minder schadelijk én minder verslavend dan alcohol.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
xtc is mega troep man
XTC en LSD ook en wordt ook steeds meer terug onderzoek naar de therapeutische werkingen gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:47 schreef X-23 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet...
Wiet schijnt toch ook wel als medicatie gebruikt te worden, het is niet allemaal rotzooi als je het op een normale manier gebruikt dan.
kan allemaal prima ik zelf gebruik niets van die zooi. wat ander doet primaquote:Op woensdag 9 december 2020 12:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
minder schadelijk én minder verslavend dan alcohol.
Dat eerste vraag ik mij af.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
minder schadelijk én minder verslavend dan alcohol.
* dud0r schudt laptopquote:
Ik melkquote:Op woensdag 9 december 2020 12:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is toch het eerste waar ik naar grijp 's ochtends.![]()
in een flesje he bbyquote:
Whehehehquote:Op woensdag 9 december 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in een flesje he bby
Precies en MDMA schijnt ook sommige mensen uit een depressie te kunnen halen waar dat met anti depressiva niet meer lukt.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:47 schreef X-23 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet...
Wiet schijnt toch ook wel als medicatie gebruikt te worden, het is niet allemaal rotzooi als je het op een normale manier gebruikt dan.
behalve uranium, dan ga je gelijk doodquote:Op woensdag 9 december 2020 12:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor alles geldt eigenlijk, met mate gebruiken.
Even wat vaatjes naar de milieustraat brengenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
XTC en LSD ook en wordt ook steeds meer terug onderzoek naar de therapeutische werkingen gedaan.
De drugs zelf zijn het probleem niet echt. Dat het in het illegale circuit terecht gekomen is en de producenten liever niet gepakt worden en het dus ergens op de buiten dumpen in plaats van bij het klein chemisch afval ja, dat is een logisch gevolg.
mogen we dan niet meer 2 uur onder de douche?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:53 schreef shiitake het volgende:
Ook water moet je met mate gebruiken.
Hier vlakbij zijn laatst tientallen vaten vol afval gedumptquote:Op woensdag 9 december 2020 12:53 schreef X-23 het volgende:
[..]
Even wat vaatjes naar de milieustraat brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |