Kun je welquote:
De man heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, Robert Willemse! Dus ik zit al weer klaar voor een zuur verhaal vol onbegrip...
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er word niks raars gezegd, hij heeft gewoon gelijk.
Ja, Rutte en De Jonge zijn echt de grote spelers in deze wereldwijde pandemie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:27 schreef Freecky28 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
'ze'?
Rutte De Jonge Varma
Dat heeft ie niet, want een open horeca draagt bij aan meer mobiliteit en reisbewegingen met meer contacten. Ik kan me alleen wel vinden in hun frustratie dat ze winkels en meubelboulevards wel open zien blijven...quote:
Dat is geen feit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik ben tegen de maatregelen en zal een terugkeer naar normaal en acceptatie van harte toejuicen. Feit is wel dat onze bewindslieden dit niet gaan doen en dat is het pijnpunt.
Zelfs als de horeca een enorm grote rol speelt (wat al een discussie op zich is)....zelfs dan verdienen ze op z'n minst goede compensatie. Ze gaan immers failliet door de maatregelen. Het zal je werk maar zijn...al je spaargeld zal er maar in zitten. Ik vind het ronduit belachelijk dat er geen enkele vorm van perspectief geboden word. Hoeft niet eens een opening te zijn, maar hou die bedrijven dan tenminste overeind.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet, want een open horeca draagt bij aan meer mobiliteit en reisbewegingen met meer contacten. Ik kan me alleen wel vinden in hun frustratie dat ze winkels en meubelboulevards wel open zien blijven....
Laatst nog contributie moeten betalen toch? Die K staat gewoon voor korting; enige reden dat ze zoveel leden hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar uiteindelijk heeft de man gelijk. De branche wordt gesloopt met wat er nu gebeurt. Dan moet je als regering óf serieuze gesprekken voeren over heropening, of met een fatsoenlijke compensatie op de proppen komen. Beide gebeurt niet.
Verder is die Robèr een flapdrol trouwens. Ik ken maar weinig horeca-ondernemers die zich echt vertegenwoordigd voelen door de KHN, terwijl ze wel een hoop contributie mogen overmaken. En ja, ook tijdens de sluiting.
Andere branches zijn niet de kop van jut.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Laatst nog contributie moeten betalen toch? Die K staat gewoon voor korting; enige reden dat ze zoveel leden hebben.
Maar de hele tijd jammeren over 100% vergoeden, “morgen echt over de brug” en al sinds half maart roepen dat de helft van de horeca binnen 4 weken failliet gaat begint een beetje kansloos te worden. Andere branches hebben het ook kut en zitten niet de hele tijd bij Beau.
Maargoed, ze zullen er vast wel een mooi pakketje uitslepen. Schreeuwen helpt
Eens de zondebok altijd de zondebok. Ik ben faliekant tegen die horecasluiting, laat ik dat vooropstellen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:34 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gewoon accepteren dit , doe ff normaal man
Nou idd vaag allemaal maar pas op hoor het is bijna bnwquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:35 schreef THEFXR het volgende:
Hoorde op de persco dat ze ZES verschillende vaccins hebben besteld, daar krijg ik geen goed gevoel bij, zes verschillende groepen mensen.
klinkt als een massa experiment.
moeilijk om de eventuele bijwerkingen bij te houden.
Andere branches merken het ook ja. Vooral amateur sport verenigingen en de evenementenbranche. Andere mensen/sectoren ook wel, maar die zitten tenminste niet al maanden dicht. Wel een beetje algemene Corona kennis ondertussen dat de horeca als eerste de sjaak is en als laatste weer open mag. Ik zou niet al te hard gaan beweren dat ze jammeren om het jammeren. Ze jammeren omdat de situatie gewoon echt desastreus is. Omdat er geen enkele vorm van perspectief geboden word. Het is natuurlijk wel makkelijk om dat soort dingen te roepen als je zelf veel minder geraakt word. Ga er zelf maar eens staan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Laatst nog contributie moeten betalen toch? Die K staat gewoon voor korting; enige reden dat ze zoveel leden hebben.
Maar de hele tijd jammeren over 100% vergoeden, “morgen echt over de brug” en al sinds half maart roepen dat de helft van de horeca binnen 4 weken failliet gaat begint een beetje kansloos te worden. Andere branches hebben het ook kut en zitten niet de hele tijd bij Beau.
Maargoed, ze zullen er vast wel een mooi pakketje uitslepen. Schreeuwen helpt
Die willen idd vaccinatiegeldquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:31 schreef groenen het volgende:
[..]
Ja, Rutte en De Jonge zijn echt de grote spelers in deze wereldwijde pandemie.
Wie gaat dat allemaal betalen ??quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
100% vergoeding van de horeca zou ik ook wel weer too much vinden, want er wordt natuurlijk wel door best veel zaken nog wel wat verdiend met afhalen etc. Omzetcijfers vergelijken met vorig jaar en dat compenseren lijkt me dan wel redelijk
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
100% vergoeding van de horeca zou ik ook wel weer too much vinden, want er wordt natuurlijk wel door best veel zaken nog wel wat verdiend met afhalen etc. Omzetcijfers vergelijken met vorig jaar en dat compenseren lijkt me dan wel redelijk
ik zit in de risicogroep, dus kan niks overslaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:37 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Nou idd vaag allemaal maar pas op hoor het is bijna bnw
Gewoon overslaan die troep 😂🙈
Neequote:Op dinsdag 8 december 2020 22:35 schreef THEFXR het volgende:
Hoorde op de persco dat ze ZES verschillende vaccins hebben besteld, daar krijg ik geen goed gevoel bij, zes verschillende groepen mensen.
klinkt als een massa experiment.
moeilijk om de eventuele bijwerkingen bij te houden.
hoho, die Robert wil 100% compensatie he, dat vind ik juist overdreven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:40 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Wie gaat dat allemaal betalen ??
Ja ik weet niet hoe dat zou moeten werken, loonkosten worden sowieso al voor een heel groot deel vergoed. Misschien dan de overige vaste lasten erbij ofzo, voor zover dat nu niet gebeurd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:40 schreef groenen het volgende:
[..]![]()
Dan gaan ze nooit meer open, je omzet behouden en keihard kunnen snijden in je kosten.
Ja dat kan ook niet , dan betalen wij oms jaren lang sufquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoho, die Robert wil 100% compensatie he, dat vind ik juist overdreven.
Ik btaag me uberhaupt al langer af waar alles maar van betaald wordt. Het geld lijkt al maanden tegen de plinten op te klotsen, zoveel als er mee gesmeten wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:40 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Wie gaat dat allemaal betalen ??
En kennelijk wordt dat steeds meer. Net zoals de files weer groeien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wandelde vandaag langs het gemeentehuis hier in het dorp en had eigenlijk enige verbazing hoeveel mensen ik achter bureautjes achter de PC zag zitten. De balie snap ik, maar ik vraag me dan ook wel een beetje af of die echt daar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |