Tsja, die oude plaatjes gaan er meer en meer uit. Ik hoop dat het ook een foutje was..quote:Op maandag 7 december 2020 17:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dat is toch wel een flinke verslechtering
Pearl Jam van Blackquote:Op maandag 7 december 2020 17:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is ook niet zo, Stasse is niet zo goed met dingetjes oplezen
quote:
Wel beter dan Wonderful Life.quote:
Dat zou toch wel een beetje het failliet van de top 2000 zijn vind ik. Mooi nummer hoor, maar komop.quote:Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Rollercoaster op 1 durf ik nu wel te zeggen, ze werken er zó naar toe
Nu al mijn hoogtepunt van het jaar!quote:Op maandag 7 december 2020 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben we dan nu gewoon een omgekeerd essje voorafgaand aan de top2000?![]()
DIe was vooral voor Miss Montreal, denk ikquote:Op maandag 7 december 2020 17:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk, die hebben ook nog de Beste Zangers-bonus dit jaar
Juist sjiek hendig, kan ie eerder uitquote:
Boudewijn de Groot 2: Rollercoaster Boogalooquote:Op maandag 7 december 2020 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een beetje het failliet van de top 2000 zijn vind ik. Mooi nummer hoor, maar komop.
Tja dat krijg je met promotieacties van de organisatie zelf... nu had Rollercoaster sowieso al niet veel meer nodig maar net als met Avond een paar jaar geleden willen ze denk ik gewoon weer eens van Bohemian Rapsody af.quote:Op maandag 7 december 2020 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een beetje het failliet van de top 2000 zijn vind ik. Mooi nummer hoor, maar komop.
Ik vind het een groter probleem als de hoogste nieuwe binnenkomer ieder jaar de top 10 haalt dan dat specifiek Roller Coaster nummer 1 wordt. Het is geen hitlijstquote:Op maandag 7 december 2020 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rollercoaster is ook niet kut, maar staat gewoon te hoog.quote:Op maandag 7 december 2020 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met promotieacties van de organisatie zelf... nu had Rollercoaster sowieso al niet veel meer nodig maar net als met Avond een paar jaar geleden willen ze denk ik gewoon weer eens van Bohemian Rapsody af.
Nu vind ik Rollercoaster ook niet volkomen kut maar ik vind de actie wel een beetje sneu
Tja tis de vox populi en niet die van 100 snobs op n anoniem internetforum.quote:Op maandag 7 december 2020 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het een groter probleem als de hoogste nieuwe binnenkomer ieder jaar de top 10 haalt dan dat specifiek Roller Coaster nummer 1 wordt. Het is geen hitlijst
Ik zei het toch! Niemand geloofde het.quote:Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Rollercoaster op 1 durf ik nu wel te zeggen, ze werken er zó naar toe
Het was een behoorlijke rollercoasterquote:Op maandag 7 december 2020 17:30 schreef PippenScottie het volgende:
Het was een raar jaar, daar mag ook wel een rare top 2000 bij
Volgens mij had 2019 dat al gedaan..quote:Op maandag 7 december 2020 17:30 schreef PippenScottie het volgende:
Het was een raar jaar, daar mag ook wel een rare top 2000 bij
Nee, Queen komt op 1.quote:Op maandag 7 december 2020 17:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Niemand geloofde het.
Dit. 1300-nogwat is prima, beetje tussen de plaatjes van James Taylor (dacht eerst dat Rollercoaster van hem wasquote:Op maandag 7 december 2020 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rollercoaster is ook niet kut, maar staat gewoon te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |