Ik wilde hem net komen delenquote:Op zondag 10 januari 2021 22:31 schreef Momo het volgende:
Stukjes van echte live optreden, geen vocals on tape dit keer.
Music first geldt voor Duncan natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 09:29 schreef Greys het volgende:
Ben echt zo benieuwd of we weer een Simoneteleurstelling krijgen.
Maar Duncan gaat iig wel voor Vpila denk ik.
Duncan's lievelings esf-nummer is dance you off...quote:Op maandag 11 januari 2021 09:29 schreef Greys het volgende:
Ben echt zo benieuwd of we weer een Simoneteleurstelling krijgen.
Maar Duncan gaat iig wel voor Vpila denk ik.
Dance You Off is ook gewoon een goed nummer. Het is de gladjakker-performance die het een goede uitslag heeft gekost.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:50 schreef dollce het volgende:
[..]
Duncan's lievelings esf-nummer is dance you off...
maar wie weet heeft die opeens smaak gekregen
Oooh dat wordt een spannende zaterdagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef Momo het volgende:
France: c’est vous qui décidez" to Take Place on January 30
@Cyan9quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef Momo het volgende:
Net na m'n tentamenweekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef Momo het volgende:
We gaan echt geestelijke bijstand nodig hebben als ze Barbara niet kiezen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:47 schreef molloot200 het volgende:
Barbara Pravi "Voilà " Interview | Eurovision France 2021: C’est vous qui décidez! press conference
Fingers crossed. Ik wil haar echt het allerliefst van iedereen uit de voorronde erbijZij wordt mijn instant nummer 1 en ik vrees dat niemand daar nog overheen gaat komen dan.
Ik vond deze inzending destijds ook écht heel tof.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:21 schreef usagi414 het volgende:
Ik geloof dat @:Aoibhin het van de week nog over hem heeft gehad.
Maar Igit is de partner in crime van Barbara, waarmee ze haar nummers schrijft.
En hoe goed dit ook is, toch raakt het mij minder dan Voila of Patricia Kaas.
Ja, dat had ook een favoriete inzending van Frankrijk van mij kunnen worden. Helaas kiezen ze daar sowieso regelmatig de verkeerde.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond deze inzending destijds ook écht heel tof.Vooral het speeldoosje walsje dingetje. Geen meesterwerk als Voilà of Amar Pelos Dois oid, maar echt héél leuk.
Er komt toch ooit een keer dat ze wél de goede kiezen mag ik hopen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat had ook een favoriete inzending van Frankrijk van mij kunnen worden. Helaas kiezen ze daar sowieso regelmatig de verkeerde.
Ik denk dat Duncan Laurence in Nederland ook niet een voorronde zou hebben gewonnen, als bv. Maan ook had meegedaan met een gezellig deuntje. Er spelen zoveel factoren mee, zoals wat denken de Fransen dat kan scoren, en welke artiesten kennen ze al, en wie heeft er veel volgers op sociale media. Dat probleem is moeilijk te ondervangen, zelfs een internationale jury is niet altijd de oplossing als je daar Wiwi William en dat soort figuren inzet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er komt toch ooit een keer dat ze wél de goede kiezen mag ik hopen?
Alleen Casanova en Ken Carlter hebben meer volgers op Instagram in ieder gevalquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat Duncan Laurence in Nederland ook niet een voorronde zou hebben gewonnen, als bv. Maan ook had meegedaan met een gezellig deuntje. Er spelen zoveel factoren mee, zoals wat denken de Fransen dat kan scoren, en welke artiesten kennen ze al, en wie heeft er veel volgers op sociale media. Dat probleem is moeilijk te ondervangen, zelfs een internationale jury is niet altijd de oplossing als je daar Wiwi William en dat soort figuren inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |