Want die vierde official weet van alle wisselspelers de naam uit zijn hoofd?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
... Dus? Hij heeft toch ook een naam en een functie?
Moeten scheidsrechters op de hoogte zijn van de naam en functies van de gehele entourage?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
Voetballer? Net als die paar naast hemquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
En Kk Jood wat is dat? Of teringnicht, kale kk lijer?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, simpele ziel ben jij toch ook altijd. Oerwoudgeluiden maken naar een donkere speler is niet discrimineren hoor. Dat is iemand racistisch bejegenen
Ok, dan stoppen we ook met te zeggen dat iemand blond haar heeft, lang is, kaal, etc.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
ok dus jij zegt ook als jij een vrouw ziet (of waarschijnlijk in jouw geval man) niet van he, wat een knappe vrouw maar je gaat haar eerst vragen van. Dag mevrouw. Hoe heet u en wat is uw functie?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar soms is het gewoon even de snelste manier. Net als “die kerel met de blauwe jas”.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo netjes om iemand zijn huidskleur zo nadrukkelijk te benoemen.
Zou jij graag met een donkere huidskleur willen zijn geboren?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef bianconeri het volgende:
Direct uitsluiten van Europees voetbal voor de komende jaren die Turkse ploeg.
Man oh man wat zijn die donkere mensen tegenwoordig toch heetgebakerd zeg. Stel huilebalken.
Als ik als blanke in Afrika zou voetballen en de enige blanke zou zijn op de bank dan kan de 4e man toch ook makkelijk naar mij wijzen als ''de blanke''. Wat kan mij dat nou schelen, is toch een makkelijke identificatie?
En als je huidskleur voor jou zo boeiend is, dan ben je daar toch juist trots op?
Voor mij doen kleuren er niet zo. Maar bij deze Webo blijkbaar wel, dan moet je toch juist trots zijn om die donkere man te zijn?
Schijnbaar kende de 4e man deze beste man niet. En rugnummer is ook niet overduidelijk zichtbaar van voor.
Ik beledig je. Niet op grond van raciale kenmerken overigensquote:
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou jij graag met een donkere huidskleur willen zijn geboren?
Gewoon een vraag.quote:
Volgens mij kan jij niet lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beledig je. Niet op grond van raciale kenmerken overigensDat zou racistisch zijn
Maar jij vind oerwoudgeluiden maken geen racisme dus? Hoe zou je dat omschrijven? Kwajongensgedrag?
Jawel hoor. Je claimt dat racisme niet bestaat. Dus ik hoor graag welke termen je wel gebruikt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet lezen.
Ah, de Vrolijke Anti Racist.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef trein2000 het volgende:
De 4th off wordt vervangen door de VAR.
Klopt het is namelijk discrimineren of beledigen is een betere term. Beledigd voelen nog beter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je claimt dat racisme niet bestaat. Dus ik hoor graag welke termen je wel gebruikt.
Gewoon negeren man.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:10 schreef KingRoland het volgende:
wat een hoop racistische posts
kunnen mods niet harder ingrijpen? man man man
Lijkt me geen feestje nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou jij als Jood geboren willen worden in 1900.
Dat zijn oerwoudgeluiden volgens sommigen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met ' black man ' ?
Wel makkelijk om te zeggen dat donkere mensen die vocaal met apen vergeleken worden snel beledigd te noemen he. Gezien je daar zelf nooit last van hebt gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt het is namelijk discrimineren of beledigen is een betere term. Beledigd voelen nog beter.
Ik word vaak kk Jood genoemd door met name een bepaalde groep. Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Zeker wanneer die laatste groep geweld niet zal schuwen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel makkelijk om te zeggen dat donkere mensen die vocaal met apen vergeleken worden snel beledigd te noemen he. Gezien je daar zelf nooit last van hebt gehad.
Hee een boze witte man, zomaar in het wild.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef bianconeri het volgende:
Direct uitsluiten van Europees voetbal voor de komende jaren die Turkse ploeg.
Man oh man wat zijn die donkere mensen tegenwoordig toch heetgebakerd zeg. Stel huilebalken.
Als ik als blanke in Afrika zou voetballen en de enige blanke zou zijn op de bank dan kan de 4e man toch ook makkelijk naar mij wijzen als ''de blanke''. Wat kan mij dat nou schelen, is toch een makkelijke identificatie?
En als je huidskleur voor jou zo boeiend is, dan ben je daar toch juist trots op?
Voor mij doen kleuren er niet zo. Maar bij deze Webo blijkbaar wel, dan moet je toch juist trots zijn om die donkere man te zijn?
Schijnbaar kende de 4e man deze beste man niet. En rugnummer is ook niet overduidelijk zichtbaar van voor.
Tsja, wat wil je ermee zeggen dan? Prima dat jij je niet beledigd voelt. Genoeg donkere mensen die hun schouders ook ophalen en doorlopen. Genoeg ook niet. Wil niet zeggen dat het dan opeens geen racisme meer is alleen omdat sommige er laconieker mee omgaanquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik word vaak kk Jood genoemd door met name een bepaalde groep. Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Zeker wanneer die laatste groep geweld niet zal schuwen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zeg je nou neger, vuile rascist.
Het is "Mens zonder piemel"!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ok dus jij zegt ook als jij een vrouw ziet (of waarschijnlijk in jouw geval man) niet van he, wat een knappe vrouw maar je gaat haar eerst vragen van. Dag mevrouw. Hoe heet u en wat is uw functie?
Vervolgens zeg je tegen jezelf zo, die Marieke van het secretariaat is toch een lekker wijf.
Hou toch op met dat overdreven WOKE gedoe
Jij snapt het niet, racisme is discrimenerend naar andere groepen of individuen omdat het zwaarder wordt gewogen. Laten we gewoon alles discrimeren of beledigen noemen. Is wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je ermee zeggen dan? Prima dat jij je niet beledigd voelt. Genoeg donkere mensen die hun schouders ook ophalen en doorlopen. Genoeg ook niet. Wil niet zeggen dat het dan opeens geen racisme meer is alleen omdat sommige er laconieker mee omgaan
Gaat alleen maar erger worden de komende jaren. Het hele gebeuren heeft net pas zijn intreden gedaan vanuit de VS. Dus wen er maar aan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Hou toch op met dat overdreven WOKE gedoe
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb oerwoudgeluiden altijd maar een beetje een rare term gevonden.
Juist dit wordt net als McDonald, Burger King, Klote muziek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Gaat alleen maar erger worden de komende jaren. Het hele gebeuren heeft net pas zijn intreden gedaan vanuit de VS. Dus wen er maar aan.
Ja zullen we die Roemeen stenigen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:23 schreef damsco het volgende:
Goede zaak. Racisme moet keihard aangepakt worden.
Zo erg is het toch niet dat je andersgepigmenteerde medemensen niet meer de hele tijd ongestraft kan beledigen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Gaat alleen maar erger worden de komende jaren. Het hele gebeuren heeft net pas zijn intreden gedaan vanuit de VS. Dus wen er maar aan.
Omdat ik niet mee ga in de claim dat racisme niet zou bestaan? Okequote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
User @:Fok-it zit echt gruwelijk hard op de Black Lives Matter-bandwagon.
Precies, het probleem is hier dat men een woord hoort zonder de betreffende connotatie van het woord in de betreffende taal daarbij te betrekken. Daarnaast heeft Roemeens verbuigingen waardoor een woord wat anders kan betekenen dan in het Spaans of Engels.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:48 schreef Montagui het volgende:
Negru is roemeens voor zwart, Niks mis mee.
Maar als je geen roemeens kent, tja....
Dusssss, als je iemand die je niet kent wil aanwijzen dan wijs je die persoon aan op "een" uiterlijk kenmerk, in dit geval zwart.
Nee, hij voelt zich beledigd. Blijkbaar schaamt hij zich voor zijn huidskleur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet dat je andersgepigmenteerde medemensen niet meer de hele tijd ongestraft kan beledigen?
Gewoon een beetje netjes en lief doen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich beledigd. Blijkbaar schaamt hij zich voor zijn huidskleur.
Het is niet die scheids zegt geef die kerel rood want hij is zwart.
Iedereen wordt weleens beledigd maar zodra het om een donker persoon gaat is het ineens ontzettend problematisch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet dat je andersgepigmenteerde medemensen niet meer de hele tijd ongestraft kan beledigen?
Het ligt dan ook nogal gevoelig hèquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Iedereen wordt weleens beledigd maar zodra het om een donker persoon gaat is het ineens ontzettend problematisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |