Eind maartquote:
Hey stokjquote:Op woensdag 9 december 2020 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]
He Lovey, hoe is het? Hoe gaat het met mijn vriendin Stokbrood?
Gaat wel goed. Zo meteen even naar buiten denk ik. Het is hier lekker mistigquote:Op woensdag 9 december 2020 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hey stokj
Goed, met jou dan..weet ik niet heb haar nog niet weer gesproken
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:54 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, hoe gaat het, hoe is het met de zwangerschap?
STOKVIS je praat poepquote:Op woensdag 9 december 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoeveel weken loop je al met dat buikje?
Hier geen mistquote:Op woensdag 9 december 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Zo meteen even naar buiten denk ik. Het is hier lekker mistig
Doe haar de groeten als je haar spreekt
Ja, ik moet denk ik mijn handschoenen aan. De muts heb ik al een week op. En ik moet toch maar eens dat ijsbeervel uit de kast halen zodat ik het als extra deken bij het slapen kan gebruiken.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen mistmaar wel frisjes brrr
Zal ik doen
Nou zo koud is het toch ook weer niet, om een muts op te hebben of heb je een kale hoofdquote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik moet denk ik mijn handschoenen aan. De muts heb ik al een week op. En ik moet toch maar eens dat ijsbeervel uit de kast halen zodat ik het als extra deken bij het slapen kan gebruiken.
Jawel jawel. Met u?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:59 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
loop maar wat te geinen met je. Gaat het goed met je voor de rest?
Haha, gelukkig heb ik nog voldoende haar op mijn hoofd. Maar vind het toch wat frisjes daar en langs de oren. Vandaar de mutsquote:Op woensdag 9 december 2020 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo koud is het toch ook weer niet, om een muts op te hebben of heb je een kale hoofd
Ik heb mijn raam ' s nachts dicht.. scheelt ook weer wat kou
Maar een extra deken is ook wel fijn
Nee woon te ver wegquote:Op woensdag 9 december 2020 12:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, net twee lekkere broodjes gehaald bij Faible (@:domme_gans ben je daar al geweest?)
Ik woon niet in DH.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:08 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
In DH heb je Abdoel en Rukshana. Is dat iets voor jou?
Waar jij woont ken ik eigenlijk geen lekkere tentjes, ik kom niet heel vaak daar helaas.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopelijk dicht tot morgen ochtend
Niet dat het gaat helpen dat mensen zo fel op elkaar reagerenquote:
Mja sommigen blijven gewoon uitlokken, ook als je ze negeert.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet dat het gaat helpen dat mensen zo fel op elkaar reageren
Daarom gewoon blokkeren, heb je er ook geen last vsn vanquote:Op woensdag 9 december 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja sommigen blijven gewoon uitlokken, ook als je ze negeert.
Alleen maar omdat er een beetje gescholden wordtquote:Op woensdag 9 december 2020 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Nu wel dicht, maar met mikey geklier niet
Apart inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ja daar moet ook echt een keer tegen opgetreden worden. Dat slaat gewoon helemaal nergens meer op met die gast.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Jepquote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar moet ook echt een keer tegen opgetreden worden. Dat slaat gewoon helemaal nergens meer op met die gast.
st door het slotje.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:33 schreef Haags het volgende:
oh ik had nog niet eens gezien dat het dicht was joh
uurtje of 10quote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
Goed idee!
Hoe lang moet ie dan nog dicht?
tien uur en een beetjequote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
Goed idee!
450 secondenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
Goed idee!
10 uur ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
Goed idee!
nee je mak nu op,ik will niiet en platz verlierenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
Goed idee!
Dat word Murpjes aan de top als het weer open gaatquote:
trustenquote:
Dat wordt weer flink schrappen in de rijmaantekeningen van @Grrrrrrrrquote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word Murpjes aan de top als het weer open gaat
Als murp op een staat wordt het wel weer hersteld hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE DAT DOEEE JEEEEEE
NIEEEEEEEEEEEEEEET
echt nietquote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als murp op een staat wordt het wel weer hersteld hoor
geen paniekquote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE DAT DOEEE JEEEEEE
NIEEEEEEEEEEEEEEET
Piet Paniekquote:
die pieten zijn net als de smurfenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Piet Paniek
Onee die is alweer in Spanje
Wordt zo wel 1-1quote:
Wat dan?quote:
paniek piet, paniek smurf, pakket piet, pakket smurf. Etc ectquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt weer flink schrappen in de rijmaantekeningen van @:Grrrrrrrr
post door het slotjequote:
Die smurfen ken ik nietquote:Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
paniek piet, paniek smurf, pakket piet, pakket smurf. Etc ect
Nou dan moeten ze wel evn beter voetballenquote:
Door dat er een soort van ruzie woorden wisseling wasquote:
En dat terwijl een flamboyante troll er maar continu door mag gaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef Mazikeen het volgende:
Een kleine? En daarom dicht. Kinderachtig
Ja best welquote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef Mazikeen het volgende:
Een kleine? En daarom dicht. Kinderachtig
Mickeytt?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl een flamboyante troll er maar continu door mag gaan.
Alleen het kapen vind ik irritant.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beetje geinen is leuk, maar hij is wel erg vervelend bezig.
Hert kapen is idd wel het ergste ja. De rest valt eventueel wel te blocken met een abo.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen het kapen vind ik irritant.
Voor de rest heb ik niet echt problemen met hem
quote:
echt welquote:Op woensdag 9 december 2020 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Grote Piet, Mopperpiet, Pietin, Klungelpiet, Kluspiet...
omdat murp wil winnenquote:
Ja en dan steeds die OP veranderen vind ik ook irritantquote:Op woensdag 9 december 2020 20:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen het kapen vind ik irritant.
Voor de rest heb ik niet echt problemen met hem
Zeer interessant idd!quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en dan steeds die OP veranderen vind ik ook interessant
of bedoel je interessantquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja echt interessant uh irritant idd
Ik denk dat niet iedereen het hier weet te vinden.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Wat rustig hier, je zou bijna denken dat dts weer open is
Is er soms een andere vestiging van dts azc?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen het hier weet te vinden.
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is er soms een andere vestiging van dts azc?
uto sc, 40+ sc denk ikquote:Op woensdag 9 december 2020 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is er soms een andere vestiging van dts azc?
Uto sc niet hoorquote:
rls danquote:
Daar is geen scquote:
maak er eentje danquote:
Doe lekker zelfquote:
ik kom daar nietquote:
Ik ook nietquote:
had wel verwacht dat jij daar kwamquote:
Nee leessl soms wel eens het topicquote:
is dat erg spannend?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee leessl soms wel eens het topic
Het RLS Social Media topic
Neu,gewoon wat insta foto's van de mensen die in utopia hebben gezetenquote:
klinkt niet heel spannend inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 21:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neu,gewoon wat insta foto's van de mensen die in utopia hebben gezeten
ik dacht dat het jouw schuld wasquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt niet heel spannend inderdaad
[..]
ik dacht dat het jouw schuld was
murp is al naar bed toequote:Op woensdag 9 december 2020 22:04 schreef mario390 het volgende:
@:murp
doe dat spel open maken dat is niet grappig
Die ligt te fappen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:04 schreef mario390 het volgende:
@:murp
doe dat spel open maken dat is niet grappig
wat kann ik vor wanneer de 2 ik ruzie hebben?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:06 schreef murp het volgende:
nee, dat jullie je niet kunnen gedragen, dat is wel grappig.
[..]
ff pissen
komt met de leeftijdquote:Op woensdag 9 december 2020 22:06 schreef murp het volgende:
nee, dat jullie je niet kunnen gedragen, dat is wel grappig.
[..]
ff pissen
hoi mopquote:
dat denk ik wel jaquote:
Ik ken het niet.quote:
35%quote:
wat is pastis?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Smaakt het een beetje hetzelfde als pastis?
Ja volgens mij wel.quote:
Ricard is wel sterker en drink je officieel met ijskoud waterquote:Op woensdag 9 december 2020 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Is ook zo'n anijsdrank
Maar maar maar.. puntj0s...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ach of je nu hier of daar zit. 1 pot nat toch
zet de verwarming maar uit heb je zo puntjesquote:
Maar hier zijn geen puntjes...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ach of je nu hier of daar zit. 1 pot nat toch
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
zet de verwarming maar uit heb je zo puntjes
Vriend.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh ja. Murp krijgt nu veel puntjes
[..]
nee joh
Bier is op en bedje roept.quote:
Slaap welquote:Op woensdag 9 december 2020 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bier is op en bedje roept.
Jaquote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh ja. Murp krijgt nu veel puntjes
[..]
nee joh
Paul moet maar eens admin worden.quote:
Komt het dan goed denk je?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul moet maar eens admin worden.
Ik weet niet of dat wat word. Maar lachen gaat het sowieso.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wat word. Maar lachen gaat het sowieso.
Ik mag hem iig wel.quote:
Hij moet allen zijn plaats weten.quote:
Ik heb daarvan niets gemerkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
was er fittie?
dat jullie hier zitten
Dat welquote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet allen zijn plaats weten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was wel wat idd. En toen ging DTS dichtquote:Op woensdag 9 december 2020 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
was er fittie?
dat jullie hier zitten
je doet gewoon je eigen dingquote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daarvan niets gemerkt.
komt wel weer goedquote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef X-23 het volgende:
[..]
Was wel wat idd. En toen ging DTS dicht
Vast wel. We wachten rustig afquote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
komt wel weer goed
uiteindelijk
Beetje lullig dat het nog dicht is maar het is niet anders.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
komt wel weer goed
uiteindelijk
Wat een drukte daar zegquote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
you shall deal with itquote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje lullig dat het nog dicht is maar het is niet anders.
Ik wacht nog ff. Anders ben ik zo vroeg wakker ookquote:Op woensdag 9 december 2020 23:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
slaap lekker alvast, later dan strakjes
ok ook goedquote:Op woensdag 9 december 2020 23:29 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff. Anders ben ik zo vroeg wakker ook
Ik vecht er ook al tegen om nu al te gaan slapen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:29 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff. Anders ben ik zo vroeg wakker ook
Ik ook ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vecht er ook al tegen om nu al te gaan slapen.
slaap als je moe bentquote:Op woensdag 9 december 2020 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vecht er ook al tegen om nu al te gaan slapen.
zie je wel de zon opkomenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:31 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Als ik nu ga ben ik om vijf uur ofzo alweer wakker...
Mwa, als ik weer werk krijg dan is het niet handig om gewend te zijn om 10 uur wakker te worden of 's middags in te dutten.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
slaap als je moe bent
of denk je nee deze tijd moet ik nog nuttig besteden met niks doen
nee okay maar ik zou zeggen life your best life vrijheid blijheid zolang het kan, voordat je het weet is afgelopenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, als ik weer werk krijg dan is het niet handig om gewend te zijn om 10 uur wakker te worden of 's middags in te dutten.
later zelfsquote:Op woensdag 9 december 2020 23:34 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog wel ff. Half 8 ofzo denk ik?
true thatquote:Op woensdag 9 december 2020 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
Je hoeft nu niet meer vroeg op te staan om de zon zien op te komen
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
later zelfs![]()
morgen om 8 uur 33
Niet als je zegt dat je de zomertijd nog volgt.quote:
niet altijd de zomer nabootsen in je huisquote:Op woensdag 9 december 2020 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet als je zegt dat je de zomertijd nog volgt.
Wintertijd is de juiste tijd. Zomertijd mogen ze afschaffen van mij.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet als je zegt dat je de zomertijd nog volgt.
Weet ik, ik heb er geen moeite mee.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef X-23 het volgende:
[..]
Wintertijd is de juiste tijd. Zomertijd mogen ze afschaffen van mij.
Ja eigenlijk bestaat er geen wintertijd. Dit is de standaardtijdquote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef X-23 het volgende:
[..]
Eens met jequote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef X-23 het volgende:
[..]
Al 20 voor mij.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja eigenlijk bestaat er geen wintertijd. Dit is de standaardtijd
Die is Oost-Indisch doof en nu hebben we hier lol.quote:
Destijds is het geen onzin en bespaarde het wel energie. Maar tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 9 december 2020 23:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Beetje onzin die zomertijd.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja eigenlijk bestaat er geen wintertijd. Dit is de standaardtijd
Zo is het ookquote:Op woensdag 9 december 2020 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is Oost-Indisch doof en nu hebben we hier lol.
murp wil deze maand winnen en doet nu aan viese taktikquote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom zitten jullie hier?
Omdat we door willen gaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom zitten jullie hier?
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
murp wil deze maand winnen en doet nu aan viese taktik
quote:
Maar dan gaan ze zo weer klagen dat we hier zittenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou enquote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef X-23 het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze zo weer klagen dat we hier zitten
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Soury ook met vakantie gestuurd zag ik.
wishfull thinkingquote:Op woensdag 9 december 2020 23:49 schreef X-23 het volgende:
Worden deze punten met terugwerkende kracht verwerkt in de stand?
Alleen Soury?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Oh jammer, Heeft ze het zeker wel erg bont gemaakt danquote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Jammer dit. En alleen Soury blijkbaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat was er gebeurd dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jammer dit. En alleen Soury blijkbaar.
Soury en DJMO zaten elkaar in de haren. Maar ik vond het over en weer gaan. Dus niet van één kant.quote:
Kwam ook uit het niets eigenlijk..quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soury en DJMO zaten elkaar in de haren. Maar ik vond het over en weer gaan. Dus niet van één kant.
Je hebt nog 20 dagen.quote:
quote:
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soury en DJMO zaten elkaar in de haren. Maar ik vond het over en weer gaan. Dus niet van één kant.
20:21:58 uur.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanaf hoe laat is dts dan al dicht
Viel wel mee imoquote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?
Murp voor de winstquote:
Lees even terugquote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?
wat?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |