abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2021 @ 16:52:52 #251
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198287385
Succes met wachten Vaiana.

Onder m'n steen ben ik moe, ontzettend misselijk en blegh. Morgen inschrijven bij de verloskundige, als ik zo misselijk blijf dat iig maar even bespreken.
pi_198287816
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
Succes met wachten Vaiana.

Onder m'n steen ben ik moe, ontzettend misselijk en blegh. Morgen inschrijven bij de verloskundige, als ik zo misselijk blijf dat iig maar even bespreken.
Mehh, naar dat je daar nu al zoveel last van hebt! Hopelijk kan de verloskundige je daar een beetje bij helpen. :*
pi_198299324
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 15:53 schreef Vaiana het volgende:
10 maart mijn NOD trouwens, ik probeer geduldig op het wachtbankje te blijven. :') Kan het moeilijk loslaten deze keer, maarjaaa.

D-E, hoe is het onder je steen?

@:_Lily_ Als het goed is heb jij deze week een echo toch?
Ja, morgen. I’m losing it :’)
Ik heb echt mijn best gedaan niet teveel te stressen maar dat is behoorlijk mislukt haha

Succes met je wachtbank, dat wachten is soms echt wel pittig. Nu ook zo weinig afleiding door Corona. Anyway, duimen draaien voor je.

D-E, duidelijke kwaaltjes! Ik vind het voor jou ook zo spannend. Hou je je een beetje goed?
  woensdag 3 maart 2021 @ 13:24:02 #254
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198301261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:18 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Mehh, naar dat je daar nu al zoveel last van hebt! Hopelijk kan de verloskundige je daar een beetje bij helpen. :*
Nu vooral veel gember thee en kleine beetjes eten. Ik hou alles binnen maar ik ben echt allesoverheersend misselijk ;( .

Spannend Lily, ik duim voor je! Ik vind het ook spannend. De symptomen laten mij iig merken dat het goed zit. Net aangemeld bij de verloskundige, kan over 2 weken op donderdag voor een vroege echo.
pi_198301741
quote:
17s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nu vooral veel gember thee en kleine beetjes eten. Ik hou alles binnen maar ik ben echt allesoverheersend misselijk ;( .

Spannend Lily, ik duim voor je! Ik vind het ook spannend. De symptomen laten mij iig merken dat het goed zit. Net aangemeld bij de verloskundige, kan over 2 weken op donderdag voor een vroege echo.
Ik duim ook voor jou. Ja precies, die symptomen zijn vervelend maar ook geruststellend. Ik heb weer helemaal geen symptomen :( net als vorige keer

Hoever ben je nu?
  woensdag 3 maart 2021 @ 15:23:31 #256
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198302769
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:04 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik duim ook voor jou. Ja precies, die symptomen zijn vervelend maar ook geruststellend. Ik heb weer helemaal geen symptomen :( net als vorige keer

Hoever ben je nu?
Exact al 5 hele weken :P als ik komende week geen bloed zie ben ik al wat opgeluchter. Lekker hypochonder meer getest en ze worden steeds sneller donker :P
  donderdag 4 maart 2021 @ 08:12:47 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198314004
Helaas, negatieve test vanochtend. Dus mijn menstruatie is gewoon van de wap af deze ronde.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198314928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ja, morgen. I’m losing it :’)
Ik heb echt mijn best gedaan niet teveel te stressen maar dat is behoorlijk mislukt haha

Succes met je wachtbank, dat wachten is soms echt wel pittig. Nu ook zo weinig afleiding door Corona. Anyway, duimen draaien voor je.

D-E, duidelijke kwaaltjes! Ik vind het voor jou ook zo spannend. Hou je je een beetje goed?
Ahh helemaal niet gek toch, het is ook mega spannend! Vandaag is het gelukkig zover, ik duim hier voor een mooie sterke knipper. :*

quote:
17s.gif Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, negatieve test vanochtend. Dus mijn menstruatie is gewoon van de wap af deze ronde.
Meh, stom!
pi_198315123
Succes @_Lily_, duimen draaien hiervoor een goede echo. Haalt hopelijk een klein beetje van de spanning af :*
pi_198315230
quote:
17s.gif Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Debsterr het volgende:
Jammer!
Gek hè, als je er op gaat letten lijkt het ineens of je cyclus door de war gaat. Was bij mij de keren dat ik actief zwanger probeerde te worden ook. De cyclus voordat ik zwanger werd ineens 3-4 dagen langer dan gemiddeld.
Hopelijk breekt je menstruatie dan maar vlot door :* (dat moeten afwachten tot je dan wel ongesteld wordt vind ik zo vervelend!)
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:09:23 #261
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198315302
Succes vandaag @_Lily_ duim voor een mooie echo!
pi_198315540
Mijn app is helemaal in de war door de ovulatietest die een dag later positief is dan de gemiddelde vrouw. Dat was bij testen in het verleden ook zo dus totaal niet boeiend maar omdat ik een hele tijd geen ovulatietesten heb gedaan moet de app dat blijkbaar weer opnieuw leren :')
pi_198316602
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Elleska het volgende:
Mijn app is helemaal in de war door de ovulatietest die een dag later positief is dan de gemiddelde vrouw. Dat was bij testen in het verleden ook zo dus totaal niet boeiend maar omdat ik een hele tijd geen ovulatietesten heb gedaan moet de app dat blijkbaar weer opnieuw leren :')
Ja mooi he. _O-
Mijn app zegt aan de ene kant al bijna een week dat ik 'morgen ongesteld word' en aan de andere kant kreeg ik een melding dat mijn menstruatie langer uitblijft dan verwacht. Ik heb geeneens een positieve ovulatietest gehad, maar mijn temperatuur toont aan dat ik ongeveer 10 dagen later dan normaal/verwacht een eisprong heb gehad.
Dat is dus ècht te moeilijk voor die app. :')
pi_198317888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:34 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ahh helemaal niet gek toch, het is ook mega spannend! Vandaag is het gelukkig zover, ik duim hier voor een mooie sterke knipper. :*
[..]

Update: dat had ie! Ben zo opgelucht. Een mooi hartje, klopte snel. Alles zag er goed uit.
Wel paar dagen teruggezet naar 6+4
Maar dat kan nog kloppen met mijn lange cyclus
Dus de verloskundige maakte zich absoluut geen zorgen zei ze

Lag daar jankend (van opluchting) op de bank
En ik mag nog eens terugkomen omdat ik m’n termijn dat t vorige keer mis ging nog niet voorbij ben. Ze zei dat ze daardoor hoopte dat ik weer meer vertrouwen ga krijgen in mijn lichaam. Vond ik echt zo lief van dr want had me erop ingesteld om gewoon weer 3-4 weken te moeten afwachten.

Mocht zelfs kiezen over 1 of 2 weken. Maar ik heb 2 weken gekozen omdat ik het anders te stressvol vind. En het kind gaat er niet harder van groeien.

Ik zal zo zoetjesaan maar naar t volgende topic verhuizen..... voelt ergens nog als een brug te ver maar ik wil ook rekening houden met iedereen hier die nog wacht op een 2e streepje. Ik blijf wel in ieder geval met jullie meeleven en meelezen. Ook zeker met de spannende tijd van D-E!

Hopelijk is t iedereen snel gegund. Debster ik denk aan je, balen van de test. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
  donderdag 4 maart 2021 @ 13:21:46 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198318018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Update: dat had ie! Ben zo opgelucht. Een mooi hartje, klopte snel. Alles zag er goed uit.

En ik mag nog eens terugkomen omdat ik m’n termijn dat t vorige keer mis ging nog niet voorbij ben. Ze zei dat ze daardoor hoopte dat ik weer meer vertrouwen ga krijgen in mijn lichaam. Vond ik echt zo lief van dr want had me erop ingesteld om gewoon weer 3-4 weken te moeten afwachten.

Mocht zelfs kiezen over 1 of 2 weken. Maar ik heb 2 weken gekozen omdat ik het anders te stressvol vind. En het kind gaat er niet harder van groeien.

Ik zal zo zoetjesaan maar naar t volgende topic verhuizen..... voelt ergens nog als een brug te ver maar ik wil ook rekening houden met iedereen hier die nog wacht op een 2e streepje. Ik blijf wel in ieder geval met jullie meeleven en meelezen. Ook zeker met de spannende tijd van D-E!

Hopelijk is t iedereen snel gegund. Debster ik denk aan je, balen van de test. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
*O* *O* *O* superfijn nieuws en heel erg lief van je VK. Hopelijk geeft dat meer rust en vertrouwen.

En dank je :*.
pi_198318028
@_Lily_ *O* *O* *O* voor de goede echo! De lieve verloskundige! En eentje voor de aankomende 34 weken! :*
pi_198318052
quote:

[..]

*O* *O* *O* *O* Yayyy! Wat een goed nieuws! En fijn dat de verloskundige zo lief en meedenkend is. O+
pi_198318075
quote:

[..]

Wat fijn O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198318942
@:_LiLy_ *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:37 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ja mooi he. _O-
Mijn app zegt aan de ene kant al bijna een week dat ik 'morgen ongesteld word' en aan de andere kant kreeg ik een melding dat mijn menstruatie langer uitblijft dan verwacht. Ik heb geeneens een positieve ovulatietest gehad, maar mijn temperatuur toont aan dat ik ongeveer 10 dagen later dan normaal/verwacht een eisprong heb gehad.
Dat is dus ècht te moeilijk voor die app. :')
Een app werkt het beste met een regelmatige cyclus.
Mijn heeft de NOD meerdere dagen opgeschoven maar ik heb een vrij stipte cyclus dus ik weet zelf wel wanneer mijn NOD is en de app snapt het na 2 of 3 rondes met ovulatietesten ook wel weer.
pi_198326002
*O* voor @_Lily_ !

Waar ik vorige cyclus out of the blue ineens 2 dagen over tijd was, ben ik nu weer 2 dagen "te vroeg"... alsof mijn lichaam toch vast wilde houden aan de oude cyclusdata ofzo 8)7

Oftewel, volgende ronde in voor een decemberbaby dan maar. Ergens zou ik dat het liefste overslaan ivm de feestdagen, maar ja om er nou gelijk bewust een ronde voor te skippen is ook weer zo wat :')

Hopelijk hebben de andere dames wel goed nieuws de komende dagen, puddingbroodje takkie88 en vaiana in ieder geval zo uit mijn hoofd :+ en de rest die ik nog niet bij naam genoemd heb #fingerscrossed!

Edit: en on the bright side kan ik toch nog -weliswaar 4,5 jaar te laat :')- nog even gauw het bevolkingsonderzoek ertussenfietsen haha. Op mn 30e de brief gehad maar continue vooruitgeschoven en op den duur vergeten. Laatst dacht ik er weer eens aan en die test kan niet als je zwanger bent. Dus even contact opgenomen of ik die vanaf mn 35e (eind dit jaar) niet alvast kon vervroegen ivm de kinderwens. Dat kon niet, maar ze konden wel de eerste oproep nog een keer versturen. Morgen dus maar gelijk inplannen!

[ Bericht 12% gewijzigd door altootje86 op 04-03-2021 21:17:17 ]
pi_198331853
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:00 schreef Vaiana het volgende:
Mijn app zegt nu al 3 dagen lang dat ik morgen ongesteld word. :') Ergens doet hij denk ik wel iets met die temperatuurmetingen waardoor hij kan beredeneren dat ik een langere cyclus heb, maar denk dat het niet zo gebouwd is dat hij opeens zegt dat het anderhalve week langer gaat duren.

Ben nu wel blij dat ik de temperatuur bijgehouden heb, nu weet ik hoe het komt dat ik nog niet ongesteld ben (late eisprong) ipv dat ik zou denken dat ik misschien zwanger ben.
[..]

Ahh ik snap dat heel goed hoor. ;( Het is voor mij ook wel een beetje herkenbaar, helemaal met veel mensen om me heen waarbij het veel soepeler en sneller ging. Ik sluit me aan bij Debs, hopelijk lijken je zwangerschaps- en menstruatieklachten zo op elkaar dat het toch opeens raak is. :*
Ik weet niet hoe jong/oud je bent, maar ik zou ook proberen je vast te houden aan de statistiek dat binnen het eerste jaar 80% van de vrouwen zwanger is. Misschien dat jij en partner nog iets kunnen doen om dat te helpen, dus bijvoorbeeld allebei geen/minder alcohol drinken, ook buiten de wachtweken om?
Ik ben 28, dus ik heb (hopelijk) nog wel voldoende tijd. Ik drink sowieso al geen alcohol, m'n vriend soms een paar biertjes. Ik probeer (behalve naar voldoende seks in de juiste periode) eigenlijk nog niet teveel te kijken naar wat we nog meer zouden kunnen veranderen. We proberen gewoon gezond te leven, maar ik wil voorkomen dat ik straks hem of mezelf indirect de schuld ga geven van dat het nog niet is gelukt.

Ondanks dat ik het dus al helemaal aan zag komen, was de bevestiging vanochtend zien dat ik weer van het wachtbankje af mag weer even pijnlijk.

Maarja, nieuwe maand, nieuwe kansen. *O*
pi_198332825
Nog bedankt voor alle gelukswensen!

Ik vond het ook altijd wel een lastig vraagstuk met de leefstijl... ik heb voor ik zwanger was geminderd met alcohol maar was niet gestopt. Mijn vriend heeft gewoon normaal geleefd qua alcohol. Vond ik prima. We bleven ook naar de sauna gaan (toen t nog kon) ookal zeggen ze dat dat niet goed is voor de zaadkwaliteit

Nu tijdens de zwangerschap drink ik uiteraard niks meer. En ook geen koffie of cola meer. Max 1 kopje thee per dag, rest water.
Grappig genoeg eet ik nu toch ongezonder dan voor de zwangerschap en dat was de vorige keer ook. Normaal gesproken eet ik heel gezond en snoep weinig. Maar nu..... stond de groentesoep van het avondeten me tegen terwijl de poffertjes probleemloos gingen. En ik heb vaak zin in friet als ontbijt

Red me ;) nu al een kilo erbij
  zondag 7 maart 2021 @ 18:31:19 #273
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198379751
Nog steeds geen menstruatie maar 2e test was ook weer negatief -O-.

Stom lijf.
pi_198383476
quote:
15s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:31 schreef Debsterr het volgende:

Stom lijf.
Dat is wel echt heel stom -O-
Hopelijk even een reset en dan vanaf volgende cyclus regelmatiger. Sterkte met afwachten :*
pi_198389089
quote:
15s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:31 schreef Debsterr het volgende:

Stom lijf.
Zeker stom! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. :*

Ik ben dus best blij dat ik getemperatuurd heb waardoor ik weet dat ik pas deze week ongesteld moet worden, anders had ik ook aardig wat testen versleten denk ik. Mijn app heeft ondertussen mijn ovulatiedag zelfs netjes meegeschoven, dat valt me reuze mee. Als ik overmorgen nog niet ongesteld ben mag ik testen. :+ Ik merk dat dit de eerste cyclus is waarbij ik echt het gevoel heb dat het raak zou kúnnen zijn, maar daarmee is het wachten wel lastig en ga ik (onbewust) heel erg op zoek naar het uitblijven van PMS of juist potentiële zwangerschapssymptomen. Vermoeiend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')