abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 13:11:25 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197403319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:00 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit met zoveel afgunst gekeken naar alles en iedereen dat achter een kinderwagen loopt. :') Terwijl ik dus al jaren rammel, maar het feit dat het nu binnen handbereik voelt maakt de wens toch nog groter en heftiger blijkbaar.
Wat tof dat je het zo kan zien en ervaren, ondanks dat het zo moeilijk is dat het nog niet lukt. O+ Kan me voorstellen dat het je een stukje geruster maakt over de serieusheid van je kinderwens.
Die jaloezie is heel herkenbaar maar je weet nooit het verhaal van die ander. Zelf loop ik nu achter de kinderwagen maar daar is wel 6 jaar vol pijn en miskramen aan vooraf gegaan. Ik wil dus zeggen dat het die ander ook niet per se makkelijk is afgegaan :*

Verder is elke maand wachten gewoon te lang als je een kinderwens hebt. Hopelijk komen jullie wensen allemaal dit jaar uit! O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_197403761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die jaloezie is heel herkenbaar maar je weet nooit het verhaal van die ander. Zelf loop ik nu achter de kinderwagen maar daar is wel 6 jaar vol pijn en miskramen aan vooraf gegaan. Ik wil dus zeggen dat het die ander ook niet per se makkelijk is afgegaan :*

Verder is elke maand wachten gewoon te lang als je een kinderwens hebt. Hopelijk komen jullie wensen allemaal dit jaar uit! O+
Dat is een heel waardevol inzicht, dankjewel! Goed om in gedachten te houden inderdaad.

Nou het zou toch mooi zijn als er over een paar maanden een volledige wisseling van de wacht heeft plaatsgevonden hier!
pi_197404384
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:10 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Spannennnnd!
[..]

Meh, balen. ;(
Ik probeer het niet te spannend te maken, het is al spannend genoeg als het straks wel raak is :X.
pi_197404814
Ik ga ook voor de volgende ronde. Balen, iedereen.
En succes D-E!
pi_197404907
quote:
17s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik probeer het niet te spannend te maken, het is al spannend genoeg als het straks wel raak is :X.
Ja dat is waar. Ik ga gewoon voor je duimen. O+
pi_197410972
quote:
17s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Gewoon lekker batsen :9~ :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_197411906
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Wij zitten middenin de vruchtbare dagen :9 :P. Zondag slijm, gisteren en vandaag positieve ovulatietesten. Dus het is straks weer afwachten.
Ik las vanmiddag “zondag slijm” en dacht toen, mhmm slijm, dat zegt me niks. Mijn lijf voelde zich blijkbaar genoodzaakt om dat meteen recht te zetten. _O-
Ovulatietest was vandaag ook een stuk donkerder dan de afgelopen dagen dus met dat en het slijm kan ik concluderen dat ik net als jij middenin mijn vruchtbare dagen zit.
pi_197413302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:10 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik las vanmiddag “zondag slijm” en dacht toen, mhmm slijm, dat zegt me niks. Mijn lijf voelde zich blijkbaar genoodzaakt om dat meteen recht te zetten. _O-
Ovulatietest was vandaag ook een stuk donkerder dan de afgelopen dagen dus met dat en het slijm kan ik concluderen dat ik net als jij middenin mijn vruchtbare dagen zit.
_O- have fun dan maar? :+
pi_197413344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:09 schreef Elleska het volgende:
hier ook door voor de volgende ronde 2021 gaat vast een beter jaar worden :)
Laten we daar voor gaan met zijn allen!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:42:29 #110
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_197419536
Extra nieuweling meldt zich hier. Getwijfeld over een kloon maar ach, dit hoort ook bij het leven en ik ben sowieso een flapuit(en man blijkbaar ook) dus er zijn al een paar mensen die weten dat we “bezig” zijn. Hoewel, bezig een groot woord is.

In april gestopt met de pil (na 16 jaar..) vooraf best spannend want al wat ouder (34) en ben op m’n 17e begonnen met de pil omdat ik last had van heftige menstruaties. Afijn. Na 1 maand ongesteld, ik blij. Daarna 5 maanden niks. Ik herkende hier de angst “is mijn lijf niet stuk” wel. Maar mn moeder had (bleek toen) dezelfde ervaring. Sinds oktober nog 1 keer ongesteld geworden en is het nu weer wachten sinds december. Onhandig vooral, maar we hebben weinig keus dan wachten.
Fuck the EBU
pi_197422048
Hier een knaller van een ovulatietest vandaag. Ik merk een hele nieuwe waardering en bewondering voor mijn lijf dat dit zo soepel oppakt, best tof. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:42 schreef Yesse het volgende:
Extra nieuweling meldt zich hier. Getwijfeld over een kloon maar ach, dit hoort ook bij het leven en ik ben sowieso een flapuit(en man blijkbaar ook) dus er zijn al een paar mensen die weten dat we “bezig” zijn. Hoewel, bezig een groot woord is.

In april gestopt met de pil (na 16 jaar..) vooraf best spannend want al wat ouder (34) en ben op m’n 17e begonnen met de pil omdat ik last had van heftige menstruaties. Afijn. Na 1 maand ongesteld, ik blij. Daarna 5 maanden niks. Ik herkende hier de angst “is mijn lijf niet stuk” wel. Maar mn moeder had (bleek toen) dezelfde ervaring. Sinds oktober nog 1 keer ongesteld geworden en is het nu weer wachten sinds december. Onhandig vooral, maar we hebben weinig keus dan wachten.
Welkom! Ik heb vooral voor kloon gekozen omdat mijn reguliere FOK!naam iets te algemeen bekend is in mijn sociale kringen, dus ivm vindbaarheid maar voor kloon gekozen, haha.
Lastig dat het nog zo onregelmatig is! Ik weet dat mijn moeder na een paar jaar pil ook een cyclus had die niet (lekker) op gang kwam en dat ze daar toen voor naar de huisarts is geweest. Dat zou je wellicht kunnen proberen? Hopelijk pakt je lijf het snel op!
pi_197427989
Hier weer op het wachtbankje. Eind van de maand mn NOD.

Fijn dat je je ovulatie gevonden het Vaiana.
Zn cyclus die niet opgang komt Yesse lijkt me heel vervelend. Hopelijk snel wat regelmaat.
Vroeg testen heb ik ook een keer gedaan, maar dat leverde bij mij alleen maar meer verwarring op merkte ik. Als je de bijsluiter van de vroege testen leest dan vond ik de betrouwbaarheid best tegenvallen.

Lily een miskraam nadat je al een kloppend hartje gezien hebt, bah dat lijkt me zo pijnlijk. Sterkte!
pi_197431704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:10 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Hahaha, dat vruchtbaar slijm is hier wel echt een ding sinds Bas. Had ik hiervoor echt nooit, maar toen was mijn cyclus ook niet denderend. Enige keer dat ik dat heb gehad was tijdens de 4e ronde met clomid, laat Bas nou daar het resultaat van zijn. Nu heb ik het serieus gewoon elke cyclus _O- . Wel handig, merk gelijk dat ik in mijn vruchtbare fase van de cyclus ben beland.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:42 schreef Yesse het volgende:

Welkom :* Wat onhandig dat je lichaam zo doet! Weet dat je na een jaar sowieso aan de bel kunt trekken bij je huisarts he, mocht je daar behoefte aan hebben :*.
pi_197441442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:26 schreef LauriLynne het volgende:
Hier weer op het wachtbankje. Eind van de maand mn NOD.

Fijn dat je je ovulatie gevonden het Vaiana.
Zn cyclus die niet opgang komt Yesse lijkt me heel vervelend. Hopelijk snel wat regelmaat.
Vroeg testen heb ik ook een keer gedaan, maar dat leverde bij mij alleen maar meer verwarring op merkte ik. Als je de bijsluiter van de vroege testen leest dan vond ik de betrouwbaarheid best tegenvallen.

Lily een miskraam nadat je al een kloppend hartje gezien hebt, bah dat lijkt me zo pijnlijk. Sterkte!
Dankje. Het is inmiddels wel al 4 maanden geleden, dus ik probeer het los te laten. Maar ik vind dat stiekem eigenlijk nog heel moeilijk
Ook omdat er sindsdien geen nieuwe zwangerschap is gekomen. Moeilijk om er vertrouwen in te houden.
pi_197463393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 11:23 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Dankje. Het is inmiddels wel al 4 maanden geleden, dus ik probeer het los te laten. Maar ik vind dat stiekem eigenlijk nog heel moeilijk
Ook omdat er sindsdien geen nieuwe zwangerschap is gekomen. Moeilijk om er vertrouwen in te houden.
Probeer niet te hard voor jezelf te zijn. 4 maanden wachten op een diepe wens voelt als heel lang. Maar in een rouwproces is 4 maanden maar kort. Dikke knuffel voor jou.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:06:16 #116
208890 June.
Seriously?
pi_197463903
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hahaha, dat vruchtbaar slijm is hier wel echt een ding sinds Bas. Had ik hiervoor echt nooit, maar toen was mijn cyclus ook niet denderend. Enige keer dat ik dat heb gehad was tijdens de 4e ronde met clomid, laat Bas nou daar het resultaat van zijn. Nu heb ik het serieus gewoon elke cyclus _O- . Wel handig, merk gelijk dat ik in mijn vruchtbare fase van de cyclus ben beland.
[..]

Hier exact hetzelfde. Idd, handig, ovulatietesten heb ik bijna niet meer nodig..
Shine bright like a diamond.
pi_197477445
Nou, ik schuif voor het eerst aan op het wachtbankje! NOD volgens mijn app 30 januari, ik schat zelf 31 januari.

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:06 schreef June. het volgende:

[..]

Hier exact hetzelfde. Idd, handig, ovulatietesten heb ik bijna niet meer nodig..
Ik ben benieuwd of het hier ook standaard wordt, is inderdaad best heel makkelijk!

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 11:23 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik sluit me volledig aan bij LauriLynne, en hoop dat het je lukt om jezelf de tijd te gunnen die je nodig hebt. :*
pi_197572788
Wat een rust hier!

Ik had vandaag een tandartsafspraak en, omdat ik in het verleden onontdekte gaatjes heb gehad die resulteerden in wortelkanaalbehandelingen, ze ging foto’s maken. Voordat ze die houdertjes in mijn mond deed vroeg ze “Je bent niet zwanger toch?” waarop ik antwoordde “Weet ik niet?”. :')
Uit veiligheidsoverwegingen maar geen foto’s gemaakt, ik mocht terugbellen en alsnog langs komen als ik zeker wist dat ik niet zwanger was. :+
pi_197578080
Nog wat voorzichtig maar ik kom hier ook weer meeschrijven.

Waarschijnlijk ergens aankomende week ovulatie maar de kans is groot dat we die onbenut voorbij moeten laten gaan. Ik ben COVID-positief getest }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197595032
Wat een verdrietig verhaal Takkie. Hopelijk ben je niet al te ziek van de COVID.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:55:44 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197595251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef Takkie88 het volgende:

Waarschijnlijk ergens aankomende week ovulatie maar de kans is groot dat we die onbenut voorbij moeten laten gaan. Ik ben COVID-positief getest }:|

SPOILER
Agos Takkie, wat klote dat je corona hebt.

SPOILER
Succes, het is je gegund O+ .
Resistance is futile.
pi_197618728
quote:

SPOILER
Het lijkt me inderdaad heel emotioneel om opnieuw te gaan wachten op het tweede streepje hier.
Fijn dat er extra begeleiding voor beschikbaar is, en dat het niet iets erfelijks is.
Wat balen dat je Corona hebt zegt! ;( Hopelijk knap je snel op en kunnen we je daarna weer uitzwaaien naar het zwangerschapstopic.
  maandag 25 januari 2021 @ 07:33:31 #123
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_197625900
quote:

SPOILER
Fijn dat er begeleiding beschikbaar is. Hopelijk zijn de COVID klachten snel voorbij!

Hier over een maandje afspraak bij de gynaecoloog om te kijken of er nog onderliggende oorzaken zijn voor het uitblijven van de cyclus. Ik vind het wel prettig, want ook als het niet positief is weten we in ieder geval waar we aan toen zijn. :)
Fuck the EBU
pi_197626999
Yesse goed dat er een eerste stap gezet wordt.

Hier einde van de week mijn NOD. Ben erg benieuwd. Jij ook toch Vaiana?

Nog andere dames op het wachtbankje?
pi_197628964
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:36 schreef LauriLynne het volgende:
Yesse goed dat er een eerste stap gezet wordt.

Hier einde van de week mijn NOD. Ben erg benieuwd. Jij ook toch Vaiana?

Nog andere dames op het wachtbankje?
Yes klopt, dit weekend NOD.
Ik heb afgelopen donderdag 1x helderrood bloed gehad bij het afvegen. In theorie zou dat innestelingsbloeding kunnen zijn natuurlijk, maar daar ga ik niet echt van uit. We'll see, ben ook erg benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')