Fantastisch nieuws!quote:Op woensdag 16 december 2020 21:06 schreef Starflyer het volgende:
De F1 blijft minimaal tot 2025 op Interlagos.
https://www.formula1.com/(...)bkoQy7QxL4TEojO.html
eens maar wij kunnen alleen maar hopen, zij zullen er wat aan moeten doenquote:Op woensdag 16 december 2020 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hopen is niet genoeg. Dat doen we al 100 jaar, maar er verandert geen zak
Mooi einde van het seizoenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:06 schreef Starflyer het volgende:
De F1 blijft minimaal tot 2025 op Interlagos.
https://www.formula1.com/(...)bkoQy7QxL4TEojO.html
Aangezien ze kiezen voor de LMDh klasse waar de hybride component standaard is, verwacht ik daar niet veel van, helaas.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:04 schreef beantherio het volgende:
Zijdelings interessant nieuws: Porsche vanaf 2023 met LMDh-prototype in Le Mans, WEC en IMSA
Ik hang een beetje tussen twee gedachten hierover: enerzijds lijkt F1-deelname van Porsche nu verder weg dan ooit maar anderzijds geeft dit misschien wel een draai aan de ontwikkeling van een motor die geschikt is voor Formule 1.
voor 2025 gaat er geen fabrikant instappenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:04 schreef beantherio het volgende:
Zijdelings interessant nieuws: Porsche vanaf 2023 met LMDh-prototype in Le Mans, WEC en IMSA
Ik hang een beetje tussen twee gedachten hierover: enerzijds lijkt F1-deelname van Porsche nu verder weg dan ooit maar anderzijds geeft dit misschien wel een draai aan de ontwikkeling van een motor die geschikt is voor Formule 1.
Dat sowieso niet, maar daarna moet ik het ook nog zien. Ik vraag me af of de techniek in 2025 wel zover gevorderd is dat ze met echt radicaal andere motorconcepten kunnen komen. We wachten het af.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor 2025 gaat er geen fabrikant instappen
F1 moet lekker voor de show gaan kiezen.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar daarna moet ik het ook nog zien. Ik vraag me af of de techniek in 2025 wel zover gevorderd is dat ze met echt radicaal andere motorconcepten kunnen komen. We wachten het af.
Zelfs in de Formule E beginnen de fabrikanten zich terug te trekken. Dus elektrisch heeft ook niet meer de aantrekkingskracht voor fabrikanten.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
F1 moet lekker voor de show gaan kiezen.
V10 met een tandje hybride.
Zolang ze niet elektrisch gaan trekken ze toch geen fabrikanten meer aan om hun techniek te showen.
Dus gewoon voor de show gaan dan.
FE is qua innoverings klasse niet interessant zoals ze nu zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs in de Formule E beginnen de fabrikanten zich terug te trekken. Dus elektrisch heeft ook niet meer de aantrekkingskracht voor fabrikanten.
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:18 schreef ETA het volgende:
Perez naar RBR volgens Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-red-bull-racing
En speedweekquote:Op donderdag 17 december 2020 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Ehm... ik wijs jullie er graag op dat de enige bron in de hele wereld momenteel de Telegraaf is.
Even met een flinke korrel zout nemen tot er een officiele aankondiging is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |