abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196635332
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Volksvertegenwoordigers. Dus als ze het volk vertegenwoordigen dan zegt dat misschien iets over ons ;(
Misschien. Ik merk dat mijn misantropische trekken de laatste tijd vaker naar boven komen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:13:50 #142
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_196635334
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef erkel het volgende:

[..]

Lezen jij en @:Benny en @:Jane het bericht uberhaupt wel? Dit staat er namelijk in:
[..]

Geen reden tot paniek. Het is vaccin is natuurlijk niet getest op zwangere vrouwen en daarom is dus niet bekend wat de eventuele bijwerkingen zijn. Die zijn waarschijnlijk net zo mild als bij 'normale' mensen, maar ja in de wetenschap telt: Wanneer je het niet weet, geen uitspraken of voorspellingen over doen.

Je merkt: In ben niet werkzaam in de wetenschap :P
Huh, heb ik ergens iets anders beweerd? Ik heb alleen gezegd dat het rechtstreeks uit de bijsluiter kwam. Dat staat namelijk in het bericht. ):O
De allergiewaarschuwing is wel nieuw btw en was nog niet eerder bekend bij Pfizer. 2 NHS medewerkers hebben kennelijk een zware allergische reactie gekregen na toedoening. Het is nu 'breaking news' in allerlei (Britse) media. Dan mag het toch wel vermeld worden hier, lijkt me.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 9 december 2020 @ 12:16:27 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196635376
Wat een gedoe.. het is puur voor die eerste batch.. ze hebben hun best gedaan. Daarna gaan ze het beter/anders inrichten
pi_196635383
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:13 schreef Jane het volgende:

[..]

Huh, heb ik ergens iets anders beweerd? Ik heb alleen gezegd dat het rechtstreeks uit de bijsluiter kwam. Dat staat namelijk in het bericht. ):O
De allergiewaarschuwing is wel nieuw btw en was nog niet eerder bekend bij Pfizer. 2 NHS medewerkers hebben kennelijk een zware allergische reactie gekregen na toedoening. Het is nu 'breaking news' in allerlei (Britse) media. Dan mag het toch wel vermeld worden hier, lijkt me.
Ik meen me te herinneren dat het Pfizer-vaccin niet geschikt is voor mensen met een hoger risico op bloedingen. Is daar inmiddels meer over bekend?
pi_196635507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat het Pfizer-vaccin niet geschikt is voor mensen met een hoger risico op bloedingen. Is daar inmiddels meer over bekend?
Wat wil je er nog meer over weten dan?
Niet geschikt is niet geschikt toch?
pi_196635540
Het volgende aan recente informatie gevonden:

De Britse registratie-autoriteit heeft het vaccin verder afgeraden voor mensen met antistollingsmedicijnen, of bloedingsziekten. Dit omdat een injectie in de spier voor bloedingsproblemen kan zorgen. Dit risico moet worden afgewogen tegen het risico van COVID, schrijft de MHRA. Bron

Darn, dat is een tegenvaller. Er zijn heel veel mensen die antistollingsmedicjinen nemen. Ik zou zelf het vaccin dus niet eens mogen.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:24:59 #147
75556 erkel
back from Dagestan
pi_196635542
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:13 schreef Jane het volgende:

[..]

Misschien miste ik nog een stukje duiding, want nu ik het teruglees was het een goede constatering van jouw kant.

Die allergische reactie die kan optreden bij (vooralsnog) personen met een geschiedenis van hevige allergische reacties is wel iets om rekening mee te houden voor mensen die zich wel of niet willen laten vaccineren inderdaad.
Weisst
  woensdag 9 december 2020 @ 12:24:59 #148
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196635543
Slowakije had de hele bevolking getest een tijdje terug.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/slovakia/

Dodental is even gestabiliseerd. Aantal positieve tests neemt nu alweer toe. Het virus is niet verdwenen. Tot zover de 'waarom doen we niet GeWoOn deze megalomane oplossing'.
Antifa
pi_196635558
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat ik gelezen had was het gewoon een advies hetzelfde als mensen met aids of koorts hebben. Dan moet een dokter per individueel geval bekijken of het handig is. (Hoewel Pfizer ook met een andere product als bijwerking had dat het bloed ergens naar toe ging wat niet bedoeling was).
pi_196635578
quote:
15s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef Claudia_x het volgende:

De Britse registratie-autoriteit heeft het vaccin verder afgeraden voor mensen met antistollingsmedicijnen, of bloedingsziekten. Dit omdat een injectie in de spier voor bloedingsproblemen kan zorgen. Dit risico moet worden afgewogen tegen het risico van COVID, schrijft de MHRA. Bron

Darn, dat is een tegenvaller. Er zijn heel veel mensen die antistollingsmedicjinen nemen. Ik zou zelf het vaccin dus niet eens mogen.
en dan gister ook het bericht dat 60% van de zorgmedewerkers het vaccin niet gaat nemen of twijfelt .....
nog even en ze gaan vaccins overhouden Q1 2021
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196635581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef VoMy het volgende:
Slowakije had de hele bevolking getest een tijdje terug.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/slovakia/

Dodental is even gestabiliseerd. Aantal positieve tests neemt nu alweer toe. Het virus is niet verdwenen. Tot zover de 'waarom doen we niet GeWoOn deze megalomane oplossing'.
Ah, laten we even een idioot simpele conclusie trekken op basis van helemaal niets.

Maar als anderen dat doen, sta je vooraan die mensen dom of onwetend te noemen.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:27:29 #152
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196635587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en dan gister ook het bericht dat 60% van de zorgmedewerkers het vaccin niet gaat nemen of twijfelt .....
Op Marktplaats zetten :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:27:52 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196635597
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, laten we even een idioot simpele conclusie trekken op basis van helemaal niets.

Maar als anderen dat doen, sta je vooraan die mensen dom of onwetend te noemen.
Ik zie gewoon dat het niet de magische oplossing is geweest die het in sommige ogen had kunnen zijn.
Antifa
pi_196635601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Wat wil je er nog meer over weten dan?
Niet geschikt is niet geschikt toch?
Ik was zelf in wat specifiekere informatie geïnteresseerd, in het bijzonder of het Pfizer-vaccin wordt afgeraden aan mensen die antistollingsmedicijnen nemen (omdat ik die zelf slik).

Ik snap de argumentatie alleen nog steeds niet. Een griepprik gaat toch ook in een spier? Die krijg ik wel en is me nooit afgeraden door de huisarts.
pi_196635604
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Op Marktplaats zetten :Y
inclusief mini ultra vriezer ??
pi_196635610
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik zie gewoon dat het niet de magische oplossing is geweest die het in sommige ogen had kunnen zijn.
Dat weet ik ook niet. Maar of zoiets een succes is of niet hangt nogal af van de opvolging van zo'n rigoreuze teststrategie. Dan vind ik niet dat je 'hier cijfers van worldometers!' als argument kan gebruiken voor het succes of het falen van zo'n strategie.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 12:29:10 #157
236264 crew  capricia
pi_196635617
RIVM gaat uit van een vaccinatie bereidheid van 75% onder het zorgpersoneel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 december 2020 @ 12:29:51 #158
75556 erkel
back from Dagestan
pi_196635626
quote:
15s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef Claudia_x het volgende:

quote:
Patiënten met hemofilie mogen niet in de spieren worden ingeënt. Dit om spierbloedingen te voorkomen. Alle inentingen moeten onderhuids (subcutaan) worden gegeven. De werking van de onderhuidse vaccinatie is even goed als vaccinatie in de spieren.
Standaard praktijk bij mensen met dunner bloed blijkbaar. Omdat het waarschijnlijk lopende band werk wordt om mensen straks te vaccineren, dienen mensen die onderhuids gevaccineerd dienen te worden even te wachten nog.
Weisst
  woensdag 9 december 2020 @ 12:29:59 #159
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_196635628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Als je twijfelt ben je niet gelijk anti-vax natuurlijk. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat mensen eerst ff de kat uit de boom willen kijken en de eerste 'reviews' willen afwachten. Ik denk dat het voor heel veel mensen geldt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_196635629
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef capricia het volgende:
RIVM gaat uit van een vaccinatie bereidheid van 75% onder het zorgpersoneel.
ja dan krijg je wel aardig veel "spillage" als je daarvan uit gaat :{
75% gaan ze nooit halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')