Ik weet niet waar je het exact over hebt maar XTC-verslaafden bestaan zo goed als niet en het doet ook niets met de vitamine B huishouding.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:58 schreef X-23 het volgende:
[..]
De echte verslaafden worden juist ziek door het gebrek aan vitamine B etc.
echt nietquote:
Dvenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het exact over hebt maar XTC-verslaafden bestaan zo goed als niet en het doet ook niets met de vitamine B huishouding.
Zo'n homp vol lactobacillus Bulgaricusquote:Op woensdag 9 december 2020 13:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die ook.![]()
Ik kan er niks aan doen, maar ik houd wel van dat zure.![]()
ooit eens gekocht in zo'n emmer. niet te nassenquote:
Toevallig vandaag nog die foto gezien waarbij je drank in m'n bilspleet gootquote:
Dank jequote:Op woensdag 9 december 2020 13:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag jipske![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las het net van je zoon. Heel veel beterschap
Jij lekker gewerkt?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij ook welhele nacht wakker en dan nog even werken.
Maar je bent nou vrij![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig vandaag nog die foto gezien waarbij je drank in m'n bilspleet goot
Zolang mikeytt er is komen er alleen maar kerst topicsquote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Dven het volgende:
Volgende topic wordt "The Glory of Folk"
vooruit. Wordt wel 'The Glory of Folk - Mariah Carey'quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Dven het volgende:
Volgende topic wordt "The Glory of Folk"
Yes, net uitgekloktquote:Op woensdag 9 december 2020 13:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij ook welhele nacht wakker en dan nog even werken.
Maar je bent nou vrij![]()
Je bent zelf niet te nassenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ooit eens gekocht in zo'n emmer. niet te nassen
Simpel. Voor het sluiten van het topic gooi je het topic zelf dicht, post je tot de lapo en open je een nieuwe.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zolang mikeytt er is komen er alleen maar kerst topics
Drugs. Verslaafden die daarnaast een slecht voedingspatroon hebben, missen daardoor belangrijke vitamines.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het exact over hebt maar XTC-verslaafden bestaan zo goed als niet en het doet ook niets met de vitamine B huishouding.
Zijn werkgever kan nu niet meer van hem vragen op kantoor te komen werken. Maar ja blijft naar en hij was er op het nippertje bij.quote:
Niet bijster slim die mods van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 december 2020 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Simpel. Voor het sluiten van het topic gooi je het topic zelf dicht, post je tot de lapo en open je een nieuwe.
Tsjongejongejonge ik moet jou ook alles uitleggen he
Dus vitaminetekort door dieet, niet door drugsquote:Op woensdag 9 december 2020 13:06 schreef X-23 het volgende:
[..]
Drugs. Verslaafden die daarnaast een slecht voedingspatroon hebben, missen daardoor belangrijke vitamines.
Ja, ik word echt vrolijk van zijn energiequote:
daar is nu ook een workaround trucje voorquote:Op woensdag 9 december 2020 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Simpel. Voor het sluiten van het topic gooi je het topic zelf dicht, post je tot de lapo en open je een nieuwe.
Tsjongejongejonge ik moet jou ook alles uitleggen he
Ik vind hem ook wel lachenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ik word echt vrolijk van zijn energiemaar heel soms gaat hij te lang door, maar hij is ook nog maar 22 dus postpuberen mag nog
Ja leukquote:Op woensdag 9 december 2020 13:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze heeft zelfs een eigen talkshow joh
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |