abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:28:56 #251
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196628631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

:') :') :')

KHN Facebook
Kun je wel :') doen, maar uiteindelijk heeft de man gelijk. De branche wordt gesloopt met wat er nu gebeurt. Dan moet je als regering óf serieuze gesprekken voeren over heropening, of met een fatsoenlijke compensatie op de proppen komen. Beide gebeurt niet.

Verder is die Robèr een flapdrol trouwens. Ik ken maar weinig horeca-ondernemers die zich echt vertegenwoordigd voelen door de KHN, terwijl ze wel een hoop contributie mogen overmaken. En ja, ook tijdens de sluiting.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196628655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, Robert Willemse! Dus ik zit al weer klaar voor een zuur verhaal vol onbegrip...
De man heeft gewoon gelijk
pi_196628660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

:') :') :')

KHN Facebook
Er word niks raars gezegd, hij heeft gewoon gelijk.
pi_196628685
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er word niks raars gezegd, hij heeft gewoon gelijk.
pi_196628696
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:27 schreef Freecky28 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

'ze'?
Rutte De Jonge Varma
Ja, Rutte en De Jonge zijn echt de grote spelers in deze wereldwijde pandemie.
- verwijderd door admin -
pi_196628707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:29 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

De man heeft gewoon gelijk
Dat heeft ie niet, want een open horeca draagt bij aan meer mobiliteit en reisbewegingen met meer contacten. Ik kan me alleen wel vinden in hun frustratie dat ze winkels en meubelboulevards wel open zien blijven...

En dat ze meer compensatie zouden moeten krijgen ben ik het wel mee eens....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 22:33:10 #257
5428 crew  miss_sly
pi_196628741
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik ben tegen de maatregelen en zal een terugkeer naar normaal en acceptatie van harte toejuicen. Feit is wel dat onze bewindslieden dit niet gaan doen en dat is het pijnpunt.
Dat is geen feit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196628766
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat heeft ie niet, want een open horeca draagt bij aan meer mobiliteit en reisbewegingen met meer contacten. Ik kan me alleen wel vinden in hun frustratie dat ze winkels en meubelboulevards wel open zien blijven....
Zelfs als de horeca een enorm grote rol speelt (wat al een discussie op zich is)....zelfs dan verdienen ze op z'n minst goede compensatie. Ze gaan immers failliet door de maatregelen. Het zal je werk maar zijn...al je spaargeld zal er maar in zitten. Ik vind het ronduit belachelijk dat er geen enkele vorm van perspectief geboden word. Hoeft niet eens een opening te zijn, maar hou die bedrijven dan tenminste overeind.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:34:40 #259
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196628780
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kun je wel :') doen, maar uiteindelijk heeft de man gelijk. De branche wordt gesloopt met wat er nu gebeurt. Dan moet je als regering óf serieuze gesprekken voeren over heropening, of met een fatsoenlijke compensatie op de proppen komen. Beide gebeurt niet.

Verder is die Robèr een flapdrol trouwens. Ik ken maar weinig horeca-ondernemers die zich echt vertegenwoordigd voelen door de KHN, terwijl ze wel een hoop contributie mogen overmaken. En ja, ook tijdens de sluiting.
Laatst nog contributie moeten betalen toch? Die K staat gewoon voor korting; enige reden dat ze zoveel leden hebben.

Maar de hele tijd jammeren over 100% vergoeden, “morgen echt over de brug” en al sinds half maart roepen dat de helft van de horeca binnen 4 weken failliet gaat begint een beetje kansloos te worden. Andere branches hebben het ook kut en zitten niet de hele tijd bij Beau.

Maargoed, ze zullen er vast wel een mooi pakketje uitslepen. Schreeuwen helpt :Y
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:35:17 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_196628793
Hoorde op de persco dat ze ZES verschillende vaccins hebben besteld, daar krijg ik geen goed gevoel bij, zes verschillende groepen mensen.
klinkt als een massa experiment.
moeilijk om de eventuele bijwerkingen bij te houden.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:37:02 #261
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196628832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:34 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Laatst nog contributie moeten betalen toch? Die K staat gewoon voor korting; enige reden dat ze zoveel leden hebben.

Maar de hele tijd jammeren over 100% vergoeden, “morgen echt over de brug” en al sinds half maart roepen dat de helft van de horeca binnen 4 weken failliet gaat begint een beetje kansloos te worden. Andere branches hebben het ook kut en zitten niet de hele tijd bij Beau.

Maargoed, ze zullen er vast wel een mooi pakketje uitslepen. Schreeuwen helpt :Y
Andere branches zijn niet de kop van jut.

De horeca, de kunst&cultuursector en de evenementenbranche kunnen geen kant op en die laten zich dan ook regelmatig horen. Ja, er zijn ook genoeg anderen die klappen vangen, maar die kunnen in elk geval door. Als je een restaurant hebt, dan kun je helemaal niks en ben je overgeleverd aan wat lijkt op totale willekeur.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196628842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:34 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk gewoon accepteren dit , doe ff normaal man
Eens de zondebok altijd de zondebok. Ik ben faliekant tegen die horecasluiting, laat ik dat vooropstellen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196628844
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:35 schreef THEFXR het volgende:
Hoorde op de persco dat ze ZES verschillende vaccins hebben besteld, daar krijg ik geen goed gevoel bij, zes verschillende groepen mensen.
Nou idd vaag allemaal maar pas op hoor het is bijna bnw
Gewoon overslaan die troep 😂🙈
pi_196628874
100% vergoeding van de horeca zou ik ook wel weer too much vinden, want er wordt natuurlijk wel door best veel zaken nog wel wat verdiend met afhalen etc. Omzetcijfers vergelijken met vorig jaar en dat compenseren lijkt me dan wel redelijk :Y
pi_196628883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:34 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Andere branches merken het ook ja. Vooral amateur sport verenigingen en de evenementenbranche. Andere mensen/sectoren ook wel, maar die zitten tenminste niet al maanden dicht. Wel een beetje algemene Corona kennis ondertussen dat de horeca als eerste de sjaak is en als laatste weer open mag. Ik zou niet al te hard gaan beweren dat ze jammeren om het jammeren. Ze jammeren omdat de situatie gewoon echt desastreus is. Omdat er geen enkele vorm van perspectief geboden word. Het is natuurlijk wel makkelijk om dat soort dingen te roepen als je zelf veel minder geraakt word. Ga er zelf maar eens staan.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:39:36 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:31 schreef groenen het volgende:

[..]

Ja, Rutte en De Jonge zijn echt de grote spelers in deze wereldwijde pandemie.
Die willen idd vaccinatiegeld :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196628915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
100% vergoeding van de horeca zou ik ook wel weer too much vinden, want er wordt natuurlijk wel door best veel zaken nog wel wat verdiend met afhalen etc. Omzetcijfers vergelijken met vorig jaar en dat compenseren lijkt me dan wel redelijk :Y
Wie gaat dat allemaal betalen ??
pi_196628917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
:D

Dan gaan ze nooit meer open, je omzet behouden en keihard kunnen snijden in je kosten.
- verwijderd door admin -
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:40:55 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_196628921
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:37 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Nou idd vaag allemaal maar pas op hoor het is bijna bnw
Gewoon overslaan die troep 😂🙈
ik zit in de risicogroep, dus kan niks overslaan.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:41:01 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:35 schreef THEFXR het volgende:
Nee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196628972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:40 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

hoho, die Robert wil 100% compensatie he, dat vind ik juist overdreven.
pi_196629001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:40 schreef groenen het volgende:

[..]

:D

Dan gaan ze nooit meer open, je omzet behouden en keihard kunnen snijden in je kosten.
Ja ik weet niet hoe dat zou moeten werken, loonkosten worden sowieso al voor een heel groot deel vergoed. Misschien dan de overige vaste lasten erbij ofzo, voor zover dat nu niet gebeurd.
pi_196629002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

hoho, die Robert wil 100% compensatie he, dat vind ik juist overdreven.
Ja dat kan ook niet , dan betalen wij oms jaren lang suf
pi_196629008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:40 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Ik btaag me uberhaupt al langer af waar alles maar van betaald wordt. Het geld lijkt al maanden tegen de plinten op te klotsen, zoveel als er mee gesmeten wordt.

Ineens lijkt alles te kunnen :?

Ik kan me nog speeches herinneren dat we 'met zijn allen de komende jaren toch echt even de broekriem aan moeten trekken'.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:45:28 #275
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196629011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik wandelde vandaag langs het gemeentehuis hier in het dorp en had eigenlijk enige verbazing hoeveel mensen ik achter bureautjes achter de PC zag zitten. De balie snap ik, maar ik vraag me dan ook wel een beetje af of die echt daar moeten zijn. :o
En kennelijk wordt dat steeds meer. Net zoals de files weer groeien.
Je kunt dat de gewone werknemer kwalijk nemen maar ik denk dat werkgevers ook best ontmoedigd kunnen worden als je niet wilt dat het aantal verplaatsingen toeneemt.

Maar dat hoor ik eigenlijk nooit?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')