Krijg dat niet weg hoor..quote:Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel wat anders dan pizza of een wrap met shoarma voor ontbijt
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
echt twijfel om zo'n rugzak te kopen
[ afbeelding ]
O lekker dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi skeet,niet echt eigenlijk.
Soul maakte me para wakker om mijn pinpas,die gewoon in mijn jas zat.
Rugzakken zijn wel weer hot.Deze lijkt me wel klein.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
echt twijfel om zo'n rugzak te kopen
[ afbeelding ]
Ik had vanochtend wel een pizza kunnen etenquote:
hij's best grootquote:Op woensdag 9 december 2020 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rugzakken zijn wel weer hot.Deze lijkt me wel klein.
Dat is niet zo slimquote:Op woensdag 9 december 2020 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had vanochtend wel een pizza kunnen etenHad echt honger. Was gisteren in slaap gevallen terwijl ik nog niks warms had gegeten
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
hij's best groot
Je kan altijd voor Lizzo's handtas gaan
[ afbeelding ]
Ach ja,zo gaat het hier.Ze is regelmatig dingen kwijt.En ik krijg dan de schuld.quote:
Waar neem je anders een man voor in huis?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,zo gaat het hier.Ze is regelmatig dingen kwijt.En ik krijg dan de schuld.
Is designer voor haar alleen, dus niet te koopquote:Op woensdag 9 december 2020 15:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
zal ook nog eens bizar veel kosten
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
hij's best groot
Je kan altijd voor Lizzo's handtas gaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |