Jij bent beter dan dit.. Een inhoudelijke discussie gaat je goed af, het is niet nodig hieraan mee te doenquote:Op woensdag 9 december 2020 11:51 schreef Gretzl het volgende:
Laat dit artikel en de conclusie (Enkele OMT leden hebben financieel belang een langdurige en uitermate hoge SARS-CoV-2 prevalentie, maar gaven dit uiteraard niet aan op alle “n.v.t.”-rijke belangenverklaringen) tot je doordringen en vraag jezelf dan af of je mening over het Nederlandse coronabeleid veranderd is.
[ twitter ]
https://www.ftm.nl/artikelen/kluytmans-belang-coronatesten
het is een wonder !quote:Op woensdag 9 december 2020 11:53 schreef VoMy het volgende:
Van Haga is zo'n totale debiel. Daar zou een straf op moeten staan.
Ik denk dat je thuis juist veel sneller mensen aan steekt dan in een restaurant waar nog enige mate van controle is.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Het gros van de restaurantbezoekers gaan daarna nog thuis afzakken? Vraag het me sterk af.
Maargoed, ieder zijn meug verder. Ik kook nu ook liever thuis voor vrienden omdat we dan niet zo panisch met mondkapjes en afstand hoeven te doen. Dus voor mij maakt het niet uit, maar in mijn ogen maak je een hele branch kapot terwijl het niet heel veel oplevert.
Als je de maatregelen goed naleeft raken in een restaurant echt niet meer mensen besmet dan als je thuis af had gesproken.
Lockdown omdat de ziekenhuizen vol zijn met coronaboomers.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Eind deze week start coronababyboomtijd
Dit bericht van de Telegraaf komt gewoon uit de bijsluiter, lees ik. Lijkt me geen geheim dan. En toch ook handig om vooraf te weten voor mensen die het aan gaat.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm lees dit nu voor het eerst.. wel goed voor het draagvlak dit soort berichten
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:53 schreef VoMy het volgende:
Van Haga is zo'n totale debiel. Daar zou een straf op moeten staan.
je bent echt achterlijk om in deze tijd kinderen op de wereld te zetten imoquote:Op woensdag 9 december 2020 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Eind deze week start coronababyboomtijd
Gelukkig maar, kon het weten dat de Telegraaf dit soort dingen groots ging brengen natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit bericht van de Telegraaf komt gewoon uit de bijsluiter, lees ik. Lijkt me geen geheim dan. En toch ook handig om vooraf te weten voor mensen die het aan gaat.
En wat ik eerder postte is een officiële waarschuwing van de Britse gezondheidsdiensten.
Ik snap je punt, maar transparantie is toch ook wel erg belangrijk. Mensen moeten geinformeerd een keuze kunnen maken, anders vliegen later de rechtszaken ze om de oren als blijkt dat ze belangrijke kennis achter hebben gehouden.
Zullen we die discussie achterwege laten aub?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je bent echt achterlijk om in deze tijd kinderen op de wereld te zetten imo
Je moet toch wat te doen hebben in die lockdown? Liever dat ze afgelopen maart in bed hebben liggen worstelen dan naar kantoor gaan. Misschien moet Durex gratis condooms uit gaan delen en moet de kinderbijslag voor kinderen verwerkt in 2020 omhoog, wellicht gaan er dan veel meer mensen thuis 'werken'quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 december 2020 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat je thuis juist veel sneller mensen aan steekt dan in een restaurant waar nog enige mate van controle is.
Er zijn maar heel weinig mensen met wie ik eerst af zou spreken in een restaurant om daarna thuis door te gaan. Is natuurlijk puur mijn omgeving, maar ik denk ook niet dat dat heel ‘vaak’ gebeurd.
Ik denk dat we in 2021 een geboortegolf gaan zien.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben in die lockdown? Liever dat ze afgelopen maart in bed hebben liggen worstelen dan naar kantoor gaan. Misschien moet Durex gratis condooms uit gaan delen en moet de kinderbijslag voor kinderen verwerkt in 2020 omhoog, wellicht gaan er dan veel meer mensen thuis 'werken'
Nouja Wybren komt ook op bezoek bij Lange Frans en zit nu bij de FVD. De huisjesmelkerquote:Op woensdag 9 december 2020 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik val binnen bij de briefing, komt net Van Haga aan het woord over de PCR-test. Jemig, dat een ogenschijnlijk intelligente man zich zo vast kan bijten in zijn waanideeën.
Erg net antwoord weer van professor Van Dissel.
Het schiet echt niet op daar..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |