afbeelding ]
wat een viespeukquote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dat paul dat schijnbaar lekker vind
Ik begin bijna te vermoeden dat dat een voorwaarde is om mod te mogen wordenquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin bijna te vermoeden dat dat een voorwaarde is om mod te mogen worden
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
strontkettenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je wordt een mod bij een goede staat van dienst.
Dan doe ik zeker iets fout.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat weet ik niet? Heb je moderator-ambities dan? Ik denk dat jij wel een goede mod zal zijn.quote:
Hai Goeienavond!quote:
Nee die heb ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Heb je moderator-ambities dan? Ik denk dat jij wel een goede mod zal zijn.
Jij bent een van de weinigen waardoor ik nog steeds twijfelquote:
quote:
Je zou het volgens mij best goed doen als mod, maar je moet er ook maar de tijd/zin in hebben. Anders word het alsnog niets.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet.
Ik zit hier puur voor de lol.
Klopt, ik heb niets viespeukerigsquote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen waardoor ik nog steeds twijfel
Het Moderaten doe je ook omdat je daar een bepaald gevoel bij hebt, een bepaalde betrokkenheid. En kan ook leuk zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet.
Ik zit hier puur voor de lol.
Tijd zou ik nu wel hebben maar niet de zin.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou het volgens mij best goed doen als mod, maar je moet er ook maar de tijd/zin in hebben. Anders word het alsnog niets.
Flikker 'm gewoon van imgur af straksquote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuke foto DJMO. Ik neem aan dat je die effe weer weghaalt voor het topic dicht gaat?
Hoi kindquote:
De gemiddelde leeftijd is 55+ hierquote:Op woensdag 9 december 2020 19:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd zal het niet veel ontlopen
Kan ik me voorstellen. Er is soms best gedoe zo te lezen. De FP modereren lijkt me ook geen pretje hoor. Als je soms ziet wat in het feedback topic staat als commentaar op het modereren, hallo zeg. Moet je wel een dikke huid hebben.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tijd zou ik nu wel hebben maar niet de zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |