Met 7 weken is er als het goed zit al hartactiviteit te zien. Dan is de kans dat het goed blijft gaan ook wel groterquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Steady.... bijna 6 weken en er gebeurt niks. Geen bloedverlies, geen krampen
Volgende week heb ik de 1e echo met 7 weken
Ik ben daar blij mee maar mijn vorige zwangerschap liep pas bij 9 weken mis. Dus die termijn is voor mij nog heel ver weg.... en toen had ik bij 6 weken ook geen bloedverlies of andere problemen
Dus mijn wachtbankje duurt heel lang.... ben als de dood dat ik weer zo’n miskraam moet ondergaan. Was best wat bloedverlies bij 9 weken
De vorige keer had je met 7 a 8 weken ook al een hartje zien kloppen toch? Dan snap ik heel goed dat de echo je nog niet direct een zeker gevoel geeft. Ik duim heel hard met je mee dat het goed blijft gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Steady.... bijna 6 weken en er gebeurt niks. Geen bloedverlies, geen krampen
Volgende week heb ik de 1e echo met 7 weken
Ik ben daar blij mee maar mijn vorige zwangerschap liep pas bij 9 weken mis. Dus die termijn is voor mij nog heel ver weg.... en toen had ik bij 6 weken ook geen bloedverlies of andere problemen
Dus mijn wachtbankje duurt heel lang.... ben als de dood dat ik weer zo’n miskraam moet ondergaan. Was best wat bloedverlies bij 9 weken
Je hebt gelijk, dat laatste zeg ik ook telkens tegen mezelf.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met 7 weken is er als het goed zit al hartactiviteit te zien. Dan is de kans dat het goed blijft gaan ook wel groter
Klopt ja.... komt weer allemaal terug zo, ik had het de laatste tijd geprobeerd te verdringen hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:18 schreef Vaiana het volgende:
[..]
De vorige keer had je met 7 a 8 weken ook al een hartje zien kloppen toch? Dan snap ik heel goed dat de echo je nog niet direct een zeker gevoel geeft. Ik duim heel hard met je mee dat het goed blijft gaan.
Snap ik, het is ook supernaar en inderdaad tegen bijna alle statistiek in. Hopelijk lukt het je om jezelf niet gek te maken ermee, en geeft straks een kloppend hartje toch weer een stukje rust.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Klopt ja.... komt weer allemaal terug zo, ik had het de laatste tijd geprobeerd te verdringen haha
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Klopt ja.... komt weer allemaal terug zo, ik had het de laatste tijd geprobeerd te verdringen haha
Het is ook gewoon allemaal lastig en onzeker. Ik ben denk ik pas opgelucht als er tzt een gezonde baby in m'n armen ligt en ik lichamelijk niet in de kreukels ligquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat ja. Of gewoon, in een glazen bol kunnen kijken en zien dat het goed komt. Ook als je aan het wachten bent op dat streepjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:18 schreef Elleska het volgende:
Kon je maar een paar weken doorspoelen.
Of nog beter dat elke positieve test de garantie geeft dat je 9 maand later een gezonde baby in de armen hebt liggen.
Ohh ja dat ook. Als ik zou weten dat het binnen nu en een jaar of 2 lukt zou ik helemaal geen stress hebben. Maar je weet niks zeker en dat zorgt voor stress.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ja. Of gewoon, in een glazen bol kunnen kijken en zien dat het goed komt. Ook als je aan het wachten bent op dat streepje
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:27 schreef douche-eendje het volgende:
Gewoon dus regelmatig gezelligheid.Ow D-E wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga keihard duimen voor een plakker
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja dat vind ik ook het vervelendste van alles, die onzekerheden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:38 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ohh ja dat ook. Als ik zou weten dat het binnen nu en een jaar of 2 lukt zou ik helemaal geen stress hebben. Maar je weet niks zeker en dat zorgt voor stress.
Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef Debsterr het volgende:
Pffff, wat ben ik me ineens hyperbewust van mijn cyclus zeg. En dit is pas de eerste officiële ronde. Dat wordt nog wat de komende tijd!
Echt he.Nou is het met een partner ook goed gekomen en daar had ik dezelfde stress over terwijl je daar veel minder invloed op uit kan oefenen (er is geen medische molen om een vent te vindenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:36 schreef June. het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook het vervelendste van alles, die onzekerheden.
Lastig ja, snap dat je na 7 maanden toch wel een beetje sip wordt. Hopelijk heb je gewoon vergelijkbare klachten bij een zwangerschap als bij menstruatiequote:Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik moet eind deze week ongesteld worden, en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat dat gaat gebeuren. Heb alweer alle gebruikelijke klachten en begin sowieso de hoop een beetje te verliezen. Terwijl we pas 7 maanden bezig zijn, dus mag misschien niet klagen. Maar begin toch een beetje te doemdenken.
Ahh ik snap dat heel goed hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik moet eind deze week ongesteld worden, en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat dat gaat gebeuren. Heb alweer alle gebruikelijke klachten en begin sowieso de hoop een beetje te verliezen. Terwijl we pas 7 maanden bezig zijn, dus mag misschien niet klagen. Maar begin toch een beetje te doemdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |