Bilal heeft een youtube kanaal met meer dan 1 miljoen volgers, dat maakt dan wel het verschil hequote:Op woensdag 9 december 2020 12:55 schreef H_T het volgende:
[..]
See-mone kreeg douze points van alle jury's, en toen mocht het volk zich er nog mee bemoeien
Ja, en dat had niet gemoetenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Bilal heeft een youtube kanaal met meer dan 1 miljoen volgers, dat maakt dan wel het verschil he
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 9 december 2020 12:46 schreef Nexum het volgende:
Vind Voilá beetje een boutnummer eerlijk gezegd, ik heb helemaal niks met dat hele theatrale dramatische 'opgaan in de muziek' gevoel. Maar ik vond Amar pelos dois eerst ook niks en nu vind ik het een goed lied dus wie weet
Ik ben dol op unpopular opinions.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Ik dacht al dat ik de enige was met deze "unpopular opinion"
Maar ik vond CATS eerst ook saai en kabbelend en dat werd tweede, dus dat voorspel ik ook voor deze dame
Tweede achter Juliette.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dol op unpopular opinions.
Ieder z'n smaak, dat maakt het leuk.
(Tweede op het Eurovisie of tweede in de nationale finale?)
Deze vind ik ook mooi, maar blijft wel lang wat vlak. Ben bang dat het minder op zou vallen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:07 schreef Cyan9 het volgende:
Na de eerste acht nummers geluisterd te hebben is dit m'n favoriet:
Daar zou ik op zich ook nog wel mee kunnen leven. (Na eerst m'n ziedende woedeaanval te hebben doorstaan.)quote:
Ik zal deze ook even onderaan de OP zetten!quote:
Als je dit allemaal zo ziet vind ik het veld (weer!) sterker dan de gemiddelde Melodifestivalen van de laatste jaren.quote:
Oh wat leuk!quote:Op woensdag 9 december 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Kom er net achter dat Barbara samen met Igit de Franse JESF inzendingen van de afgelopen 2 jaar heeft geschreven.
Ze heeft in elk geval al iets gewonnen.
Je bent nooit de enige. De 3 wijzen uit Volendam zongen het al.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Ik dacht al dat ik de enige was met deze "unpopular opinion"
Maar ik vond CATS eerst ook saai en kabbelend en dat werd tweede, dus dat voorspel ik ook voor deze dame
Goh en dat waren ook allebei mijn favorieten.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Kom er net achter dat Barbara samen met Igit de Franse JESF inzendingen van de afgelopen 2 jaar heeft geschreven.
Ze heeft in elk geval al iets gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |