Ik vind met verplichte, bewaakte hotelquarantaine voor reizigers eigenlijk niets mis, zolang dit virus nog heerst. Dat betekent niet gelijk dat ze met machinegeweren op de gang hoeven te staan natuurlijk. En over de hoogte van boetes valt ook te discussiëren. Belangrijkste is dat je op die kamer blijft en niemand aansteekt. Je weet ook van te voren dat dit van je wordt gevraagd, dus je hebt de keuze of je dan wel of niet wil reizen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar situaties zoals in Taiwan en China zijn het andere uiterste. Er moet toch wel een middenweg zijn. Zorg dat mensen tijdens hun quarantain niet naar buiten hoeven, dat ze zich ondersteund voelen.
Ik snap best dat in landen waar je boetes van een paar duizend euro kan krijgen thuis blijft als de overheid dat zegt, maar daar is Nederland nooit naar geweest.
is niet gebeurd......dus nog steeds vrijheid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kan ook zomaar weer verkeerd gaan.
Grens open, paar coronalijers naar binnen en het feest begint weerquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kan ook zomaar weer verkeerd gaan.
Vrees dat dit nog jaren gaat duren eerlijk gezegd. Gewoon een onderbuikgevoel. Misschien werken die vaccins niet eens zo goed als gedacht of slaat het totaal niet aan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ook niet uit van volgende maand, maar wel van mei/juni. In combinatie met de zomer die dan aanbreekt hoop ik dat dit gezeik dan de wereld uit gaat. Lekker nog een half jaar dit gedoe voor de boeg.
je mag niet zomaar ff naar binnen.....dat is het hem nu juistquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Grens open, paar coronalijers naar binnen en het feest begint weer
Hele kwetsbare oplossing dat
Een pandemie, als land onder controle hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is niet gebeurd......dus nog steeds vrijheid.
dat heb je als je het virus echt onder controle hebt
Ja met negatieve test, waarbij het prima mogelijk is als je meer mensen gaat toelaten, dat er vals negatieven tussen zittenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je mag niet zomaar ff naar binnen.....dat is het hem nu juist
In Europa ga je het nooit helemaal onder controle krijgen , teveel reisbewegingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is niet gebeurd......dus nog steeds vrijheid.
dat heb je als je het virus echt onder controle hebt
maar wel een voorbeeld hoe ze eventueel beter onder controle zouden kunnen krijgen.....quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Een pandemie, als land onder controle hebben
Fijn dat het daar zo goed is nu.
Geen voorbeeld voor Nederland
Wat een gelul. Het niet helemaal onder controle krijgen is een keuze.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In Europa ga je het nooit helemaal onder controle krijgen , teveel reisbewegingen.
nee met een negatieve test mag je ook niet naar binnen, 14 dagen verplichte qarantaine in een bewaakt hotelquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja met negatieve test, waarbij het prima mogelijk is als je meer mensen gaat toelaten, dat er vals negatieven tussen zitten
Ik heb er zelf redelijk veel vertrouwen in dat we na de zomer geleidelijk terugkeren naar de oude samenleving, maar het is inderdaad afwachten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Vrees dat dit nog jaren gaat duren eerlijk gezegd. Gewoon een onderbuikgevoel. Misschien werken die vaccins niet eens zo goed als gedacht of slaat het totaal niet aan.
Zullen er zo maar eens 2 of 3 zijn. Daarentegen de mensen die zonder feestje alsnog overleden zijn, duizenden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef Dven het volgende:
Ben wel benieuwd naar het aantal mensen dat over een maandje de rest van hun leven spijt heeft omdat door hun feestje een dierbare overleden is.
Zo, dat is stevigquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee met een negatieve test mag je ook niet naar binnen, 14 dagen verplichte qarantaine in een bewaakt hotel
en een test vooraf en achteraf inderdaad
Hugo moet wat minder lijntjes snuiven.quote:
Maar dat verschilt wel per land denk ik. In Europees verband zou je dat wellicht kunnen regelen, maar Nederland in zijn eentje wordt dat lastig, er zijn gewoon veel te veel bewegingen over de grens om dat te doen. Er zijn hele groepen mensen die dagelijks heen en weer reizen naar België of Duitsland om daar te werken en andersom.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind met verplichte, bewaakte hotelquarantaine voor reizigers eigenlijk niets mis, zolang dit virus nog heerst. Dat betekent niet gelijk dat ze met machinegeweren op de gang hoeven te staan natuurlijk. En over de hoogte van boetes valt ook te discussiëren. Belangrijkste is dat je op die kamer blijft en niemand aansteekt. Je weet ook van te voren dat dit van je wordt gevraagd, dus je hebt de keuze of je dan wel of niet wil reizen.
Niet de eerste keer dat jouw berekeningen of verwachtingen er compleet naast zitten maar deze is wel heel ernstig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zullen er zo maar eens 2 of 3 zijn. Daarentegen de mensen die zonder feestje alsnog overleden zijn, duizenden.
Tot de pandemie wereldwijd voorbij is, volgens mij. Of alle Australiers gevaccineerd zijn, misschien. Whatever comes first.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat is stevig
Hartstikke prima natuurlijk maar hoe lang willen ze dat doen dan?
Ligt het nou aan mij of is ie serieus afgevallen sinds die foto? Vraag me af hoe lang hij het nog vol houdt..quote:
Die mensen kiezen daar zelf dan toch ook voor?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef Dven het volgende:
Ben wel benieuwd naar het aantal mensen dat over een maandje de rest van hun leven spijt heeft omdat door hun feestje een dierbare overleden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |