Was er nog iets uitgekomen met de ovulatietest of blijft het gokken deze ronde?quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:34 schreef Vaiana het volgende:
Hmm. Temp stijging zet niet door maar is vandaag juist teruggezakt naar wat standaard mijn temperatuur is in de eerste helft van mijn cyclus.Ik snap echt zo weinig van deze cyclus, ook met die vage testen.
Nouja, misschien nog maar eens een ovulatie test doen en verder kan ik alleen maar afwachten.

Blijft gokken. Ovulatietest was duidelijk negatief, temperatuur blijft schommelen en is nog niet meer dan 0,2 hoger geweest dan in de eerste helft van mijn cyclus (en vandaag weer helemaal teruggezakt). Je zou haast denken dat ik geen eisprong gehad heb.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Was er nog iets uitgekomen met de ovulatietest of blijft het gokken deze ronde?
Ik sluit weer aan op het wachtbankje, NOD is 7 maart.

Om de dag gezellig. Ik weet inmiddels dat ik slijm -> 24/48 uur later positieve ovulatietest heb. En je ovulatie vind zo uit m'n hoofd ook weer 24-48 uur plaats na de lh-piek die je meet met de ovulatietesten. En ook na die periode gaan we gewoon door voor het geval dat.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Nou wij hebben goed ons best gedaan afgelopen wekengeen idee of het op "het goede moment" was, want ik weet niet eens precies wanneer dat is. Ik heb een appje die zegt dat zes dagen voor je eisprong ultiem is, maar ik dacht altijd dat dichter op de eisprong (en met dat gore slijm
) het "beste" is. Wat houden jullie aan?

Dat was de vorige keer ook onze aanpakquote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Om de dag gezellig. Ik weet inmiddels dat ik slijm -> 24/48 uur later positieve ovulatietest heb. En je ovulatie vind zo uit m'n hoofd ook weer 24-48 uur plaats na de lh-piek die je meet met de ovulatietesten. En ook na die periode gaan we gewoon door voor het geval dat.
Tldr : gewoon frequent batsen dus.

Ik lees her en der dat je vanaf zes dagen voor je ovulatie vruchtbaar bent (of begint te worden), denk dat het daardoor komt.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef Rebubbled het volgende:
LDG, zaadcellen leven maar ca. 72 uur, dus 6 dagen voor de eisprong is echt te vroeg. Gek dat die app dat aangeeft.

Ik denk dat het een soort marge is, in het geval dat de eisprong spontaan vroeger is dan normaal. En zaadcellen leven gemiddeld ca 72 uur, maar het kan schijnbaar in uitzonderingsgevallen oplopen tot 4-5 dagen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef Rebubbled het volgende:
LDG, zaadcellen leven maar ca. 72 uur, dus 6 dagen voor de eisprong is echt te vroeg. Gek dat die app dat aangeeft.

Je bent na je eisprong niet meer vruchtbaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook onze aanpaktoen ook geen ovulatietesten gebruikt. Ik heb geen afwijkende of onregelmatige cyclus dus vrij rechttoe rechtaan. Ik voel mn eisprong ook (best wel zelfs
) dus het is weinig gokken. Vroeg me gewoon af wat nou echt het ultieme moment zou moeten zijn

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:27 schreef douche-eendje het volgende:
Gewoon dus regelmatig gezelligheid.Ik duim meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.

Gewoon dus regelmatig gezelligheid.Fijn douche eendje! Kom inderdaad maar gezellig onder de steen, ik zit er ook. Dat is inderdaad de juiste omschrijvingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben heel blij voor je, volgens mij wordt het voor jou ook wel eens tijd

Gewoon dus regelmatig gezelligheid.Hopelijk is het lekker warm en knus en fijn onder je steen en kun je er straks veilig met zijn tweetjes onder vandaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kom me schoorvoetend melden hier.. voelt nog niet helemaal alsof ik hier thuis hoor, maar rammelaars past ook niet echt meer als je geen enkele vorm van anticonceptie meer gebruikt.Once in a while, I just wanna dance and feel good

Gewoon dus regelmatig gezelligheid.Ohhh ik duim mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Als schrijven ze vervolgens ook dat het wetenschappelijk niet is bewezen.quote:Zaadcellen met een Y-chromosoom zwemmen harder dan zaadcellen met een X-chromosoom. Maar ze sterven ook sneller. Gebaseerd daarop bestaat de aanname dat seks vlak vóór de eisprong zaadcellen met een X-chromosoom meer kans moeten hebben omdat ze langer moeten blijven leven. Net ná de eisprong zouden juist de zaadcellen die een jongetje voortbrengen meer kans moeten hebben omdat ze sneller zijn.

Ik doop de steen om naar het positieve wachtbankje in niemandslandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:56 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Fijn douche eendje! Kom inderdaad maar gezellig onder de steen, ik zit er ook. Dat is inderdaad de juiste omschrijving
Ben heel blij voor je, volgens mij wordt het voor jou ook wel eens tijd

Steady.... bijna 6 weken en er gebeurt niks. Geen bloedverlies, geen krampenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doop de steen om naar het positieve wachtbankje in niemandslandhoe gaat het bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |