Uiteraard niet maar deze crash kan je hem gewoon niet aanrekenenquote:Op maandag 7 december 2020 13:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jongens, geef het op. Max is niet onfeilbaar.
De sfeer is al tijden vervelend hier. Continu gezuig.quote:Op maandag 7 december 2020 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik deze discussie nu echt afkappen? Dit topic is niet bedoeld voor wellus-nietus discussies, daar kan je voor naar het andere topic. Waar het overigens ook gigantisch vervelend is.
Wat toevallig ook de reden van de afsplitsing van live was in de SPT dagen. Dit topic is bedoeld om het fatsoenlijk te houden.quote:Op maandag 7 december 2020 13:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De sfeer is al tijden vervelend hier. Continu gezuig.
Dit dus. Ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 7 december 2020 13:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De sfeer is al tijden vervelend hier. Continu gezuig.
Really, het enige wat gebeurt is gisteren is Max die in de muur ging?quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen interesse om deel te nemen aan een Max Verstappen fanclub forum. Als fouten van Zijne Koninklijke Hoogheid Max niet besproken mogen worden dan neem ik daar graag kennis van en ben ik weg.
Hij zet eigenhandig zijn auto in de muur. Gek he, dat ik hem dat aanreken? Voorts snap ik niet waarom mensen het 'vervelend' of irritant vinden dat er in een Formule 1 subforum gediscussieerd wordt over incidenten die nog geen 24 uur geleden in de race hebben plaatsgevonden. User 'beantherio' is er "zo langzamerhand wel een beetje klaar mee". Onbegrijpelijk. Heb jij betere onderwerpen dan de race van gisteren? Waar moeten we het anders over hebben?
Als fouten fouten zijn prima, maar gewoon maar doordrammen om je gelijk te krijgen en er van alles niet relevant en nog minder relevant bijhalen gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen interesse om deel te nemen aan een Max Verstappen fanclub forum. Als fouten van Zijne Koninklijke Hoogheid Max niet besproken mogen worden dan neem ik daar graag kennis van en ben ik weg.
Hij zet eigenhandig zijn auto in de muur. Gek he, dat ik hem dat aanreken? Voorts snap ik niet waarom mensen het 'vervelend' of irritant vinden dat er in een Formule 1 subforum gediscussieerd wordt over incidenten die nog geen 24 uur geleden in de race hebben plaatsgevonden. User 'beantherio' is er "zo langzamerhand wel een beetje klaar mee". Onbegrijpelijk. Heb jij betere onderwerpen dan de race van gisteren? Waar moeten we het anders over hebben?
Ik heb eerder het idee dat je doodsbang bent om niet iets negatiefs over Verstappen te zeggen. En dat is iets anders dan "niet deelnemen aan een Max Verstappen fanclub forum". Zelfs op internationale forums, waar je toch wel wat vaker haters ziet, zie ik van de critici wat genuanceerdere standpunten. Sterker nog: dat het uitvallen van Max gisteren aan hemzelf te wijten zou zijn was daar gisteren en vandaag totaal geen onderwerp. Dan heb je wel erg de schijn tegen je als je dat hier wel tot onderwerp probeert te maken.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen interesse om deel te nemen aan een Max Verstappen fanclub forum.
Sorry gemist. Moet ik hem weer verwijderen?quote:
Social mediaquote:
Dus die zit volgend jaar in de Alpha Tauri.quote:
Russell nu ook de Williams verwijzingen in zijn bio verwijderdquote:
Las ergens dat ze dit begin November er ook al niet op hadden staan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Russell nu ook de Williams verwijzingen in zijn bio verwijderd![]()
Shhht, nu is het niet meer sappig genoegquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:42 schreef mikieu het volgende:
[..]
Las ergens dat ze dit begin November er ook al niet op hadden staan.
Russell gaat naar RBR want er staat geen Williams op zijn insta!!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Shhht, nu is het niet meer sappig genoeg
Ik dacht dat hij Marc Marquez ging vervangen in de MotoGP?quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:56 schreef mikieu het volgende:
[..]
Russell gaat naar RBR want er staat geen Williams op zijn insta!!!!!
Nee, niet iedereen kan wat de Hulk kan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Marc Marquez ging vervangen in de MotoGP?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |