In de stemweek.quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat gaat alleen nog maar gebeuren als Ian Gillan en/of Ritchie Blackmore in het najaar het loodje leggen
Het is toch verre van een rollercoaster jaar geweest...quote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, maar misschien ook wel weer ivm het coronasentiment te begrijpen, al is de stemactie een brug te ver
quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Cee het volgende:
Ach, dit jaar verdient ook geen gong aan het eind.
Het is juist een rollercoaster geweest dit jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is toch verre van een rollercoaster jaar geweest...
Why nut? Dit jaar zit zuup'n bij de makkers er toch niet in.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef essnhills het volgende:
Naja het is ook geen slecht nummer.
Snap alleen niet waarom het op 1 staat.
Niet dat ik zo laat nog de radio aan heb
Beter zelfs wat mij betreft. Wel minder dan de nummers 4, 5 en (mag ik dan maar hopen) 11.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach prima nummer dit toch? Ik vind het niet veel slechter dan de andere platen in de top 3.
Ik eis een hertelling!quote:
Het is heel erg gehyped door de radio 2 djsquote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef Cassa95 het volgende:
Er was toch helemaal geen stemactie voor Danny Vera? Of is dat op tv een aantal keer genoemd?
Ik krijg echt rillingen van de stem van Vera (en dat zijn geen positieve rillingen)quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef essnhills het volgende:
Naja het is ook geen slecht nummer.
Snap alleen niet waarom het op 1 staat.
Niet dat ik zo laat nog de radio aan heb
Prima nummer ja. Maar of het net zo briljant en tijdloos is... Maar ik vind het ook wel verfrissend, iets nieuws en Nederlands (wat nog goed is ook) op #1quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach prima nummer dit toch? Ik vind het niet veel slechter dan de andere platen in de top 3.
Mee eens, en daar noem ik nummer 10 ook nog even bij.quote:Op maandag 7 december 2020 17:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beter zelfs wat mij betreft. Wel minder dan de nummers 4, 5 en (mag ik dan maar hopen) 11.
Eens al had ik Heroes wel verwacht, dus het moest ten faveure van Pink Floyd.quote:Op maandag 7 december 2020 17:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben eigenlijk meer verbaasd dat Child In Time niet terug in de Top 10 is, nu Normaal daaruit is, dan door die nieuwe Nummer 1.
Nee.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef Cassa95 het volgende:
Er was toch helemaal geen stemactie voor Danny Vera? Of is dat op tv een aantal keer genoemd?
quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Cee het volgende:
Ach, dit jaar verdient ook geen gong aan het eind.
Er is dit jaar ook geen nieuwe binnenkomer in de top 10 die kan doorstoten naar de 1e plekquote:Op maandag 7 december 2020 17:58 schreef peaceman het volgende:
Voordeel is wel dat de mensen die vinden dat dit op 1 moest hun doel bereikt hebben en volgend jaar niet de must voelen om erop te stemmen en dan staat queen weer gewoon op 1.
Leve 2021
Waarom vier jij het met vrienden? Superspreader.quote:Op maandag 7 december 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof de lijst leuk is om de top-10. Dan zit ik toch te cringen om de mensen waarbij ik op Ouudejaarsdag ben.
Ben met je eens dat de top 10 met het jaar minder interessanter wordt.quote:Op maandag 7 december 2020 17:58 schreef livelink het volgende:
Aan ons heeft het niet gelegen. Maar ik ben ook niet zo blij met Danny Vera op 1 en Heroes had voor mij ook de top 10 niet in gehoeven. Eerlijk gezegd zal ik niet voor de top 10 blijven luisteren op Oudjaarsnacht.
Waar komt die grote stijging van Bowie vandaan? DAB lijkt me nu toch wel uitgewerkt?quote:Op maandag 7 december 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
1. Roller Coaster - Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
3. Hotel California - Eagles (2)
4. Piano Man - Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (5)
6. Black - Pearl Jam (7)
7. Avond - Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You - Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes - David Bowie (27)
quote:
Ja ik was ook al bezigquote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Kyran het volgende:
Nederland is een smakeloos land, zo de eerste van dit jaar is er uit.
Cringe jij niet om je ouders?quote:Op maandag 7 december 2020 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom vier jij het met vrienden? Superspreader.
COVID-19quote:Op maandag 7 december 2020 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar komt die grote stijging van Bowie vandaan? DAB lijkt me nu toch wel uitgewerkt?
Ja, dat wel. Maar ik luister gewoon om 23.57 hoor. Al is het niet een meezinger voor mij.quote:
Dit nummer eigenlijk niet veel gehoord dit jaar, maar vind het verder wel een nobele stijger.quote:
Oh, het staat ook gewoon aan waar ik ben maar daar doelde ik op met cringen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik luister gewoon om 23.57 hoor. Al is het niet een meezinger voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |