abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 december 2020 @ 10:41:18 #26
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196595533
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:42 schreef Cherni het volgende:
Toto: Russel gaat Bottas niet vervangen volgend seizoen. Nee, Hamilton zou maar een concurrentie kunnen krijgen zoals hij ooit van Rosberg kreeg. MB maakt het hele F1 stuk.

https://www.gpblog.com/nl(...)nario-voor-2021.html
Beiden hebben al een contract voor volgend jaar.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196595541
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Michael Schumacher in de regen in Argentinië een keer van de baan gleed en vervolgens vol gas door de grindbak reed omdat hij wist dat achter de grindbak een asfalt weggetje lag. Zo kon hij terug op het circuit komen. Als hij had geprobeerd om in de grindbak te keren dan was hij vast komen te zitten. Dat zijn details die je tijdens een track walk meepakt. Maar als jullie held Max liever FIFA speelt in het hotel dan vind ik dat ook prima.
Goed punt en een mooi voorbeeld. Bij de circuits zou hij dat moeten weten.

Alleen gisteren was wel een op éénmalig circuit, waar nog nooit geracet was en niet meer geracet zal worden.

Als jij Max Verstappen alleen maar wil bashen, dan vind ik dat ook prima
pi_196595620
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Je doet een track walk juist om de uitloopstroken te kunnen beoordelen. Hobbels kun je lopend amper inschatten en die voel je sowieso ronde 1 dat je in de auto zit.
Nee, je weet al waar die zijn. Dat hoef je niet langs de baan te bekijken. Ook op dit circuit, want bocht 4 was dezelfde als vorige week.
pi_196595812
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 10:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Goed punt en een mooi voorbeeld. Bij de circuits zou hij dat moeten weten.

Alleen gisteren was wel een op éénmalig circuit, waar nog nooit geracet was en niet meer geracet zal worden.

Als jij Max Verstappen alleen maar wil bashen, dan vind ik dat ook prima
Op een eenmalig circuit waar nog nooit eerder geracet is, is het toch juist nuttig om een track walk te doen? Dat je het in Monaco niet doet, als inwoner van Monaco, kan ik nog begrijpen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196596916
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:42 schreef Cherni het volgende:
Toto: Russel gaat Bottas niet vervangen volgend seizoen. Nee, Hamilton zou maar een concurrentie kunnen krijgen zoals hij ooit van Rosberg kreeg. MB maakt het hele F1 stuk.

https://www.gpblog.com/nl(...)nario-voor-2021.html
Logischerwijs wil je geen strijd hebben in je team, we hebben in het verleden vaker gezien waar dit soort hanengevechten toe leiden.
speak only if it improves the silence.
  maandag 7 december 2020 @ 12:18:28 #31
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196596933
Een trackwalk zou de uitkomst van de race van gisteren voor Max niet hebben veranderd. Waar had hij heen gemoeten?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196596967
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:18 schreef 4-elements het volgende:
Een trackwalk zou de uitkomst van de race van gisteren voor Max niet hebben veranderd. Waar had hij heen gemoeten?
In het niets moeten verdwijen en magisch weer terugkomen op de baan.

Max bashers zijn ongevoelig voor feiten.
speak only if it improves the silence.
pi_196597907
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Je doet een track walk juist om de uitloopstroken te kunnen beoordelen. Hobbels kun je lopend amper inschatten en die voel je sowieso ronde 1 dat je in de auto zit.
Je doet net alsof dat het verschil had gemaakt, Max kon nergens anders heen, of hij had er 5 seconde eerder al vanuit moeten gaan dat Leclerc Perez zou torpederen.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 13:28:52 #34
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196598065
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:18 schreef 4-elements het volgende:
Een trackwalk zou de uitkomst van de race van gisteren voor Max niet hebben veranderd. Waar had hij heen gemoeten?
Uitwijken naar links en geduldig wachten. Waarom die in godsnaam voor die twee glijdende auto’s langs probeerde te rijden: ik weet het ook niet.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196598079
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:18 schreef opreis het volgende:

[..]

Je doet net alsof dat het verschil had gemaakt, Max kon nergens anders heen, of hij had er 5 seconde eerder al vanuit moeten gaan dat Leclerc Perez zou torpederen.
Hij had ook nergens 'heen' gehoeven, hij had rustig door het grind kunnen rollen. Nu geeft hij gas op de Pirelli reclame waardoor hij kansloos is:

Mensen die zijn auto niet zien versnellen in seconde 44 van het bovenstaande filmpje geef ik op en neem ik niet langer serieus. Dan wil je het gewoon niet zien of begrijpen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196598155
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij had ook nergens 'heen' gehoeven, hij had rustig door het grind kunnen rollen. Nu geeft hij gas op de Pirelli reclame waardoor hij kansloos is:

Mensen die zijn auto niet zien versnellen in seconde 44 van het bovenstaande filmpje geef ik op en neem ik niet langer serieus. Dan wil je het gewoon niet zien of begrijpen.
Ik neem mensen die niet zien dat hij versnelt om leclerc (die hem nog aantikt) en Perez (die zijn richting op spint) te ontwijken niet serieus.
  maandag 7 december 2020 @ 13:34:36 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196598164
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij had ook nergens 'heen' gehoeven, hij had rustig door het grind kunnen rollen. Nu geeft hij gas op de Pirelli reclame waardoor hij kansloos is:

Mensen die zijn auto niet zien versnellen in seconde 44 van het bovenstaande filmpje geef ik op en neem ik niet langer serieus. Dan wil je het gewoon niet zien of begrijpen.
Aldus de expert die alles begrijpt
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 13:36:44 #38
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196598203
Leclerc tike max niet aan.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 7 december 2020 @ 13:37:01 #39
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196598210
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Uitwijken naar links en geduldig wachten. Waarom die in godsnaam voor die twee glijdende auto’s langs probeerde te rijden: ik weet het ook niet.
Geduldig wachten, onder het genot van wat bier en nootjes. _O_
  maandag 7 december 2020 @ 13:38:05 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196598230
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Geduldig wachten, onder het genot van wat bier en nootjes. _O_
Wees een heer in het verkeer
pi_196598256
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik neem mensen die niet zien dat hij versnelt om leclerc (die hem nog aantikt) en Perez (die zijn richting op spint) te ontwijken niet serieus.
Perez komt niet eens in de grindbak terecht. Verstappen wordt gewoon compleet verrast door de aanwezigheid van die grindbak. Inschattingsfout. Gebrek aan voorbereiding. Het is jammer dat dit circuit in de jaren 90 nog niet op de kalender stond, anders had Jos hem alles over de plaatselijke grindbakken kunnen vertellen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 7 december 2020 @ 13:40:18 #42
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196598266
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Uitwijken naar links en geduldig wachten. Waarom die in godsnaam voor die twee glijdende auto’s langs probeerde te rijden: ik weet het ook niet.
Hij was al vrij geduldig door tussen Perez en Bottas uit te gaan.

Over geduldig wachten: je moet in een split second een besluit nemen, waarvan je niet weet hoe dat uit gaat pakken. Feit is dat hij de twee wagens moest ontwijken. Dan kun je niet geduldig wachten. Daar naar links sturen is bovendien onlogisch en tegennatuurlijk.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 7 december 2020 @ 13:43:53 #43
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196598323
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Perez komt niet eens in de grindbak terecht. Verstappen wordt gewoon compleet verrast door de aanwezigheid van die grindbak. Inschattingsfout. Gebrek aan voorbereiding. Het is jammer dat dit circuit in de jaren 90 nog niet op de kalender stond, anders had Jos hem alles over de plaatselijke grindbakken kunnen vertellen.
Je hebt het over die grindstrook van een paar meter breed? Het kwaad is toch allang geschied en hij is de controle over z’n auto toch al kwijt voor hij in die strook komt? Daar doet die smalle strook grind toch niets aan af?
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 13:45:11 #44
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196598351
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Hij was al vrij geduldig door tussen Perez en Bottas uit te gaan.

Over geduldig wachten: je moet in een split second een besluit nemen, waarvan je niet weet hoe dat uit gaat pakken. Feit is dat hij de twee wagens moest ontwijken. Dan kun je niet geduldig wachten. Daar naar links sturen is bovendien onlogisch en tegennatuurlijk.
Zeker, dat vroege remmen deed hij goed. Zodra hij zag dat Leclerc de auto van Perez omgooide had hij anders moeten handelen, en eens, daar had hij wel scherp voor moeten zijn. Maar het was niet onmogelijk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196598367
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je hebt het over die grindstrook van een paar meter breed? Het kwaad is toch allang geschied en hij is de controle over z’n auto toch al kwijt voor hij in die strook komt? Daar doet die smalle strook grind toch niets aan af?
Dit meen je toch niet of wel? Verstappen is de controle kwijt voordat hij in het grind komt? Die heb ik nog niet eerder gehoord.

Jongens, geef het op. Max is niet onfeilbaar.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196598388
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij had ook nergens 'heen' gehoeven, hij had rustig door het grind kunnen rollen. Nu geeft hij gas op de Pirelli reclame waardoor hij kansloos is:

Mensen die zijn auto niet zien versnellen in seconde 44 van het bovenstaande filmpje geef ik op en neem ik niet langer serieus. Dan wil je het gewoon niet zien of begrijpen.
Mooi, bedankt voor de beelden, als hij geen gas had bij gegeven was hij geraakt door Leclerc en door Perez.
pi_196598393
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc tike max niet aan.
Wel, heel licht op het rechter achterwiel
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 december 2020 @ 13:48:02 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196598394
Mag ik deze discussie nu echt afkappen? Dit topic is niet bedoeld voor wellus-nietus discussies, daar kan je voor naar het andere topic. Waar het overigens ook gigantisch vervelend is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 december 2020 @ 13:48:22 #49
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196598401
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet of wel? Verstappen is de controle kwijt voordat hij in het grind komt? Die heb ik nog niet eerder gehoord.

Jongens, geef het op. Max is niet onfeilbaar.
Niemand is onfeilbaar. Maar in dit geval valt hem - wat mij betreft - weinig te verwijten. Ik zie niet hoe hij dit had kunnen voorkomen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196598408
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Perez komt niet eens in de grindbak terecht. Verstappen wordt gewoon compleet verrast door de aanwezigheid van die grindbak. Inschattingsfout. Gebrek aan voorbereiding. Het is jammer dat dit circuit in de jaren 90 nog niet op de kalender stond, anders had Jos hem alles over de plaatselijke grindbakken kunnen vertellen.
Oja, een spinnende Perez die zijn kant op glijdt wordt hij niet door verrast, maar wel van een grindbak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')