abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198161023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Steady.... bijna 6 weken en er gebeurt niks. Geen bloedverlies, geen krampen
Volgende week heb ik de 1e echo met 7 weken

Ik ben daar blij mee maar mijn vorige zwangerschap liep pas bij 9 weken mis. Dus die termijn is voor mij nog heel ver weg.... en toen had ik bij 6 weken ook geen bloedverlies of andere problemen

Dus mijn wachtbankje duurt heel lang.... ben als de dood dat ik weer zo’n miskraam moet ondergaan. Was best wat bloedverlies bij 9 weken
Met 7 weken is er als het goed zit al hartactiviteit te zien. Dan is de kans dat het goed blijft gaan ook wel groter :*
pi_198161315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Steady.... bijna 6 weken en er gebeurt niks. Geen bloedverlies, geen krampen
Volgende week heb ik de 1e echo met 7 weken

Ik ben daar blij mee maar mijn vorige zwangerschap liep pas bij 9 weken mis. Dus die termijn is voor mij nog heel ver weg.... en toen had ik bij 6 weken ook geen bloedverlies of andere problemen

Dus mijn wachtbankje duurt heel lang.... ben als de dood dat ik weer zo’n miskraam moet ondergaan. Was best wat bloedverlies bij 9 weken
De vorige keer had je met 7 a 8 weken ook al een hartje zien kloppen toch? Dan snap ik heel goed dat de echo je nog niet direct een zeker gevoel geeft. Ik duim heel hard met je mee dat het goed blijft gaan. :*
pi_198161347
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Met 7 weken is er als het goed zit al hartactiviteit te zien. Dan is de kans dat het goed blijft gaan ook wel groter :*
Je hebt gelijk, dat laatste zeg ik ook telkens tegen mezelf.....
Maar ik blijf piekeren want de vorige keer had ik ook gewoon hartactiviteit bij 7 weken.

Ik weet dat ik toen gewoon giga pech heb gehad en dat de kans veel groter is dat dat niet nog eens gebeurt. En dat t überhaupt goed gaat. Maar vergelijkingsmateriaal heb ik niet want het was mijn 1e zwangerschap en dat maakt het moeilijk voor mij.

Toen ik de verloskundige belde wist ze t ook nog gewoon. “Oja, dat was jij. Was zo sneu voor je, kom maar voor vroege echo”
Ik dat geaccepteerd en gewoon weer meteen onder m’n steen gedoken
pi_198161364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:18 schreef Vaiana het volgende:

[..]

De vorige keer had je met 7 a 8 weken ook al een hartje zien kloppen toch? Dan snap ik heel goed dat de echo je nog niet direct een zeker gevoel geeft. Ik duim heel hard met je mee dat het goed blijft gaan. :*
Klopt ja.... komt weer allemaal terug zo, ik had het de laatste tijd geprobeerd te verdringen haha
pi_198161441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Klopt ja.... komt weer allemaal terug zo, ik had het de laatste tijd geprobeerd te verdringen haha
Snap ik, het is ook supernaar en inderdaad tegen bijna alle statistiek in. Hopelijk lukt het je om jezelf niet gek te maken ermee, en geeft straks een kloppend hartje toch weer een stukje rust. O+
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:41:39 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198161648
quote:

[..]

:* :* :* ik duim voor een goed verloop!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198162762
quote:

[..]

Het is ook gewoon allemaal lastig en onzeker. Ik ben denk ik pas opgelucht als er tzt een gezonde baby in m'n armen ligt en ik lichamelijk niet in de kreukels lig :') . Maarja, dat duurt nog wel even.
pi_198163446
Kon je maar een paar weken doorspoelen.
Of nog beter dat elke positieve test de garantie geeft dat je 9 maand later een gezonde baby in de armen hebt liggen.
pi_198163546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:18 schreef Elleska het volgende:
Kon je maar een paar weken doorspoelen.
Of nog beter dat elke positieve test de garantie geeft dat je 9 maand later een gezonde baby in de armen hebt liggen.
Dat ja. Of gewoon, in een glazen bol kunnen kijken en zien dat het goed komt. Ook als je aan het wachten bent op dat streepje :*
pi_198163709
Wat jullie allebei zeggen inderdaad!
Ondertussen is t maar gewoon afwachten.... en ik hoop ook dat de andere dames in dit topic hun 2e streep krijgen met baby erachteraan

Voor nu noem ik de echo van volgende week de Verlengde Zwangerschapstest
pi_198163893
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat ja. Of gewoon, in een glazen bol kunnen kijken en zien dat het goed komt. Ook als je aan het wachten bent op dat streepje :*
Ohh ja dat ook. Als ik zou weten dat het binnen nu en een jaar of 2 lukt zou ik helemaal geen stress hebben. Maar je weet niks zeker en dat zorgt voor stress. :{
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 18:41:58 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198166314
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:27 schreef douche-eendje het volgende:
Gewoon dus regelmatig gezelligheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow D-E wat gaaf! O+ Ik ga keihard duimen voor een plakker :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_198168093
D-E O+ wat spannend! De gezelligheid heeft zn vruchten afgeworpen :+ :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198172295
Yeahh d-e ik duim weer mee *O*
  woensdag 24 februari 2021 @ 11:34:17 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198178854
Pffff, wat ben ik me ineens hyperbewust van mijn cyclus zeg. En dit is pas de eerste officiële ronde. Dat wordt nog wat de komende tijd!
pi_198178894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:38 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ohh ja dat ook. Als ik zou weten dat het binnen nu en een jaar of 2 lukt zou ik helemaal geen stress hebben. Maar je weet niks zeker en dat zorgt voor stress. :{
Ja dat vind ik ook het vervelendste van alles, die onzekerheden.
Shine bright like a diamond.
pi_198180671
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef Debsterr het volgende:
Pffff, wat ben ik me ineens hyperbewust van mijn cyclus zeg. En dit is pas de eerste officiële ronde. Dat wordt nog wat de komende tijd!
Welkom in mijn wereld. _O- Ik wil er met alle liefde met je over chatten, appen, wat dan ook want in mijn directe omgeving heb ik maar 2 mensen die weten dat we hiermee bezig zijn en die snappen niks van hoe ik er in sta. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:36 schreef June. het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook het vervelendste van alles, die onzekerheden.
Echt he.Nou is het met een partner ook goed gekomen en daar had ik dezelfde stress over terwijl je daar veel minder invloed op uit kan oefenen (er is geen medische molen om een vent te vinden :') ) dus ik blijf mezelf maar vertellen dat het op de één of andere manier wel goed zal komen.
pi_198212778
Mijn voorzichtige conclusie is dat ik met een week vertraging alsnog een eisprong heb gehad afgelopen week, als ik kijk naar mijn temperatuurverloop. Toevallig zijn we wel vlak voor die geschatte eisprong bezig geweest, dus voor nu schuif ik dan toch echt aan op het wachtbankje denk ik. :+
pi_198215915
Ik schuif ook op het wachtbankje.

Weet nog niet echt hoe lang m’n cyclus is (voor de zwangerschap van Bo 25 dagen, afgelopen maand 31 dagen). Liefst zou ik het van het weekend ook nog een keer gezellig willen maken met (8> Maar hij heeft nachtdiensten. Dus draaien de duimen dat m’n cyclus weer korter is dan afgelopen keer.
pi_198217736
Succes Takkie! Je hebt recent een boel meegemaakt, ik denk aan je
  maandag 1 maart 2021 @ 08:46:39 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198263249
Volgens mijn app nog 2 dagen tot menstruatie. Gezien mijn ontzettende onhandigheid gisteren komt m'n menstruatie er gewoon aan (serieus, wat is dat voor raar bijverschijnsel?!) maar we zullen zien.
pi_198263514
Ik moet eind deze week ongesteld worden, en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat dat gaat gebeuren. Heb alweer alle gebruikelijke klachten en begin sowieso de hoop een beetje te verliezen. Terwijl we pas 7 maanden bezig zijn, dus mag misschien niet klagen. Maar begin toch een beetje te doemdenken.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:50:28 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198264044
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik moet eind deze week ongesteld worden, en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat dat gaat gebeuren. Heb alweer alle gebruikelijke klachten en begin sowieso de hoop een beetje te verliezen. Terwijl we pas 7 maanden bezig zijn, dus mag misschien niet klagen. Maar begin toch een beetje te doemdenken.
Lastig ja, snap dat je na 7 maanden toch wel een beetje sip wordt. Hopelijk heb je gewoon vergelijkbare klachten bij een zwangerschap als bij menstruatie :*.
pi_198265180
Mijn app zegt nu al 3 dagen lang dat ik morgen ongesteld word. :') Ergens doet hij denk ik wel iets met die temperatuurmetingen waardoor hij kan beredeneren dat ik een langere cyclus heb, maar denk dat het niet zo gebouwd is dat hij opeens zegt dat het anderhalve week langer gaat duren.

Ben nu wel blij dat ik de temperatuur bijgehouden heb, nu weet ik hoe het komt dat ik nog niet ongesteld ben (late eisprong) ipv dat ik zou denken dat ik misschien zwanger ben.

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ahh ik snap dat heel goed hoor. ;( Het is voor mij ook wel een beetje herkenbaar, helemaal met veel mensen om me heen waarbij het veel soepeler en sneller ging. Ik sluit me aan bij Debs, hopelijk lijken je zwangerschaps- en menstruatieklachten zo op elkaar dat het toch opeens raak is. :*
Ik weet niet hoe jong/oud je bent, maar ik zou ook proberen je vast te houden aan de statistiek dat binnen het eerste jaar 80% van de vrouwen zwanger is. Misschien dat jij en partner nog iets kunnen doen om dat te helpen, dus bijvoorbeeld allebei geen/minder alcohol drinken, ook buiten de wachtweken om?
pi_198286393
10 maart mijn NOD trouwens, ik probeer geduldig op het wachtbankje te blijven. :') Kan het moeilijk loslaten deze keer, maarjaaa.

D-E, hoe is het onder je steen?

@_Lily_ Als het goed is heb jij deze week een echo toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')