Mehh, naar dat je daar nu al zoveel last van hebt! Hopelijk kan de verloskundige je daar een beetje bij helpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
Succes met wachten Vaiana.
Onder m'n steen ben ik moe, ontzettend misselijk en blegh. Morgen inschrijven bij de verloskundige, als ik zo misselijk blijf dat iig maar even bespreken.
Ja, morgen. I’m losing it :’)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:53 schreef Vaiana het volgende:
10 maart mijn NOD trouwens, ik probeer geduldig op het wachtbankje te blijven.Kan het moeilijk loslaten deze keer, maarjaaa.
D-E, hoe is het onder je steen?
@:_Lily_ Als het goed is heb jij deze week een echo toch?
Nu vooral veel gember thee en kleine beetjes eten. Ik hou alles binnen maar ik ben echt allesoverheersend misselijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:18 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Mehh, naar dat je daar nu al zoveel last van hebt! Hopelijk kan de verloskundige je daar een beetje bij helpen.
Ik duim ook voor jou. Ja precies, die symptomen zijn vervelend maar ook geruststellend. Ik heb weer helemaal geen symptomenquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu vooral veel gember thee en kleine beetjes eten. Ik hou alles binnen maar ik ben echt allesoverheersend misselijk.
Spannend Lily, ik duim voor je! Ik vind het ook spannend. De symptomen laten mij iig merken dat het goed zit. Net aangemeld bij de verloskundige, kan over 2 weken op donderdag voor een vroege echo.
Exact al 5 hele wekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:04 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik duim ook voor jou. Ja precies, die symptomen zijn vervelend maar ook geruststellend. Ik heb weer helemaal geen symptomennet als vorige keer
Hoever ben je nu?
Ahh helemaal niet gek toch, het is ook mega spannend! Vandaag is het gelukkig zover, ik duim hier voor een mooie sterke knipper.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja, morgen. I’m losing it :’)
Ik heb echt mijn best gedaan niet teveel te stressen maar dat is behoorlijk mislukt haha
Succes met je wachtbank, dat wachten is soms echt wel pittig. Nu ook zo weinig afleiding door Corona. Anyway, duimen draaien voor je.
D-E, duidelijke kwaaltjes! Ik vind het voor jou ook zo spannend. Hou je je een beetje goed?
Meh, stom!quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, negatieve test vanochtend. Dus mijn menstruatie is gewoon van de wap af deze ronde.
Jammer!quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, negatieve test vanochtend. Dus mijn menstruatie is gewoon van de wap af deze ronde.
Ja mooi he.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Elleska het volgende:
Mijn app is helemaal in de war door de ovulatietest die een dag later positief is dan de gemiddelde vrouw. Dat was bij testen in het verleden ook zo dus totaal niet boeiend maar omdat ik een hele tijd geen ovulatietesten heb gedaan moet de app dat blijkbaar weer opnieuw leren
Update: dat had ie! Ben zo opgelucht. Een mooi hartje, klopte snel. Alles zag er goed uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:34 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahh helemaal niet gek toch, het is ook mega spannend! Vandaag is het gelukkig zover, ik duim hier voor een mooie sterke knipper.
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Update: dat had ie! Ben zo opgelucht. Een mooi hartje, klopte snel. Alles zag er goed uit.
Wel paar dagen teruggezet naar 6+4
Maar dat kan nog kloppen met mijn lange cyclus
Dus de verloskundige maakte zich absoluut geen zorgen zei ze
Lag daar jankend (van opluchting) op de bank
En ik mag nog eens terugkomen omdat ik m’n termijn dat t vorige keer mis ging nog niet voorbij ben. Ze zei dat ze daardoor hoopte dat ik weer meer vertrouwen ga krijgen in mijn lichaam. Vond ik echt zo lief van dr want had me erop ingesteld om gewoon weer 3-4 weken te moeten afwachten.
Mocht zelfs kiezen over 1 of 2 weken. Maar ik heb 2 weken gekozen omdat ik het anders te stressvol vind. En het kind gaat er niet harder van groeien.
Ik zal zo zoetjesaan maar naar t volgende topic verhuizen..... voelt ergens nog als een brug te ver maar ik wil ook rekening houden met iedereen hier die nog wacht op een 2e streepje. Ik blijf wel in ieder geval met jullie meeleven en meelezen. Ook zeker met de spannende tijd van D-E!
Hopelijk is t iedereen snel gegund. Debster ik denk aan je, balen van de test. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Update: dat had ie! Ben zo opgelucht. Een mooi hartje, klopte snel. Alles zag er goed uit.
En ik mag nog eens terugkomen omdat ik m’n termijn dat t vorige keer mis ging nog niet voorbij ben. Ze zei dat ze daardoor hoopte dat ik weer meer vertrouwen ga krijgen in mijn lichaam. Vond ik echt zo lief van dr want had me erop ingesteld om gewoon weer 3-4 weken te moeten afwachten.
Mocht zelfs kiezen over 1 of 2 weken. Maar ik heb 2 weken gekozen omdat ik het anders te stressvol vind. En het kind gaat er niet harder van groeien.
Ik zal zo zoetjesaan maar naar t volgende topic verhuizen..... voelt ergens nog als een brug te ver maar ik wil ook rekening houden met iedereen hier die nog wacht op een 2e streepje. Ik blijf wel in ieder geval met jullie meeleven en meelezen. Ook zeker met de spannende tijd van D-E!
Hopelijk is t iedereen snel gegund. Debster ik denk aan je, balen van de test. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Wat fijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Een app werkt het beste met een regelmatige cyclus.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:37 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja mooi he.
Mijn app zegt aan de ene kant al bijna een week dat ik 'morgen ongesteld word' en aan de andere kant kreeg ik een melding dat mijn menstruatie langer uitblijft dan verwacht. Ik heb geeneens een positieve ovulatietest gehad, maar mijn temperatuur toont aan dat ik ongeveer 10 dagen later dan normaal/verwacht een eisprong heb gehad.
Dat is dus ècht te moeilijk voor die app.
Ik ben 28, dus ik heb (hopelijk) nog wel voldoende tijd. Ik drink sowieso al geen alcohol, m'n vriend soms een paar biertjes. Ik probeer (behalve naar voldoende seks in de juiste periode) eigenlijk nog niet teveel te kijken naar wat we nog meer zouden kunnen veranderen. We proberen gewoon gezond te leven, maar ik wil voorkomen dat ik straks hem of mezelf indirect de schuld ga geven van dat het nog niet is gelukt.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:00 schreef Vaiana het volgende:
Mijn app zegt nu al 3 dagen lang dat ik morgen ongesteld word.Ergens doet hij denk ik wel iets met die temperatuurmetingen waardoor hij kan beredeneren dat ik een langere cyclus heb, maar denk dat het niet zo gebouwd is dat hij opeens zegt dat het anderhalve week langer gaat duren.
Ben nu wel blij dat ik de temperatuur bijgehouden heb, nu weet ik hoe het komt dat ik nog niet ongesteld ben (late eisprong) ipv dat ik zou denken dat ik misschien zwanger ben.
[..]
Ahh ik snap dat heel goed hoor.Het is voor mij ook wel een beetje herkenbaar, helemaal met veel mensen om me heen waarbij het veel soepeler en sneller ging. Ik sluit me aan bij Debs, hopelijk lijken je zwangerschaps- en menstruatieklachten zo op elkaar dat het toch opeens raak is.
Ik weet niet hoe jong/oud je bent, maar ik zou ook proberen je vast te houden aan de statistiek dat binnen het eerste jaar 80% van de vrouwen zwanger is. Misschien dat jij en partner nog iets kunnen doen om dat te helpen, dus bijvoorbeeld allebei geen/minder alcohol drinken, ook buiten de wachtweken om?
Dat is wel echt heel stomquote:Op zondag 7 maart 2021 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Nog steeds geen menstruatie maar 2e test was ook weer negatief.
Stom lijf.
Zeker stom! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Nog steeds geen menstruatie maar 2e test was ook weer negatief.
Stom lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |