Dat gaat alleen nog maar gebeuren als Ian Gillan en/of Ritchie Blackmore in het najaar het loodje leggenquote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog steeds geen Child in Time in de top 10
Dat wordt niet eens de hoogste binnenkomer.quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig dus ook geen Door de Wind in de top 10.... dat had ik eigenlijk ook nog wel verwacht
Soldier On had ik wel verwacht.quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig dus ook geen Door de Wind in de top 10.... dat had ik eigenlijk ook nog wel verwacht
In de stemweek.quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat gaat alleen nog maar gebeuren als Ian Gillan en/of Ritchie Blackmore in het najaar het loodje leggen
Het is toch verre van een rollercoaster jaar geweest...quote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, maar misschien ook wel weer ivm het coronasentiment te begrijpen, al is de stemactie een brug te ver
quote:Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Cee het volgende:
Ach, dit jaar verdient ook geen gong aan het eind.
Het is juist een rollercoaster geweest dit jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is toch verre van een rollercoaster jaar geweest...
Why nut? Dit jaar zit zuup'n bij de makkers er toch niet in.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef essnhills het volgende:
Naja het is ook geen slecht nummer.
Snap alleen niet waarom het op 1 staat.
Niet dat ik zo laat nog de radio aan heb
Beter zelfs wat mij betreft. Wel minder dan de nummers 4, 5 en (mag ik dan maar hopen) 11.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach prima nummer dit toch? Ik vind het niet veel slechter dan de andere platen in de top 3.
Ik eis een hertelling!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |