Welke cam?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef Starhopper het volgende:
Er staat ook een witte Model Y tussen?! Zal dat Elon Musk zijn?
quote:
Lab cam, had hem ook net gevondenquote:
quote:
Kon t niet goed zien maar volgens mij was het idd een Model Yquote:
Als deze testvlucht 100% goed gaat, dan zijn we weer een stapje dichterbijquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Generationalpha het volgende:
1 keer in de zoveel tijd lurk ik hier als een soort successupporter om even te kijken hoe de vlag ervoor hangt. Hoe staat het ervoor momenteel? Liggen we op koers voor Mars?
Wat zijn momenteel de belangrijkste hindernissen nog?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als deze testvlucht 100% goed gaat, dan zijn we weer een stapje dichterbij
Piratenschipquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat zijn momenteel de belangrijkste hindernissen nog?
Technologie gebruiken om te voorkomen dat iets kan ontploffenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van: Landingsmechanismen, brandstof tanken in de ruimte etc.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Technologie gebruiken om te voorkomen dat iets kan ontploffen
Dat hebben ze allemaal al uitgetekend / een plan voor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van: Landingsmechanismen, brandstof tanken in de ruimte etc.
Ze zijn er nog steeds niet over uit hoe de landingspoten vorm gegeven moeten worden. De huidige dingen zijn niet echt toepasbaar voor landen op oneven ondergrond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of je dat wel moet willenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal al uitgetekend / een plan voor.
Maar om het failproof te maken is de uitdaging, maar daar kan niemand je iets over vertellen...
Misschien dat ik ooit voor Tesla kan werken, maar SpaceX is toch een tikkeltje te hoog gegrepen
Daar heb je gelijk in. Heb hem 2x op de cams van Labpadre gezien en dat was volgens mij idd in een Model Xquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef Jonmen het volgende:
Denk het ook. Maar Elon zal het wel niet geweest zijn. Die rijdt meestal rond op andere locaties in een Model X.
Elonerons testing at the moment!
Als je de biografie leest van Elon Musk, dan zou ik NEE zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of je dat wel moet willen
Je moet je eens voorstellen hoeveel SpaceX fans dan voor je voeten komen knielen na een geslaagde Starship testquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of je dat wel moet willen
Interessant! Hier kan ik wel wat mee. Aan al deze dingen wordt nu dus al met man en macht gewerkt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds niet over uit hoe de landingspoten vorm gegeven moeten worden. De huidige dingen zijn niet echt toepasbaar voor landen op oneven ondergrond.
En het hele opstijgen naar grote hoogte en dan weer veilig neerkomen
Het hitteschild moet ook nog ontwikkeld worden. Ze experimenteren nu nog met van die kleine tiles, maar dat lijkt ook nog niet heel trillingsbestendig.
En dan moet de booster nog uberhaupt gebouwd worden.
Oftewel, er zijn nog wel een paar hindernissen te bedenken
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:18 schreef beantherio het volgende:
Het opstijgen van de WB-57 is anderhalf uur uitgesteld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |