abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196628200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:04 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Ik denk dat we het virus gewoon moeten accepteren en snel terug moeten naar het normaal omdat dat normaal niet voor niets normaal is en we dus niet een nieuw achterlijk normaal moeten willen nastreven omdat het niet normaal is. Niemand is "beschermd" tegen een griep, verkoudheid of Coronaatje dat is al jaren duidelijk zo ook de griepprik die slechts een berekende "gok" is maar geen garantie laat staan een haastig op de markt gebracht Corona "vaccin?".
Ze hebben in 50 jaar nog geen vaccin of medicijn voor Herpes Hepattis Aids Griep(100% werkend) kunnen maken , ook Kanker Lyme Ms of welke ziekte ook nog niks op gevonden terwijl er miljarden in geïnvesteerd zijn .
Nu wel na 6 maanden meerdere vaccins voor covid19
Yeaah right
pi_196628204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk het eerlijk gezegd niet. Zijn er dingen rigoreus veranderd na de Spaanse griep? Of na andere pandemieën in andere landen? Azië is nu beter voorbereid en meer bereid mondkapjes te dragen en dit soort maatregelen te accepteren, maar dat is gedurende een pandemie. Buiten die periode is er toch niet zoveel anders?
Ik hoop het van harte natuurlijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:09:29 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het tweede stuk wel. Het eerste stuk is trouwens interessant, de moeite van het openen van een incognito-venster waard.
Oh ja, dat lukt idd wel dan. Dacht dat dat niet kon bij de VK.
Interessant ja, zeker.

Ik behoor tot de orde der smeerlappen, ik douche niet iedere dag, stofzuig amper, kampeer graag in de zut, deel supergraag alles qua eten en knuffel en zoen me graag een ongeluk.

Ik hoop snel terug te gaan naar die vunzige tijden en leefwijze :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196628215
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Precies, omdat die acceptatie er niet is en niet gaat komen gaan wij nooit terug naar het oude normaal. Dat is het hem juist.
Mmmzzz dat ligt dan aan onszelf en tegen misschien wel beter weten in, aan mij zal het in ieder geval niet liggen en hoe zit dat bij jou? :)
pi_196628235
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Interessant ja, zeker.

Ik behoor tot de orde der smeerlappen, ik douche niet iedere dag, stofzuig amper, kampeer graag in de zut, deel supergaaf alles en knuffel en zoen me graag een ongeluk.

He he, het is je gegund.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196628294
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Interessant ja, zeker.

Ik behoor tot de orde der smeerlappen, ik douche niet iedere dag, stofzuig amper, kampeer graag in de zut, deel supergaaf alles en knuffel en zoen me graag een ongeluk.

Dan heb je in elk geval weerstand. Ik word minimaal een keer of 10 per dag vol in mn gezicht gehoest door mn kleine, ze duwt 'r speen je mond in en ga zo maar door. Sinds ik een kind heb voel ik me niet meer schoon, al zou ik 3x op een dag douchen :P

Ik heb een hekel aan kamperen, maar ik ben al zo vaak in een Airbnb geweest in oost-Europa waar ik dacht: Als ik straks allebei mn nieren nog heb koop ik een staatslot.
pi_196628332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Mmmzzz dat ligt dan aan onszelf en tegen misschien wel beter weten in, aan mij zal het in ieder geval niet liggen en hoe zit dat bij jou? :)
Ik ben tegen de maatregelen en zal een terugkeer naar normaal en acceptatie van harte toejuicen. Feit is wel dat onze bewindslieden dit niet gaan doen en dat is het pijnpunt.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:14:21 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dan heb je in elk geval weerstand. Ik word minimaal een keer of 10 per dag vol in mn gezicht gehoest door mn kleine, ze duwt 'r speen je mond in en ga zo maar door. Sinds ik een kind heb voel ik me niet meer schoon, al zou ik 3x op een dag douchen :P

Ik heb een hekel aan kamperen, maar ik ben al zo vaak in een Airbnb geweest in oost-Europa waar ik dacht: Als ik straks allebei mn nieren nog heb koop ik een staatslot.
_O-

Ik heb vanavond toen mijn dochter niet durfde te slapen vanwege spoken op haar kamer haar geadviseerd een paar windjes te laten zodat de spoken zouden vluchten voor de stank.
Hielp goed. Ligt heerlijk ontspannen te pitten nu.

Viezigheid O+
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:17:28 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196628399
1000 omlaag tov gisteren?

*O*
pi_196628400
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Covid gaat meedraaien in het Rijksvaccinatieprogramma, ook als er jaarlijks/meermaals een vaccinatie nodig gaat zijn is dat prima te regelen
Als we nu al moeite hebben om de hele wereld te voorzien van vaccins (wat heel begrijpelijk is), hoe willen ze dit dan oplossen als het meerdere keren per jaar moet? Of om het jaar? Dan blijf je altijd maatregelen houden om de zorg te ontlasten.
pi_196628416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gaat ze niet tegenhouden hoor. Ze gaan het gewoon proberen.

Het lijkt allang niet meer te draaien om puur de ziekenhuizen. Niet voor niets dat ze nu al roepen dat ze pas nadenken over grote versoepelingen als iedereen gevaccineerd is blijkbaar. Ze willen opeens elke besmetting voorkomen. Terwijl er nooit naar buiten is gekomen dat we de maatregelen invoerden omdat we elke besmetting wilden voorkomen; nee het ging altijd om de ziekenhuizen.
Ze willen die vaccins er doordrukken , leverd geld op , en nou niet komen met bnw want iedereen ziet dit na vanavond wel hoop ik
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:18:29 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628432
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als we nu al moeite hebben om de hele wereld te voorzien van vaccins (wat heel begrijpelijk is), hoe willen ze dit dan oplossen als het meerdere keren per jaar moet? Of om het jaar? Dan blijf je altijd maatregelen houden om de zorg te ontlasten.
Net zoiets als griepvaccinatie gok ik
pi_196628445
Ik ga me zometeen maar weer eens ergeren aan die KHN-bobo aan tafel bij Beau
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:19:25 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Ze willen die vaccins er doordrukken , leverd geld op , en nou niet komen met bnw want iedereen ziet dit na vanavond wel hoop ik
'ze'?
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:20:11 #240
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196628465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Zit KHN er alweer? |:(
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:21:44 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628498
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

KHN?
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:21:47 #242
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196628499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb datzelfde met die Gommers en Kuipers.

Die eerste zit er voor de honderdste keer denk ik.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:21:58 #243
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196628505
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]

KHN?
Koninklijke horeca Nederland
Where law ends, tyrrany begins.
pi_196628506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Yup, Robert Willemse! Dus ik zit al weer klaar voor een zuur verhaal vol onbegrip...
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:22:22 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628520
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

Koninklijke horeca Nederland
Ah!
pi_196628529
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef Gunner het volgende:
Ik heb datzelfde met
Ik erger me daar alleen aan als ze over zaken spreken waar ze hun mond over zouden moeten houden, die spreken soms ook wel echt voor hun beurt...
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:23:54 #247
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196628541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, Robert Willemse! Dus ik zit al weer klaar voor een zuur verhaal vol onbegrip...
Beetje moe van dat gejank, maar ik kijk gelukkig niet :D
Succes :7
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:25:45 #248
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196628571
quote:
NUL PERSPECTIEF | Kabinet gijzelt horeca zonder wetenschappelijke onderbouwing. Ook de komende maand kan de horeca niet op versoepelingen rekenen en blijft enige vorm van perspectief uit. Het is onbegrijpelijk dat de horeca nog steeds gesloten wordt gehouden, terwijl andere plaatsen waar veel besmettingen plaatsvinden volledig ongemoeid worden gelaten. Aanvullende financiële steun is het laatste redmiddel om te voorkomen dat meer dan 50% van de sector op korte termijn failliet gaat. KHN-voorzitter Robèr Willemsen: “Als we nul perspectief hebben, dan moet het kabinet morgen écht over de brug komen met een forse aanvulling op het steunpakket. Op dit moment moet de overheid geen kruideniersgedrag laten zien als het op steun aankomt.
:') :') :')

KHN Facebook
pi_196628589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

:') :') :')

KHN Facebook
Ik verwacht ergens ook wel dat ze nog extra gecompenseerd zullen gaan worden, want dit gaat nog wel tot minimaal maart duren...
pi_196628611
[quote]1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

'ze'?
Rutte De Jonge Varma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')