Dat geldt voor elke 'afgegleden' verslaafde. Gokken, gamen, seks alleen de verslaving 'telt'.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:06 schreef X-23 het volgende:
[..]
Drugs. Verslaafden die daarnaast een slecht voedingspatroon hebben, missen daardoor belangrijke vitamines.
Gebruikt er nog iemand het klassieke internet Explorer, vraag ik mij weleens af.quote:
Wil daar wel een mooi nachtje mee meemakenquote:
groen is niet uniek genoeg om van te houden. Overal in de natuur komt groen voor, dan is t geen speciale kleur meerquote:Op woensdag 9 december 2020 13:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel lachen![]()
Jammer van zijn haat voor de kleuren groen en oranje wel@:mikeytt !!!
![]()
![]()
Wat vooral voorkomt bij alcohol en lachgas. In het geval van alcohol Thiamine B1), Pyrodoxide (B6) en Foliumzuur (vroeger nog B11). Lachgas Cyanocobalomine (B12).quote:Op woensdag 9 december 2020 13:06 schreef X-23 het volgende:
[..]
Drugs. Verslaafden die daarnaast een slecht voedingspatroon hebben, missen daardoor belangrijke vitamines.
Klopt ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke 'afgegleden' verslaafde. Gokken, gamen, seks alleen de verslaving 'telt'.
Bestaat dat nogquote:Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Gebruikt er nog iemand het klassieke internet Explorer, vraag ik mij weleens af.
Wanneer ben je seks verslaafdquote:Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke 'afgegleden' verslaafde. Gokken, gamen, seks alleen de verslaving 'telt'.
Blauw is niet eens een echte kleurquote:Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
groen is niet uniek genoeg om van te houden. Overal in de natuur komt groen voor, dan is t geen speciale kleur meer
Een zangeresquote:
de kleur van geld is zilver en oranjequote:Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blauw is niet eens een echte kleur![]()
Groen is puur, kleur van geld
Klopt. Maar die laten hem niet uitzieken hoor.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn werkgever kan nu niet meer van hem vragen op kantoor te komen werken. Maar ja blijft naar en hij was er op het nippertje bij.
Nee. Hebt nu wel Microsoft Edge. Waar in principe weinig mis mee is. Zeker niet nu het gebaseerd is op Chromium (de opensource versie van Chrome) en de extensies van Chrome nu ook allemaal werken.quote:
Je bent een klinker vergeten.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Haags het volgende:
@:dud0r en ik, hebben los van elkaar, een seksverslaving. Bij hem is dat inmiddels wel zichtbaar ja aan die 435 kilo met dito enorme pens.
Ik ben redelijk gewoon gebleven qua postuur, heb alleen een piemelhoofd.
Heb jij toch niet nodig joh met die talenknobbel van jequote:Op woensdag 9 december 2020 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Hebt nu wel Microsoft Edge. Waar in principe weinig mis mee is. Zeker niet nu het gebaseerd is op Chromium (de opensource versie van Chrome) en de extensies van Chrome nu ook allemaal werken.
Alleen de Google Translate wil niet automatisch. Dat is wel kut.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Haags het volgende:
@:dud0r en ik, hebben los van elkaar, een seksverslaving. Bij hem is dat inmiddels wel zichtbaar ja aan die 435 kilo met dito enorme pens.
Ik ben redelijk gewoon gebleven qua postuur, heb alleen een piemelhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |