Wat dacht je. Na tweakers ga ik de vraag ff hier stellen. daar werd je ook al afgefikt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef JosMert het volgende:
Tot hoeveel dagen vooruit kan je bij de GGD een Corona PCR test vooruit plannen? Ik denk aan een datum als 23 december einde dag of 24ste in de ochtend.
Schoon familie (in de hoog risico groep) wil niets weten van Max 3 volwassenen per dag.... denk met het gezinnentje dan even door de PCR straat om alles uit te sluiten.
Ik weet niet waar dat getal vandaan komt, maar als je bij Nice kijkt, zie je duidelijk dat vanaf 50 het aantal IC-patiënten gestaag begint op te lopen, terwijl het boven de 75 juist hard afneemt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
973 sind het begin van de metingen, niet echt spectaculair.
“Laatste restant Rutte” ??quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die strenge maatregelen (die sowieso gaan komen want het maatregelen pakket is te soft, het gedrag argument is een grote illusie en leugen) het laatste restant Rutte nog even begraven. Maar dan kunnen de verkiezingen nog altijd uitgesteld worden natuurlijk. Rutte is net zo slecht bezig als Hugo, hij lult eromheen, lacht maar wat, geeft ons de schuld en heeft op nergens een concreet antwoord (hij weet het niet).
Dan ga je toch niet op bezoek?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef JosMert het volgende:
Tot hoeveel dagen vooruit kan je bij de GGD een Corona PCR test vooruit plannen? Ik denk aan een datum als 23 december einde dag of 24ste in de ochtend.
Schoon familie (in de hoog risico groep) wil niets weten van Max 3 volwassenen per dag.... denk met het gezinnentje dan even door de PCR straat om alles uit te sluiten.
Gewoon thuisblijven malloot. Die schoonouders wachten maar totdat de ellende is gaan liggen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef JosMert het volgende:
Win-win situatie, lijkt me, al vind ik mijn eigen schoonfamilie best aardig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef JosMert het volgende:
[..]
Aangezien we tegen de 20 man aanzitten qua familie lijkt het me wel handig dit te doen.
dat verplichte bezoeken van familie en schoonfamiliequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef JosMert het volgende:
Ach ja je kent ze toch wel die schoonmoedertypes die zich beledigd voelen als je niet langs komt met kerst. wss onder een steen geleefd misschien dit jaar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven malloot. Die schoonouders wachten maar totdat de ellende is gaan liggen.
Je kan gewoon op de dag zelf aanvragen op het momentquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef JosMert het volgende:
Toch lijkt dat me ook wel 's lekker hoor, in totale onwetendheid leven en gewoon verder gaan zoals je deed.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:53 schreef Gunner het volgende:
Ach ja je kent ze toch wel die schoonmoedertypes die zich beledigd voelen als je niet langs komt met kerst. wss onder een steen geleefd misschien dit jaar.
Genoeg voorbeelden van landen die niet van golf naar golf bewegen maar het aantal nieuwe besmettingen op een constant laag niveau houden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik ben het opzich wel eens met je punten maar veel landen beginnen ook met zo'n korte en strenge lockdown maar we zien in de praktijk dat die weer tot in de ellende verlengd gaat worden.
ook nog bezoek gaan eisen ( zelf in deze tijd !! ) die gaan gelijk op onze block lijst, opdonderen, ook al is het familie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ach ja je kent ze toch wel die schoonmoedertypes die zich beledigd voelen als je niet langs komt met kerst. wss onder een steen geleefd misschien dit jaar.
Leg ook alvast E. 95 opzij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef JosMert het volgende:
[..]
Aangezien we tegen de 20 man aanzitten qua familie lijkt het me wel handig dit te doen.
Dat was het antwoord wat ik zocht. Oef. Schrok al.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan gewoon op de dag zelf aanvragen op het moment
Er zijn echt heel vee mensen tussen 50 en 60 met schoolgaande kinderen, zowel primair als secundair.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef groenen het volgende:
[..]
Ja, gaat om de groep tussen 50 en 60. Studenten zijn geen schoolgaande kinderen. Universiteiten hebben veel digitaal onderwijs.
Bovendien zijn veel mensen die in de zorg en het onderwijs werken ook 50+.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn echt heel vee mensen tussen 50 en 60 met schoolgaande kinderen, zowel primair als secundair.
Misschien voor jou persoonlijk, maar hier merk ik er anders genoeg van.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het kromme. Op papier zijn de maatregelen al vrij streng. Maar in de praktijk merken de meeste mensen er eigenlijk niks van.
Kan dag van tevoren meen ik. Wel slim bedachtquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef JosMert het volgende:
Echt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Laatste restant Rutte” ??
Ik zou nog even de peilingen bekijken...
Ik merk er juist persoonlijk heel veel van. Ik ben ook al sinds maart niet meer op kantoor geweest, heb geen enkel feestje gevierd, ben niet op vakantie gegaan, niks. Maar als je naar het aantal reisbewegingen en de drukte in de winkelstraten kijkt, zou je niet zeggen dat er een "gedeeltelijke lockdown" van kracht is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien voor jou persoonlijk, maar hier merk ik er anders genoeg van.
Van verjaardagen die niet gevierd kunnen worden, thuiswerken vanaf februari vorig jaar of sporten wat niet meer kan.
Ik ben net 1 jaar ouder, denk je nou werkelijk dat ik dan niet mee doequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dat over met sporten tot 27? Elke minkukel kan toch bedenken dat dit geen doen is in seniorenselecties?
Of je staat het niet toe boven de 18 of je geeft het helemaal vrij, dit is zo'n gedrocht waar niemand iets mee kan in de praktijk.
Of begrijp ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |