Weet je, ik denk helemaal niet dat dat het doel is van onze regering, dat virus minimaliseren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:52 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat de hamermetafoor wordt geëscaleerd. Dat het nu een sloopkogel is ofzo. En dan in januari dynamiet. En dan een atoombom. We gaan dat virus met de grond gelijken maken!
Erg serieus kan ik ze niet meer nemen met dit soort reacties in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die proberen zo lang mogelijk relevant te blijven natuurlijk.
Dit is inderdaad al van begin af aan het doel. Zorg ontlasten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:59 schreef capricia het volgende:
Weet je, ik denk helemaal niet dat dat het doel is van onze regering, dat virus minimaliseren.
Het doel lijkt het zorgen dat de ziekenhuizen niet overstromen
Grapperhaus heeft al lang zijn zin (er zijn geen festivals meer en de horeca is dicht), dus die zul je niet meer horen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Fijn dit
[ afbeelding ]
https://t.co/3N2ZximzkV?amp=1
[..]
Waarom hebben we dus een zwalkend beleid? Omdat die fantastische rommelcoalitie het niet eens kan worden., Eigen belang eerst. fuck Nederland.
Dan is een stabiele 5.000/7.000 besmettingen per dag prima.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al van begin af aan het doel. Zorg ontlasten.
Dat komt door al die prachtige opvoedstijlen waarin het woord 'nee' niet voorkomt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:58 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Haha ik weet het. Het heeft ook niet mijn voorkeur. Het liefst heb ik sociale controle, maar als je er wat van zegt wordt je al snel op je bek getimmerd.
Dank. Precies wat ik zocht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stichting Nice heeft ze: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp#graph6
Precies. En mocht iemand zijn geliefde kerkjes bekritiseren, dan gaat-ie ervoor liggen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Grapperhaus heeft al lang zijn zin (er zijn geen festivals meer en de horeca is dicht), dus die zul je niet meer horen.
Mij lijkt dat een valse tegenstelling. Media die klakkeloos dingen overnemen zijn wel degelijk een probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het zijn de verkeerde conclusies door leken en niet de media die het probleem zijn.
Ik denk dat we maar eens een bar en een DJ-booth in de kerk neer moeten zetten met kerst voor de nachtmis.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies. En mocht iemand zijn geliefde kerkjes bekritiseren, dan gaat-ie ervoor liggen.
Weet je wat het woord coalitie betekent?quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Fijn dit
[ afbeelding ]
https://t.co/3N2ZximzkV?amp=1
[..]
Waarom hebben we dus een zwalkend beleid? Omdat die fantastische rommelcoalitie het niet eens kan worden., Eigen belang eerst. fuck Nederland.
Als het niet waar is dan wel. Maar in het geval van de vriezers klopte het gewoon. De overheid had ze niet besteld en deze ondernemer deed daar huilie huilie over.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mij lijkt dat een valse tegenstelling. Media die klakkeloos dingen overnemen zijn wel degelijk een probleem.
Ik stel ook voor dat we voortaan de Eredivisie gaan spelen in de kerk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens een bar en een DJ-booth in de kerk neer moeten zetten met kerst voor de nachtmis.
Ik vraag me alleen sterk af of het maandenlang dichthouden van sportclubs en horeca daarmee strookt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zodat de economie en de mensen zo min mogelijk last van extreme maatregelen hebben.
Kennelijk is dat het minimale wat we ervoor nodig hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen sterk af of het maandenlang dichthouden van sportclubs en horeca daarmee strookt.
Uiteraard. Worden we beter van de krampachtige wijze waarop er momenteel gestemd wordt binnen die coalitie? Soms door partijen tegen het belang van hun eigen kiezers in? Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Weet je wat het woord coalitie betekent?
Het artikel werd geschreven met de implicatie dat de overheid dús geen vriezers had, alleen maar omdat men ze niet besteld had bij die ene ondernemer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als het niet waar is dan wel. Maar in het geval van de vriezers klopte het gewoon. De overheid had ze niet besteld en deze ondernemer deed daar huilie huilie over.
Tot nu toe gewoon nog de waarheid en niks verkeerds aan...
Er hoeven dan ook voorlopig geen extra maatregelen te komen, anders waren die wel gelektquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is een stabiele 5.000/7.000 besmettingen per dag prima.
Soort gecontroleerd laten gaan.
Zodat de economie en de mensen zo min mogelijk last van extreme maatregelen hebben.
Zoiets lijkt het op.
Artikel? Welk artikel? Van een MSM? Ik heb alleen de eenvandaag uitzending gezien daarover.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het artikel werd geschreven met de implicatie dat de overheid dús geen vriezers had, alleen maar omdat men ze niet besteld had bij die ene ondernemer.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens een bar en een DJ-booth in de kerk neer moeten zetten met kerst voor de nachtmis.
Ik vrees dit ook. Strenger zullen de maatregelen niet worden, maar ook niet minder.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er hoeven dan ook voorlopig geen extra maatregelen te komen, anders waren die wel gelekt
Excuses dat het zo vervelend overkomt, maar dat is al sinds eind maart natuurlijk het uitgangspuntquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is een stabiele 5.000/7.000 besmettingen per dag prima.
Soort gecontroleerd laten gaan.
Zoiets lijkt het op.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er hoeven dan ook voorlopig geen extra maatregelen te komen, anders waren die wel gelekt
Ik verwacht ook niks van de maatregelen. Blijft ongeveer hetzelfde, waarbij men hoopt dat doordat de scholen 2 weken dicht zijn de besmettingen weer wat omlaag gaan en dit zal dan deels weer gecompenseerd worden door de bezoeken tijdens de kerst.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |