Ex keek dat gaat over sprookjes figurenquote:
Doe ik al jaren niet meer.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef mazaru het volgende:
kerstkaarten.... wie dat heeft uitgevonden!!
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:18 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ja, zal ik het slot even vertellen @:Mikeytt
Het is ook heel ouderwets. Maar ik vind het altijd zo sneu om niets terug te sturenquote:
Goeiemiddag! Dank jequote:Op woensdag 9 december 2020 13:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag MAAAAZZZZZZZZZZZZ
Leuke nieuwe UI heb je
Zelf kerstkaarten maken ?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook heel ouderwets. Maar ik vind het altijd zo sneu om niets terug te sturen
Adamquote:Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef mazaru het volgende:
Dat doe ik vaak wel idd. Maar meeste gaat via mail, of appjequote:Op woensdag 9 december 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook heel ouderwets. Maar ik vind het altijd zo sneu om niets terug te sturen
Ditquote:
Lekkerquote:
quote:
Ik heb nog wat oude ooms en tantes. Die tillen best wel zwaar aan een kaartje. Het is gelukkig al niet meer zo erg als jaren geleden. Toen was ik gewoon een hele middag bezig met die kutkaartenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:24 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak wel idd. Maar meeste gaat via mail, of appje
Oe zo’n ouderwetse met muziekje erinquote:Op woensdag 9 december 2020 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik koop wel een pakje voor een euro
Fijne middag verder jipskequote:Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef Jippie het volgende:
Ja, ik ga ook pleitos.
Tot laters![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meneer ToT![]()
![]()
![]()
Hoe is het daarzo ?
Moenuhpoenuhquote:
ONZ / [paint] [FEE] maak hier je anti-kerstkaartenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef mazaru het volgende:
Nouquote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [paint] [FEE] maak hier je anti-kerstkaarten
[ afbeelding ]
Helaas nog niet, maar ik heb ze nu ook elders te koop gezet.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi mooi. Heb je al kopers voor je stereo’s ?
Hier lekker rustig En warm
Lekkerquote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goudvisje![]()
![]()
![]()
Hoe was de moussaka gisteren?
Waarom dan ?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
Ik had vroeger een kameraad die echt met kerst en met zijn verjaardag een kaart EISTE, ook al kwam je op die dag zelf aangezet met een cadeau of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |