Ik zet de lijst van 99 nog wel even aan danquote:Op maandag 7 december 2020 22:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tijdens Rollercoaster uit en dat zet ik gewoon Child in Time wel aan
Wel keihard meebleren met Zouteland, deal?
Da's de zonnigste manier om deze kwestie te bekijkenquote:Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wie er op nummer 1 staat maakt eigenlijk niet eens zoveel uit. Nog nooit nummer 1 gehoord, ben tegen die tijd met andere zaken bezig. Iets met champagne en zo.
Dit dusquote:Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wie er op nummer 1 staat maakt eigenlijk niet eens zoveel uit. Nog nooit nummer 1 gehoord, ben tegen die tijd met andere zaken bezig. Iets met champagne en zo.
Op zich waar, maar rond 10 voor 12 gaat de muziek toch weer aan en ga ik altijd een beetje sentimenteel doen over wat het jaar heeft gebracht. En heeft afgenomen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. Heb eigenlijk de uren tussen 18:00 en 0:00 nauwelijks meegepakt, ben dan oliebollen bakken, bankhangen, drinken eten en nog meer drinken (en vuurwerk en aflebberen maar dat zal niet echt een ding zijn dit jaar)
De hele week vrij-genot.quote:Op dinsdag 8 december 2020 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn slaapritme is al maanden verneukt, komt dus mooi uit voor de Top 2000
Haha meesterlijk! Ik zeg doenquote:
Dit inderdaad!quote:
Kassa!quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuwe TT: "Waar klagen om Danny Vera het nieuwe Normaal is"
Kunnen we niet beter klagen over die Nieuwe Normaal die er blijkbaar bij is gekomen? Zo'n plaat komt op de keuzelijst en de Keerls denken direct: 'Dr'an'. Volgens mij waren er op 30 november maximaal 5 mensen die deze plaat zouden stemmen...quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuwe TT: "Waar klagen om Danny Vera het nieuwe Normaal is"
Ik had liever De Boer is Troef gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter klagen over die Nieuwe Normaal die er blijkbaar bij is gekomen? Zo'n plaat komt op de keuzelijst en de Keerls denken direct: 'Dr'an'. Volgens mij waren er op 30 november maximaal 5 mensen die deze plaat zouden stemmen...
Ik had liever Richard Harris gezien, maar De Keerl is troef was in ieder geval logischer geweest, die viel er maar net buiten in 2019. Eén of andere plaat over boerenlullen houdt toch geen steek?quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever De Boer is Troef gezien.
Ja nee met allebei wel eens.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had liever Richard Harris gezien, maar De Keerl is troef was in ieder geval logischer geweest, die viel er maar net buiten in 2019. Eén of andere plaat over boerenlullen houdt toch geen steek?
Het is inderdaad vooral een erg willekeurige keuze en volgens mij totaal geen plaat die enorm werd gemist (wat overigens ook wel voor De boer is stroef zou gelden). Op deze manier werk je geleidelijk in de hand dat Normaal de Achterhoekse Bløf wordt, met steeds meer van hun repertoire in de lijst.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had liever Richard Harris gezien, maar De Keerl is troef was in ieder geval logischer geweest, die viel er maar net buiten in 2019. Eén of andere plaat over boerenlullen houdt toch geen steek?
Met de kanttekening dat Blof nationaal gezien veel grotere hits heeft gehad. (2x nummer 1, nog 2x top 3, nog 2x top 5 met daarbij een nummer dat er dan zowaar níet in staat)quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad vooral een erg willekeurige keuze en volgens mij totaal geen plaat die enorm werd gemist (wat overigens ook wel voor De boer is stroef zou gelden). Op deze manier werk je geleidelijk in de hand dat Normaal de Achterhoekse Bløf wordt, met steeds meer van hun repertoire in de lijst.
Hear hear. Ik heb geen enkel probleem met Danny Vera op een, al heb ik dit jaar op The Wright gestemd omdat die meer uptempo is. Pa en mam stemden allebei op Vera. Pa is vroeger country muzikant geweest dus die is groot fan van Danny zijn repertoire. M'n moeder heeft haar broer in februari begraven en daar werd dat nr gedraaid, dus heel logisch dat ie in de stem lijst komt. En dat is ook de reden ( denk ik ) dat ie op een staat: het grote grijze leger dat hen eerder al op 2 in de Evergreen top kreeg.quote:Op maandag 7 december 2020 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
Al die Roller Coaster haat is best schattig, maar je enige alternatief was BoRap. Er was echt niet ineens op één of andere wonderbaarlijke wijze een blik met 100.000 stemmers op één van de andere 1998 open te trekken. Dus zo erg is het allemaal niet, dat het zo gelopen is.
Bløf is inderdaad meer geliefd door het hele land. Al scoorden ze hun hits wel vooral na de eeuwwisseling, toen airplay steeds meer ging meewegen en de verkochte singles minder.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat Blof nationaal gezien veel grotere hits heeft gehad. (2x nummer 1, nog 2x top 3, nog 2x top 5 met daarbij een nummer dat er dan zowaar níet in staat)
Wel mee eens en Blof heeft ook een aantal noteringen die ik totaal onzinnig vind zoals Hou Vol Hou Vast, maar vind ik toch van een andere orde dan Normaal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bløf is inderdaad meer geliefd door het hele land. Al scoorden ze hun hits wel vooral na de eeuwwisseling, toen airplay steeds meer ging meewegen en de verkochte singles minder.
Maar goed, je hebt ook niet zo heel veel fanatiekelingen in de Achterhoek nodig om nog de nodige Normaalplaten bij de onderste 1000 erbij te krijgen.
Hier ookquote:
De Dolly Dots zou dit jaar ook een comeback maken in het theater. Zulke stukjes nieuws kunnen net genoeg zijn voor wat extra stemmen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ook grappig dat Stasse en die Statistiekenpipo het onverklaarbaar vonden dat die Dolly Dots plaat terugkeert. Er zijn gelukkig in de afgelopen 3 jaar niet twee handen vol vroege Eighties-platen na 5 tot 10 jaar afwezigheid teruggekeerd (Whitney, Lionel, Tina, Culture Club, Drukwerk, Klein Orkest, Supertramp, zo uit het hoofd). Volgens mij is dit gewoon één van de standaardgebeurtenissen nu, waarbij de release-jaartallen van herintreders langzaam mee zullen oplopen.
Ik vind wel dat de top 2000 meer en meer “gekaapt” wordt maar dat valt of staat allerminst bij deze nummer 1.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:48 schreef Gretzl het volgende:
Aardig wat users hier haalden gisterenavond de Rolf in zichzelf naar boven![]()
[ afbeelding ]
JA MOAR DE BOER DA IS DE KEERL JUNG!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de top 2000 meer en meer “gekaapt” wordt maar dat valt of staat allerminst bij deze nummer 1.
Nee hoor, pas op dag VIIquote:
Bijvoorbeeld, ja. Maar goed, gare rommel is van alle tijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
JA MOAR DE BOER DA IS DE KEERL JUNG!!!!
Maar kinderen voor kinderen is leuk. Al hadden ze wel moeten kiezen voor de kerstezel of de klassieker van Elize.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:49 schreef Yolk het volgende:
Geer, Goor, de Vogeltjesdans, Fransje Bauer, Kinderen voor Kinderen... Allemaal ooit een plekje bemachtigd op de lijst der lijsten.
Ik zou best zonder omkijken op Ticket to the Tropics durven stemmen een keer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:49 schreef Yolk het volgende:
Geer, Goor, de Vogeltjesdans, Fransje Bauer, Kinderen voor Kinderen... Allemaal ooit een plekje bemachtigd op de lijst der lijsten.
Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar kinderen voor kinderen is leuk. Al hadden ze wel moeten kiezen voor de kerstezel of de klassieker van Elize.
Ik heb zo waanzinnig gedroomdquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
Hallo Wereld is stiekem ook wel een moderne KvK-klassieker.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar kinderen voor kinderen is leuk. Al hadden ze wel moeten kiezen voor de kerstezel of de klassieker van Elize.
Wat een prachtig liedje is/was dat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb zo waanzinnig gedroomd![]()
Ik was vliefd op de leadzangeres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |