Heb de switch wel mooi in voordeel gehaald bij intertoys ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon bij de mediamarkt of speelgoed winkel halen
mailyquote:
Heb bij easytoys wat voordeel gehaald voor je zusjequote:Op woensdag 9 december 2020 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de switch wel mooi in voordeel gehaald bij intertoys ja.
Hoeveel voordeel dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de switch wel mooi in voordeel gehaald bij intertoys ja.
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb bij easytoys wat voordeel gehaald voor je zusje
Ga eens een patatje halen voor mij met een kroketquote:
NEE JE KAN MIJ NIET MEER COMMANDEREN! GENOEG IS GENOEG!quote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga eens een patatje halen voor mij met een kroket
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE JE KAN MIJ NIET MEER COMMANDEREN! GENOEG IS GENOEG!
Duurt het nóg 3 maandenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nope, duurt minimaal 3 maanden en nu met corona waarschijnlijk langer..
Jij weet wel van aanpakkenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga eens een patatje halen voor mij met een kroket
Tss, dan vraag ik @Superbadeendje welquote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE JE KAN MIJ NIET MEER COMMANDEREN! GENOEG IS GENOEG!
Ok, ik wacht wel tot het weer goedkoper is..even nog door sparenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Was in de aanbieding, 30 euro goedkoper dan elders
Du negiert mij.quote:
Ja je moet er wel wat voor over hebben idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, ik wacht wel tot het weer goedkoper is..even nog door sparen
Gisteren zou ik voor mij koken, en ik maar wachten helemaal niks.. toen maar pizza gegeten met SBEquote:
Klopt plus een spel er bijquote:Op woensdag 9 december 2020 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja je moet er wel wat voor over hebben idd.
Zo dan!quote:Op woensdag 9 december 2020 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gisteren zou ik voor mij koken, en ik maar wachten helemaal niks.. toen maar pizza gegeten met SBE
Stuur je een link met een Lego shop.quote:
Waar danquote:Op woensdag 9 december 2020 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur je een link met een Lego shop.
0 reactie.
Smakelijkquote:
Typisch haagsquote:Op woensdag 9 december 2020 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur je een link met een Lego shop.
0 reactie.
Post 250.quote:
Zo jammer weer.quote:
Ach, wat had je anders verwacht van een klb modjequote:
Ken je Grou X?quote:
Ik ken het wel. Lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je Grou X?
Echt een leuk dorpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |