Klopt ook weer zo krom. Ik zou eerdere adviseren probeer vooral niet de risicogroep uit te nodigen. Want je mag wel 1e kerstdag de opa en oma aan de ene kant uitnodigen en de 2de kerstdag de andere kant. Maar als ik 5 mensen van me eigen leeftijd uitnodig omdat we de oudere familie dit jaar links willen laten liggen zijn we meteen een probleem.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dat gezin met 2 kinderen van 13 mag zelf nergens op bezoek.
Toch weet je nu al dat we rond de feestdagen massaal gaan vallen over tieners en twintigers die het wagen om met zijn achten bier te gaan drinken.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt ook weer zo krom. Ik zou eerdere adviseren probeer vooral niet de risicogroep uit te nodigen. Want je mag wel 1e kerstdag de opa en oma aan de ene kant uitnodigen en de 2de kerstdag de andere kant. Maar als ik 5 mensen van me eigen leeftijd uitnodig omdat we de oudere familie dit jaar links willen laten liggen zijn we meteen een probleem.
Hier was echt niets BNW aan. Als je het verwijdert omdat de inhoud je niet bevalt, zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:19 schreef Jed1Gam het volgende:
-edit- dat soort conclusies mag je maken in BNW
Dat soort holle retoriek zou verbonden moeten worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/video/2359(...)nze-grootouders.html
Daarom wordt oud en nieuw ook lachen. Die zitten ook echt op een online game nacht te wachten die avond...quote:Op woensdag 9 december 2020 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch weet je nu al dat we rond de feestdagen massaal gaan vallen over tieners en twintigers die het wagen om met zijn achten bier te gaan drinken.
Zeggen dat coronadoden niet bestaan mag je in BNW doen punt.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hier was echt niets BNW aan. Als je het verwijdert omdat de inhoud je niet bevalt, zeg dat dan gewoon.
Ik lees juist veel lovende reacties op Merkel's speech, en haar aanpak in het algemeen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat soort holle retoriek zou verbonden moeten worden.
Misschien moet je nog een keer lezen wat er eigenlijk stond.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeggen dat coronadoden niet bestaan mag je in BNW doen punt.
Ik vind dat ze juist gelijk heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Allemaal netjes bij papa en mama op de bank. Toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daarom wordt oud en nieuw ook lachen. Die zitten ook echt op een online game nacht te wachten die avond...
COVID: vrouw 83,4 jaar, man 79,6.. bron: cbsquote:Op woensdag 9 december 2020 18:01 schreef Luke83 het volgende:
[..]
2019: vrouw 83.6, man 80.5. bron: cbs
Rutte aan het woord in reactie op uiterst harde Kamervragen die neerkomen wat ben je in vredesnaam aan het doen. Geert was al eerder het CDA de oren aan het wassen. Helaas hebben/mogen Kamerleden maar 3x wat zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben het niet aan het volgen. Hoe bedoel je?
Lekker Kolonisten van Catan spelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allemaal netjes bij papa en mama op de bank. Toch?
Dat bedoel ik dus, praat gerust daarover of analyseer het verder, maar ga niet roepen dat coronadoden dus niet bestaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
COVID: vrouw 83,4 jaar, man 79,6.. bron: cbs
Scheelt nauwelijks met de gemiddelde leeftijd.
Verder geen conclusies.
Ik heb alleen een fragmentje gezien hoor. Maar dat soort teksten als in die kop zijn gewoonweg schandalig. Angst aanjagen en niks minder.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat ze juist gelijk heeft.
De echte pure 100% corona (niet oud, geen verdere ziektes of gebreken) blijven wel erg uitzonderlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, praat gerust daarover of analyseer het verder, maar ga niet roepen dat coronadoden dus niet bestaan.
Dat is ook de fase waar we nu in zitten. De corona moeheid slaat toe zeker onder leeftijdsgroepen waar het virus geen tot weinig schade doet (uitzonderingen daar gelaten). Dus regels worden minder na geleefd dus moet je op het gevoel en moraal appel gaan in spelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een fragmentje gezien hoor. Maar dat soort teksten als in die kop zijn gewoonweg schandalig. Angst aanjagen en niks minder.
Met oud en nieuw een feest? Je oma is er geweest!quote:Op woensdag 9 december 2020 19:33 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is ook de fase waar we nu in zitten. De corona moeheid slaat toe zeker onder leeftijdsgroepen waar het virus geen tot weinig schade doet (uitzonderingen daar gelaten). Dus regels worden minder na geleefd dus moet je op het gevoel en moraal appel gaan in spelen.
De goedheiligman is het land al uitquote:Op woensdag 9 december 2020 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met oud en nieuw een feest? Je oma is er geweest!
Schandalig, wat een bangmakerij.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/video/2359(...)nze-grootouders.html
Tja, dat is klaarblijkelijk een idee dat troost biedt. Want dan zullen wij wel buiten schot blijven, toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De echte pure 100% corona (niet oud, geen verdere ziektes of gebreken) blijven wel erg uitzonderlijk.
Integendeel. Ik mis die retoriek juist in de persconferenties hier.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |