SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik zit net aan de koffie...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Oké, alcohol it is. Mijn dochter heeft hier wat flessen witte wijn laten staan.
Kijk.... dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Oké, alcohol it is. Mijn dochter heeft hier wat flessen witte wijn laten staan.
Ik neem ook nog n koffiequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Een heel rijtje zakkers op rij, die zich weliswaar in de Top 100 handhaven. Straks ook nog een nummer dat de Top 100 in stijgt én een nieuwe binnenkomer uit de 60s...
Hierna gaan we in noordelijke richting, maar ik kan het land helaas niet noemen. Dat zou te veel weggeven
Onze espresso machine heeft het gisteren begeven.quote:
Proost! Ik heb ook een biertje (of 2/3) genomen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Proost op je verjaardag Melting. Ik proost met een glas biologisch Pinot Gringio.
Waar het biologische op slaat weet ik nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze espresso machine heeft het gisteren begeven.
Zit daardoor nu aan de filterkoffie. Dat is weer even wennen.
Maar donderdag komt de nieuwe espresso volautomaat...
De honden van het maison hebben tegen de druivenranken gepist...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Proost op je verjaardag Melting. Ik proost met een glas biologisch Pinot Gringio.
Waar het biologische op slaat weet ik nog niet.
Hoezo is het op?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog even door ook. Wou even hele warme doucht nemen, blijkbaar geen heet water meer. nu dus even opwarmen
De hartjes slaan op het land trouwens. Niet zozeer op de zangeres. Ik vind Björk nog steeds zeer ongemakkelijk om naar te luisteren.quote:
Zonder zo'n apparaat kun je niet meer hèquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze espresso machine heeft het gisteren begeven.
Zit daardoor nu aan de filterkoffie. Dat is weer even wennen.
Maar donderdag komt de nieuwe espresso volautomaat...
Boiler enzo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Melting het volgende:
Ik luister nog even door ook. Wou even hele warme doucht nemen, blijkbaar geen heet water meer. nu dus even opwarmen
Ja, zoiets zal het wel zijn. Of het zijn druiven die op een onmogelijke plek nog wisten te groeien of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De honden van het maison hebben tegen de druivenranken gepist...
Nee, gisteren was al niet mijn beste dag en toen mw. MM meldde dat de koffie machine kaduuk was, had ik het wel even gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Zonder zo'n apparaat kun je niet meer hè
En als je dan dubbel zoveel koffie in de filter doet. Werkt dat niet?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gisteren was al niet mijn beste dag en toen mw. MM meldde dat de koffie machine kaduuk was, had ik het wel even gehad.
Na het malen kwam er geen koffie meer uit het apparaat, alleen een soort vloeibare koffieprut aan de binnenkant produceerde 'ie...
Dat doet me denken aan vroeger bij mijn ouders thuis. Daar kon de boiler ook leeg zijn. We hadden hele doucheroosters en als iemand dan te lang onder de douche stond, werd degene die daarna mocht helemaal zenuwachtig.quote:
horror !!!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gisteren was al niet mijn beste dag en toen mw. MM meldde dat de koffie machine kaduuk was, had ik het wel even gehad.
Na het malen kwam er geen koffie meer uit het apparaat, alleen een soort vloeibare koffieprut aan de binnenkant produceerde 'ie...
Als je dat goed vind, is het toch goed?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
De BPM van dit nummer volgens Mixxx is: 111.11
(kan haast geen toeval zijn)
#TeamThee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben sinds Corona veel meer thee gaan drinken. Vraag me niet waarom eigenlijk. Maar ik heb de thee weer herontdekt.
Speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
De BPM van dit nummer volgens Mixxx is: 111.11
(kan haast geen toeval zijn)
Ik dronk jarenlang geen thee, maar de laatste jaren weleens. Vooral als het fris in huis is. Dan heb ik wel eens zin in wat warms (en wat anders dan altijd maar koffie)quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben sinds Corona veel meer thee gaan drinken. Vraag me niet waarom eigenlijk. Maar ik heb de thee weer herontdekt.
Echte koffie is wel lekkerder hoor, maar ook pleuris duur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat goed vind, is het toch goed?
die senseo pads ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echte koffie is wel lekkerder hoor, maar ook pleuris duur.
Gewoon doen hoor. Mijn huisbaas was supereigenwijs op dat punt en eindigde wel in een rolstoel met een half been.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Zo teen maar wel weer even opnieuw inpakken met fusidinezuur zalf. Gelul zeg voor zo'n wondje alje je diabetes hebt. Stelt niks voor maar "moet" van de dokter.
Doe ik ook wel, maar het voelt zo suf. 2 of 3 keer per dag.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Op dinsdag 8 december 2020 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Zo teen maar wel weer even opnieuw inpakken met fusidinezuur zalf. Gelul zeg voor zo'n wondje alje je diabetes hebt. Stelt niks voor maar "moet" van de dokter.
Gewoon doen hoor. Mijn huisbaas was supereigenwijs op dat punt en eindigde wel in een rolstoe
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar het voelt zo suf. 2 of 3 keer per dag.
Hey bozert ik doe het ook wel braaf.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]het wordt niet voor niets voorgeschreven
ik keek strengquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hey bozert ik doe het ook wel braaf.
In een espresso machine zit geen filter, die maalt ter plekke verse koffiebonen...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
En als je dan dubbel zoveel koffie in de filter doet. Werkt dat niet?
Gelukkig weet je niet zo veel van de rest van mijn medicatie danquote:
Maar als je in je gewone koffieapparaat dubbele portie doet dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een espresso machine zit geen filter, die maalt ter plekke verse koffiebonen...
Dit had ik dan weer niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
092 (NEW)The Everly Brothers - Let It Be Me [1960]
wellicht is dat ook beterquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig weet je niet zo veel van de rest van mijn medicatie dan
Nee, die komt nog lang niet....quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van je verwacht.
Is dit de hoogste nieuwe binnenkomer?
Ah.... Danny Vera op 1.quote:
Dan is je koffie sterker.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als je in je gewone koffieapparaat dubbele portie doet dan?
Geeft niks, op je verjaardag mag je alles...quote:Ik heb er geen verstand van, dus ik lul ook maar wat.
En ik maar denken dat espresso gewoon hele sterke koffie was.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is je koffie sterker.
Ik heb normaal gesproken alleen geen gewoon koffieapparaat, nu tijdelijk wel eentje geleend van de buren...
[..]
Geeft niks, op je verjaardag mag je alles...
Die verrassing zit er niet inquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... Danny Vera op 1.
Wat een verrassing.
Nee, espresso is iets anders dan 'gewone' koffie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat espresso gewoon hele sterke koffie was.
Dat is dus niet zo?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, espresso is iets anders dan 'gewone' koffie.
Andere koffie, andere druk, alles is anders.
Deze machine wordt het. Het oude, gesneuvelde model is niet meer leverbaar...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
De cappuccino is voor mw. MM, dat is niet mijn ding...
Engels voor 'knaagdierenleeftijd'...quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk is "beverage" best een raar woord
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Engels voor 'knaagdierenleeftijd'...
Is dat die leuke buuf?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
Buuf had gelukkig alleen meer last van haar astma. Maar toch wel eng dat ze nu echt naar de longarts moest. Dat vermeiden ze nu ook waar kan.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Winst voor The Beatles:
090 (118)The Beatles - Yesterday [1965]
Fijn voor haar dat ze daar terecht konquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
Buuf had gelukkig alleen meer last van haar astma. Maar toch wel eng dat ze nu echt naar de longarts moest. Dat vermeiden ze nu ook waar kan.
Nee, maar directe buuf, dus die moet je te vriend houden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat die leuke buuf?
Anders even extra voor zorgen.
19 - Paul Hardcastle...quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
De man heeft een paar mooie liedjes over oorlog gemaakt. Dit is er eentje van.
089 (063)Billy Joel - Goodnight Saigon [1982]
Hierna: een nummer dat in de vorige lijst ook één plaats boven dit nummer stond. Ze blijven dus bij elkaar staan...
Going Underground - The Jam...quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ook zomaar gekund. Maar je voelt goed aan dat het ook met oorlog heeft te maken...
Bruce Spingstier - War?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ook zomaar gekund. Maar je voelt goed aan dat het ook met oorlog heeft te maken...
Indrukwekkende film.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
088 (062)John Williams / Itzhak Perlman - Theme From Schindler's List [1993]
Typisch zo'n liedje waarvan ik zeg: had er best in mogen staanquote:
André van Duin - Willempie?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had een nummer in mijn hoofd, niet deze, maar kon niet op de titel en artiest komen.... irritant.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
With their bombs and their guns....
wat een dwingelandquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk zou dit de ideale slotsong voor de show zijn, maar de volgende plaat dringt zichzelf op. Ik moet en zal doorgaan
Is je boiler opgewarmdquote:
Dit had toch de start van je volgende show moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef DJ11 het volgende:
De combinatie Queen-Keane komt meerdere keren voor in de lijst, ontdekte ik na het samenstellen. Puur toeval. Keane staat vooral met albumtracks en B-kanten in de lijst. Dit pareltje, van hun album Strangeland, is geen uitzondering. Destijds #5 in mijn jaarlijst, maar nu hoogst genoteerde plaat uit 2012.
085 (146)Keane - The Starting Line [2012]
Had gekund, maar de eerstvolgende track is daar veel geschikter voor. Ironisch genoeg heeft die dan weer het woord "last" in de titel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit had toch de start van je volgende show moeten zijn.
Helaas niet. Ik werk thuis vandaag.quote:
Ja, ik snap je.quote:Op woensdag 9 december 2020 06:57 schreef livelink het volgende:
Ik had gisteren bij de persco stiekem gehoopt op een langere kerstvakantie voor de scholen. Puur om egoïstische redenen. Even geen schoolstress![]()
Maar helaas.....
Ik ga er vanuit dat het ook niet meer zal gebeuren, dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik snap je.
En ik begrijp ook niet waarom ze dat niet aangekondigd hebben. Dan had iedereen ruim de tijd gehad om zich er op voor te kunnen bereiden.
Als ze dat over 2 weken aankondigen, dan is het weer stress voor iedereen (vooral voor ouders met kleine kinderen).
Rutten & co hebben ons dit jaar al vaker verrast.quote:Op woensdag 9 december 2020 07:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het ook niet meer zal gebeuren, dan.
Een verdere algemene lockdown kan je krijgen!quote:Op woensdag 9 december 2020 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Rutten & co hebben ons dit jaar al vaker verrast.
En bedankt.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verdere algemene lockdown kan je krijgen!
Goedemorgen...![]()
Goedemorgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:53 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik reken nergens meer op, ik zie wel wat er met de kerst gaat gebeuren
Ik heb 5 dagen huisarrest gekregen, een chocoladeletter en 'n omdenk kalenderquote:Op woensdag 9 december 2020 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Maar had de goedheiligman ook wel iets in jouw schoentje gedaan?
Of kreeg je toen ook al de spreekwoordelijke kat in de zak?
Denk dan eens om.:Pquote:Op woensdag 9 december 2020 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 5 dagen huisarrest gekregen, een chocoladeletter en 'n omdenk kalender
Ook op afstand kun je met andere mensen bezig zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dan eens om.:P
Je mag 5 dagen aan jezelf besteden in plaats van met anderen bezig te zijn.
En je kan de chocoladeletter helemaal zelf opeten zonder te hoeven delen.
Die is einde van de dag wel bijna af dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ook op afstand kun je met andere mensen bezig zijn
Chocoladelatter is al op, helemaal alleen opgegeten![]()
en ik ga vandaag maar weer een trui maken, dit keer voor de oudste kabouter
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is einde van de dag wel bijna af dan.
Wat is het ontwerp deze keer? Minions, Smurfen?
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft er al n jurkje van maar ik heb stof over en ze wil er nog graag een trui van
komt wel goed, dank jequote:
Wat een leuk stofjequote:Op woensdag 9 december 2020 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft er al n jurkje van maar ik heb stof over en ze wil er nog graag een trui van
Had de kabouter zelf uitgezochtquote:
Ondertussen ook nog aan het uitzoeken wat n foutmelding op mijn desktop is... #nietallestegelijkquote:
Dat is een melding dat iets niet goed is.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ondertussen ook nog aan het uitzoeken wat n foutmelding op mijn desktop is... #nietallestegelijk
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is zojuist in z’n pyamabroek, oh nee, joggingbroek naar de supermarkt vertrokken. Ik heb ‘m even gevraagd of hij z’n badslippers niet ook nog aan wilde doen
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is een melding dat iets niet goed is.
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is zojuist in z’n pyamabroek, oh nee, joggingbroek naar de supermarkt vertrokken. Ik heb ‘m even gevraagd of hij z’n badslippers niet ook nog aan wilde doen
scherpquote:Op woensdag 9 december 2020 13:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is een melding dat iets niet goed is.
Wat voor geur is het?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een geurkaars gekocht, haha.
Misschien dat het een heel klein beetje helpt. Niet dat het hier stinkt hoor, maar het is allemaal zo suf nu als vrijgezel. Het zal wel niets doen, maar de 2 en een halve euro is een poging waard.
Eens even zoeken. Verpakking al weggemikt. Maar wel aangenaam.quote:
Kerstboom kopen en de verstijfde vogeltjes er in hangen.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:19 schreef Melting het volgende:
@:Raf:
Geurkaarsen, wierook, kaarsen, luchtverfrissers (Ambipur e.d.), zijn erg slecht voor de luchtwegen van papegaaien en parkieten. Kleine hoeveelheden zijn al gevaarlijk voor deze kleine dieren. Spray nooit parfum of haarlak in de buurt van de vogel. Sigarettenrook is voor vogels zeer giftig, maar ook nicotinehanden kunnen dodelijk zijn! Als de vogel wordt geaaid, komt dit op de veren en tijdens het poetsen van het verenkleed krijgt de vogel dit vervolgens binnen.
Ik doe wel voorzichtig hoor. ook bepaalde antiaanbak pannen zijn slecht.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:19 schreef Melting het volgende:
@:Raf:
Geurkaarsen, wierook, kaarsen, luchtverfrissers (Ambipur e.d.), zijn erg slecht voor de luchtwegen van papegaaien en parkieten. Kleine hoeveelheden zijn al gevaarlijk voor deze kleine dieren. Spray nooit parfum of haarlak in de buurt van de vogel. Sigarettenrook is voor vogels zeer giftig, maar ook nicotinehanden kunnen dodelijk zijn! Als de vogel wordt geaaid, komt dit op de veren en tijdens het poetsen van het verenkleed krijgt de vogel dit vervolgens binnen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kerstboom kopen en de verstijfde vogeltjes er in hangen.
Toch nog wat sfeer in huis...
Ik wil het niet missen, maar ik voel me vandaag beroerd, dus ik ga straks vroeg mijn bed inquote:Op woensdag 9 december 2020 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Is het vanavond een geschikte avond voor Het Goede Doel live?
Ow, da's minder.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wil het niet missen, maar ik voel me vandaag beroerd, dus ik ga straks vroeg mijn bed in
Zeker wel. Maar je mag ook wachten tot DDM er wel bij kan zijn. Dat is wel zo solidair natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2020 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Als er gegadigden zijn mag het, maar ik ga zo meteen Ajax kijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo eerst maar eens slapen. Vrijdag een optie? Maar als je nu genoeg luisteraars hebt dan moet je het gewoon vandaag doen hoor, dan luister ik wel een keer de herhaling ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, da's minder.
Is luisteren vanuit bed een optie?
Ik ga even bedenken of ik iets anders ga draaien dan of helemaal niets.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar je mag ook wachten tot DDM er wel bij kan zijn. Dat is wel zo solidair natuurlijk
Vrijdag draait 11, dus dat is geen optie...quote:Op woensdag 9 december 2020 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst maar eens slapen. Vrijdag een optie? Maar als je nu genoeg luisteraars hebt dan moet je het gewoon vandaag doen hoor, dan luister ik wel een keer de herhaling ofzo.
Je mag ook morgen als je zin hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijdag draait 11, dus dat is geen optie...
Nee, ik wil en ga nu...quote:Op woensdag 9 december 2020 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag ook morgen als je zin hebt.
Ingetuned.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik wil en ga nu...
MadMaster plays Grooveyard - Mary Go Wild! (Ron van Den Beuken Mix)
Goedenavond!quote:
Zo hard moeten werken?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond!
Het is even wat anders dan Het Goede Doel, maar ik had na 3 dagen zwoegen even zin om iets te doen met muziek...
Ach, wat is hard...quote:
Het kan altijd beter, maar soms is goed goed genoeg...quote:Op woensdag 9 december 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Ah, dat is fijn dat het in ieder geval wel zinvol was.
Ik werk wel lange dagen, maar mijn concentratie is niet helemaal optimaal. Dus het zou wel een stuk efficiënter en zo kunnen.
Ik ga het morgen wel zien.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb tot nog toe alle online feestvieringen links laten liggen. Had wel een mooi excuus ook dat we telefonisch bereikbaar moesten blijven (was telkens tussen 16.00 en 17.00) en ik heb geen zin om de meeting de hele tijd te moeten verlaten voor telefoon. En in geval van pubquizzen en online pictionary zag ik dat ook niet zo zitten.
Fysiek bij elkaar komen?quote:Ik voel me gewoon ook niet zo feestvierderig op dit moment. Kerst proberen we met het werk toch fysiek bij elkaar te komen, begreep ik. Dat zou voor mij wel reden zijn om toch proberen te gaan.
Ja, bij ons is het tot nog toe ook taboe geweest en het is ook niet zeker of het gaat lukken, maar ze wilden toch kijken of er iets mogelijk was met voldoende afstand en zo. Na de persco van gisteren verwacht ik van niet trouwens.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het morgen wel zien.
Eerst een speech van wat hotemetoten en dan de pubquiz...
[..]
Fysiek bij elkaar komen?
Dat is bij ons simpelweg verboden...
Bij ons is al 4 of 5 keer zoiets afgesproken, maar werd het last minute weer gecanceld.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij ons is het tot nog toe ook taboe geweest en het is ook niet zeker of het gaat lukken, maar ze wilden toch kijken of er iets mogelijk was met voldoende afstand en zo. Na de persco van gisteren verwacht ik van niet trouwens.
Beetje hoempa hoempa apres ski, maar het is weer wat anders...quote:Op woensdag 9 december 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt wel als een grappige remix.
Yep, game over.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Voetbal zal inmiddels wel afgelopen zijn, denk ik?
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, game over.
Letterlijk en figuurlijk...
Ik ook, maar het is het allemaal net niet tegen de grote jongens...quote:Op woensdag 9 december 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Oh, ik had Ajax nog wel een kansje toegedicht eigenlijk.
Behoorlijk moe maar ik slaap de anderhalve week ook erg slecht.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond brother52.
Hoe is het?
Begrijpelijk wel dat je slecht slaapt.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Behoorlijk moe maar ik slaap de anderhalve week ook erg slecht.
Ik kan me hier geen Coldplay bij voorstellen. Hebben ze er een gelikt nummer van gemaakt?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Kraftwerk - Computer World
Ooit gejat door Coldplay...
Oeps, het was niet Computer World, maar Computer Love van Kraftwerk...quote:Op woensdag 9 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me hier geen Coldplay bij voorstellen. Hebben ze er een gelikt nummer van gemaakt?
Ja, lekker zo'n half rotte, bittere moet er wel tussen zitten...quote:Op woensdag 9 december 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisteren mandarijntjes gekocht en bereid me bij elk mandarijntje voor op een vieze. Maar tot nog toe zijn ze allemaal lekker![]()
Daar klopt iets niet hoor. Een mandarijntje eten moet toch een soort loterij zijn.
Als die er niet tussen zitten, gewoon een weekje laten liggen, dan komen ze vanzelf.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lekker zo'n half rotte, bittere moet er wel tussen zitten...
Ze gaan hard. Dat gaat niet lukken dit keer.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die er niet tussen zitten, gewoon een weekje laten liggen, dan komen ze vanzelf.
Ja, gaat inmiddels wel echt beter. Heb vanavond ook heel pittig gegeten. Dat hielp ook wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even die ziektekiemen losweken.
Of gaat het inmiddels al weer wat beter?
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat inmiddels wel echt beter. Heb vanavond ook heel pittig gegeten. Dat hielp ook wel.
Bouw rustig af...quote:Op woensdag 9 december 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, ik was net van plan om langzaam af te bouwen...
Die mede die ik onlangs had was ook mierzoet, dus ik denk het wel...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
Mad, hou je van hele zoete drank? Zeg maar >200 gram suiker per liter zoet?
Check. Ik ga een nieuwe blend maken met batch 2 van de mede, evt van de rest van batch 1.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mede die ik onlangs had was ook mierzoet, dus ik denk het wel...
Klinkt goed.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check. Ik ga een nieuwe blend maken met batch 2 van de mede, evt van de rest van batch 1.
Teven een bijenfarm gevonden op 200 meter van mijn huis en daar een kilo honing gekocht om te testen. Zou leuk zijn om volgend jaar frambozenboesemhoning met wilde framboos uit dezelfde locatie te mixen
Ja hoor. En bij jullie? Zijn er wat versoepelingen met Kerst mogelijk in Noorwegen? Geen idee hoe het daar gaat eigenlijk qua covidquote:
Hij raakte afgeleid. Sterrenstof was op de televisie en dat vond hij uiteindelijk toch leuker.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij raakte afgeleid. Sterrenstof was op de televisie en dat vond hij uiteindelijk toch leuker.
Dingen gaan hun gang.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. En bij jullie? Zijn er wat versoepelingen met Kerst mogelijk in Noorwegen? Geen idee hoe het daar gaat eigenlijk qua covid
Kerstbierquote:Op woensdag 9 december 2020 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen gaan hun gang.
Dit jaar ‘vier’ ik kerst alleen, kinderen zijn bij hun moeder, stiefzoon bij zijn vader en vriendin aan het werk... denk dat ik maar ga brouwen ofzo
In de regio waar ik woon gaat het prima, een van de zeer weinige plekken die volgens de EU groen is zelfs. Maar ja, regel mbt aantal mensen bij elkaar zijn er en die gelden ook met kerst.
Kerstbier is het best als het even gestaan heeftquote:
Ik vind het niet erg om in januari/februari de Kerst nog eventjes dunnetjes over te doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerstbier is het best als het even gestaan heeft
Hier zeggen ze vaak dat kerstbier het best smaakt met pasen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om in januari/februari de Kerst nog eventjes dunnetjes over te doen.
quote:20:21 : Grooveyard - Mary Go Wild! (Ron van Den Beuken Mix)
20:24 : Energy 52 (Harald Blüchel & Paul Schmitz-Moormann) - Café Del Mar (Universal State Of Mind Remix)
20:29 : Push - Universal Nation (Oliver Lieb remix)
20:35 : Het Goede Doel - België
20:40 : Driftwood - Freeloader (Lasgo Remix)
20:46 : CLS - Perpetual Motion Remix
20:51 : Lady Gaga - Bad Romance (Oliver Twist Remix)
20:56 : Showtek & Justin Prime - Cannonball (Carnage & Victor Niglio Festival Trap Remiix)
20:59 : Rank 1 - Such is life(featuring Shanokee)(Extended Version)
21:06 : U2 - New Year's Dub (Ferry Corsten Less Vocal Extended Dub)
21:13 : Anne Clark - Our Darkness
21:17 : Moby - Everytime You Touch Me (Mijk Van Dijk's Microglobe Mix)
21:20 : Kraftwerk - Computer World
21:24 : Prodigy - Out Of Space (Celestial Bodies Mix)
21:27 : Prodigy - Everybody In The Place (Fairground Remix)
21:30 : Marco V vs. Faithless - Godd is a DJ (XDR Religious Reconstruction)
21:37 : Yves Deruyter - Calling Earth (2002 Mix)
21:42 : Max Force - Bring That Bass Home (Original Mix)
21:45 : Moby - Feeling So Real
21:49 : Underworld - Born Slippy Nuxx (Paul Oakenfold Mix)
21:55 : Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Silver Surfers Rmx)
22:00 : Commander Tom - Are Am Eye (Original Mix)
22:06 : Donna Summer - I Feel Love (2003 Bootleg Mix)
22:15 : Moby - Next Is The E (I Feel It)
Lekkere afsluiter wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MadMaster plays Moby - Next Is The E (I Feel It)
Geldt voor jou ook he!quote:Op woensdag 9 december 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Slaap goed, rustig, beter en morgen rustig aan!
quote:
Goedemorgen.quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 10 december 2020 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Wat ben je vroeg, aRd?
Veel speelplezier dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb vandaag en morgen vrij van werk.
En er is een (video)spel uitgekomen waar ik al lange tijd naar uit kijk en het laatste gedeelte van de download is nu bezig.
Grappig. Vroeg opstaan omdat je vrij bentquote:Op donderdag 10 december 2020 06:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb vandaag en morgen vrij van werk.
En er is een (video)spel uitgekomen waar ik al lange tijd naar uit kijk en het laatste gedeelte van de download is nu bezig.
Goedemorgen Melting. Ben je klaar voor weer een dag?quote:Op donderdag 10 december 2020 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Wat ben je vroeg, aRd?
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben je klaar voor weer een dag?
Was niet van plan om in zombie-modus te gaan. Maar zal er op letten dat ik ook nog wat beweging in plan vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Vroeg opstaan omdat je vrij bent![]()
Veel plezier met je spel. Vergeet niet tussendoor te eten en drinken.
Dat is een lekkere gedachte. Ik moet hierna nog een dag.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Maar ik sleep me erdoor met de gedachten dat het de laatste dag van de week is.
Ik hoop maar dat de werkdruk meevalt, nu je collega vrij heeft?quote:Op donderdag 10 december 2020 06:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een lekkere gedachte. Ik moet hierna nog een dag.
Ja, de werkdruk valt op zich wel mee. Het is meer dat ik echt gewoon niet van dat kamertje af kan. En dat ik me dit jaar gerealiseerd heb hoe kort 30 minuten pauze echt is.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de werkdruk meevalt, nu je collega vrij heeft?
Je gaat tussendoor toch ook wel af en toe thee halen of even de benen strekken, hoop ik?quote:Op donderdag 10 december 2020 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de werkdruk valt op zich wel mee. Het is meer dat ik echt gewoon niet van dat kamertje af kan. En dat ik me dit jaar gerealiseerd heb hoe kort 30 minuten pauze echt is.
Nee, dat kan dus niet, helaas.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat tussendoor toch ook wel af en toe thee halen of even de benen strekken, hoop ik?
Denk wel aan jezelf hè?
quote:Op donderdag 10 december 2020 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet, helaas.
quote:Op donderdag 10 december 2020 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet, helaas.
Nog maar ongeveer 17 miljoen te gaan...quote:Ongeveer twee miljoen Nederlanders zijn op dit moment beschermd tegen het coronavirus, omdat zij al eerder besmet zijn geweest.
Dus als je het gehad hebt, kun je het niet meer krijgen?quote:Op donderdag 10 december 2020 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Even positief nieuws:
[..]
Nog maar ongeveer 17 miljoen te gaan...
Het heeft gewoon allemaal te maken met dat klote thuiswerken. Maar het heeft wel dingen kapotgemaakt bij mij, Ik merk dat ik steeds meer afstand neem met betrekking tot mijn werk. Klanten helpen en zo vind ik nog steeds leuk en prima, maar mijn betrokkenheid bij mijn werkgever en collega's wordt met de dag minder.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben inmiddels wel benieuwd uit naam van wie jij dwangarbeid verricht en wat voor wurgcontract je hebt.
Wat je beschrijft kan/mag gewoon niet...
Goedemorgen, ik kan niet wachten op onze nieuwe koffiemachine, ben dat slootwater meer dan zat...![]()
![]()
Je bent dan iets van 3 maand immuun geloof ik. Daarna kan je het inderdaad weer krijgen maar dat schijnt zeldzaam te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als je het gehad hebt, kun je het niet meer krijgen?
Ik dacht dat dat wel kon namelijk.
Dat weten ze nog niet helemaal zeker, maar je bent in ieder geval wel een tijd niet meer bevattelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles kan, maar de kans is een stuk kleiner.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar het kan/mag niet zo zijn dat je de hele dag aan je werkplek gekluisterd bent.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft gewoon allemaal te maken met dat klote thuiswerken. Maar het heeft wel dingen kapotgemaakt bij mij, Ik merk dat ik steeds meer afstand neem met betrekking tot mijn werk. Klanten helpen en zo vind ik nog steeds leuk en prima, maar mijn betrokkenheid bij mijn werkgever en collega's wordt met de dag minder.
Ik red me wel, er zijn ergere dingen in de wereld...quote:Succes met je filterkoffie nog een dagje!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
straks even op de fiets naar het testen toe, even lekker naar buiten
Die onder de vloer ligt, gaat op den duur stinken, denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:29 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, 1 persoon onder de vloer gehad en in totaal 3 erboven. Schijnt hier ergens in de flat wat te lekken en dat wouden ze voor kerst uitzoeken, maar was niet hier gelukkig
Hij is ook weer boven de vloer gekomen gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Die onder de vloer ligt, gaat op den duur stinken, denk ik.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is ook weer boven de vloer gekomen gelukkig.
Ik verwacht het morgen te horen, vandaag gaan Merel en haar man ook testenquote:Op donderdag 10 december 2020 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wanneer krijg je dan de uitslag?
Grote kans dat je het vandaag al hebt. Kreeg beide keren de uitslag de zelfde dag al.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik verwacht het morgen te horen, vandaag gaan Merel en haar man ook testen
Ze gaan me bellen en ik ben toch thuisquote:Op donderdag 10 december 2020 08:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Grote kans dat je het vandaa al hebt. Kreeg bijde keren de uitslag de zelfde dag al.
Maar ook niet-risicogroepen kunnen er heel erg ziek van wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet helemaal zeker, maar je bent in ieder geval wel een tijd niet meer bevattelijk.
Als de zorg het aan zou kunnen, zou ik denk ik wel voorstander zijn van een versoepeling van de regels, waarbij iedereen dan wel heel erg gedwongen zou worden om rekening te houden met de risicogroepen of zoiets.
Ik via de telefoon, anders moet ik de hele tijd mijn mail checkenquote:Op donderdag 10 december 2020 08:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg de uitslag online. Niet per telefoon.
Dat dusquote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar ook niet-risicogroepen kunnen er heel erg ziek van worden
Klopt, de wereld stort niet in, maar er zijn klachten geweest in de afgelopen maanden op momenten dat we even niet bereikbaar waren. Laat ik het zo zeggen: onze klanten zijn niet de meest makkelijke mensen en klagen nogal snel en makkelijk. En ook een klacht is niet het eind van de wereld, maar wel iets waar ik me veel van aan trek. En waar ons management ook altijd van in een kramp schiet. En het gevoel dat ik me telkens moet gaan verantwoorden heb ik ook geen zin meer in.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar het kan/mag niet zo zijn dat je de hele dag aan je werkplek gekluisterd bent.
En dat de wereld instort als je dat niet doet, geloof ik niet...
[..]
Positief blijven.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef just me het volgende:
Test is achter de rug, viel erg mee. In de brief die ik heb meegekregen staat dat als ik een negatieve uitslag krijg ik toch nog in quarantaine moet blijven omdat ik nauw contact heb gehad met iemand met Corona. Nauw contact is meer dan 15 minuten binnen 1,5 meter. Dan zou ik tot 15 december binnen moeten blijven![]()
Als het zo is dan is het niet anders, eerst maar de uitslag afwachten.
Ik doe mijn bestquote:
Dat is bijna lunch.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Eerst maar even ontbijten, dat moet nog gebeuren![]()
Ja dan noemen we het gewoon brunchquote:
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd leuk om verse kurkuma in het eten te verwerken, knalgele vingers
Omdat het zo ontzettend lekker is. Als ik het in de thee doe, dan schil ik het niet, maar voor in het eten welquote:
Oh, dat had ik eerder niet zo begrepen. Mag Merel wel uit quarantaine als ze negatief test? Of was zij ook in te nauw contact.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef just me het volgende:
Test is achter de rug, viel erg mee. In de brief die ik heb meegekregen staat dat als ik een negatieve uitslag krijg ik toch nog in quarantaine moet blijven omdat ik nauw contact heb gehad met iemand met Corona. Nauw contact is meer dan 15 minuten binnen 1,5 meter. Dan zou ik tot 15 december binnen moeten blijven![]()
Als het zo is dan is het niet anders, eerst maar de uitslag afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |