quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:03 schreef Em31 het volgende:
Als Duncan niet voor Voilà gaat is hij GECANCELD
vergeet ook de eeuwige 😭😭😭😭😭 achter alles ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef Em31 het volgende:
Ook echt 'hate'en daarna ineens lief reageren.
Voilà lives rent free in my head.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
vergeet ook de eeuwige 😭😭😭😭😭 achter alles ook niet.
Tweet staat nu ook in de OP.quote:
We dachten bij Simone ook dat ze het in dr tassie had mop! En toen werd het Bilal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:28 schreef Nexum het volgende:
Hoop echt dat Alleluia wint, ik acht de kans heel klein want weet zeker dat Barbara het in the bag heeft, maar ik hou een klein beetje hoop
Klopt maar Barbara heeft net zoals Bilal best wel veel fan support geloof ik (niet net zoveel maar ze is wel wat meer bekend denk ik)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We dachten bij Simone ook dat ze het in dr tassie had mop! En toen werd het Bilal.
Zij lijkt me niet het soort artiest waar de tieners massaal voor gaan appen en bellen, zoals dat bij Bilal wel zo was.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Klopt maar Barbara heeft net zoals Bilal best wel veel fan support geloof ik (niet net zoveel maar ze is wel wat meer bekend denk ik)
Hier ben ik dus ook wel bang voor. Voelt zeker niet als gelopen race bij voorbaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij lijkt me niet het soort artiest waar de tieners massaal voor gaan appen en bellen, zoals dat bij Bilal wel zo was.
Telt dit net zo zwaar mee als de stemmen van de Franse kijkers? Of gooien ze alle stemmen uit alle landen gewoon op één hoop?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooo dankzij internationaal stemmen wordt de kans wel groter dat Barbara wint.
Volgens mij zou die worden geloot, maar weet niet of dat al gebeurd is.quote:
Ik kan het nergens vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij zou die worden geloot, maar weet niet of dat al gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |