Zal haar veel gekost hebben dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is designer voor haar alleen, dus niet te koop
Ik heb nog nooit een man in huis gehad.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar neem je anders een man voor in huis?
Hahahahahaquote:Op woensdag 9 december 2020 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man in huis gehad.
Moet je toch eens uitproberen. Ze zijn zo handigquote:Op woensdag 9 december 2020 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man in huis gehad.
Corona.quote:
volgens mij waren er maar x aantal exemplaren. Ze had m meegenomen naar de AMA's , dus waarschijnlijk gesponsordquote:Op woensdag 9 december 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal haar veel gekost hebben dan.of kreeg ze het gratis
Ik had MikeyTT god,maar Limoen was sneller.quote:
Enige acceptabele GOD is Mariah CareyGODquote:Op woensdag 9 december 2020 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had MikeyTT god,maar Limoen was sneller.
KOEKOEKquote:Op woensdag 9 december 2020 15:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tsjajammer de bammer! Zorg maar dat jij opent
Moeten ze dat niet altijd aan het einde van een event teruggeven. Net zoals de jurken enzoquote:Op woensdag 9 december 2020 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
volgens mij waren er maar x aantal exemplaren. Ze had m meegenomen naar de AMA's , dus waarschijnlijk gesponsord
Volgende TT danquote:Op woensdag 9 december 2020 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had MikeyTT god,maar Limoen was sneller.
Je had voor 4dagen geprept toch?quote:
Heb wel voor meer dan 4 dagen geprept, maar alleen als ik er zin in hebquote:Op woensdag 9 december 2020 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had voor 4dagen geprept toch?
MrsL.quote:
FFquote:
Zouden ze ook gele hebben?quote:
Zwemschoenen met hak, 1200 aftikken, sowiesoquote:
Jij snapt het gelukkig.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:20 schreef Haags het volgende:
Zwemschoenen, doet ff lekker normaal zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |