Maar uitslagen komen helemaal niet per post...........quote:
Dat jaquote:Op woensdag 9 december 2020 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar uitslagen komen helemaal niet per post...........
Dan test je positiefquote:Op woensdag 9 december 2020 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wat als je niet komt opdagen bij een coronatest?
Dan gaan ze kijken in het mortuariumquote:Op woensdag 9 december 2020 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij gebeurt er dan verder niks.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel een permban waard, toch?
Dan ben je dus per definitie positief blijkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bedoel, bij (tand)arts als je niet komt opdagen krijg je een boete, is dat zelfde bij coronatest?
Lekker.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef maily het volgende:
[..]
Uh ... wij hebben net zeebaars op ... met aardappelselderijpuree en sinaasappelboter. Burps.
Lijkt mij niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bedoel, bij (tand)arts als je niet komt opdagen krijg je een boete, is dat zelfde bij coronatest?
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Volgende keer verwacht ik wel een uitnodiging
Lekker kersemussen schieten op 2e kerstdagquote:Op woensdag 9 december 2020 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
de kerstmussen vallen van het dak
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker kersemussen schieten op 2e kerstdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER NIET quoten graag. Foto van vanmiddag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
Net dus patat en kroketten gehaald. Hierbij een foto van de kroketten van @:mrsloveable
Smakelijk!
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel een broodje van ome Willem.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
Net dus patat en kroketten gehaald. Hierbij een foto van de kroketten van @:mrsloveable
Smakelijk!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |